Gå til innhold

Coxys verden

Coxy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det, Simpleminded, - det hadde jeg!! :)

Dagen i går ble feiret først i tog, og deretter med god mat, is og kaker. Været holdt uten regn, så jeg var fornøyd! Vi kosa oss! :nigo:

I dag har jeg fri (!!!), jeg har kjørt S i barnehagen og jeg tror faktisk jeg skal legge meg litt på sofan.. S var våken kl 02.30, 03.30, 04.00 og kl 05.00 i natt.... :Gjesp: Var heldigvis bare å ta han opp, kose bitte litt, legge han ned igjen i senga si og si "natta". Men slitsomt når søvnen blir slik avbrutt, altså! :sukk:

Skal til samtale med høstens kommende praksisplass etterpå i dag, snakke om turnus i de 9 ukene jeg skal være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med fri! :) Og etter den våkenatta du har hatt så er det inderlig godt du får slappet av i dag :Nikke:

Var det noen grunn til at han var så mye våken? Brygger kanskje på noe?.. :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg aner virkelig ikke hva det var. Virka nesten som at han nesten trodde det var morgen, for han pekte og ville ut av rommet. Men da jeg sa at det var natta enda, at han måtte sove på natta, ga han en god kos og la han ned i senga si igjen, så var alt ok. Merkelig! :klø:

Det fine var jo at han faktisk etterpå sov til kl 06.55 i sin egen seng!!! :hoppe: Og akkurat DET må gjerne få fortsette!! :nigo: De siste månedene har han våkna i 5-6-tida og har villet i senga vår. Bare skreket hvis vi har lagt han ned igjen i egen seng.. Og slitne og lite klar for å ta opp kampen på den tida, har vi bare tatt han med... :sjenert: ALT for litt ekstra søvn!!! :fnise: Men de siste par ukene har hat stort sett IKKE sovna i senga vår. Bare liggi og fjåsa. Så da har det vært morgen i heimen i 5.30-6-tida.... :Gjesp:

Spent på natta som kommer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ferdig oppgave :roser:

Må være deilig!!!!!!

Slitsom natt, godt du fikk slappet litt av.

Har du gjort noe med bloggen din? Nå kom jeg plutselig ikke inn i det hele tatt....?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!! Rett og slett befriende!! :nigo:

Jeg fikk sovet litt på dagen i går, men ikke kjempemye. Eller dvs, kvaliteten på søvnen var hvert fall dårlig. Men det hjalp uansett å få slappe litt av! :jepp:

Hmm...merkelige blogg!! :kjefte: Skal nok en gang fjerne deg, og legge deg til på nytt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har S sover de siste nettene? Håper du får hentet deg inn litt :) Snart helg nå! Noen planer?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en langhelg er over, og jeg og S har vært hos mamma og pappa fra torsdag kveld til i dag! Kosa oss masse, men jeg har vært sylte forkjøla... Begynner å bli bedre nå, heligvis! :jepp: Men, spent på formen til S, - han begynte å hangle litt i dag.. :sjenert::sukk:

Sovingen på nettene har gått seg til, S er tilbake med å sove hele natta! :hoppe: Men han våkner fortsatt gjerne i 5:30-6:00-tida.... :Gjesp:

Forresten.....!! Onsdag kveld var jeg på jobb, og kjære var hjemme med S. Kort fortalt så hadde S fått tak i en oppvaskmaskin-tablett, og da bar det rett på legevakta.... Heldigvis spydde han, og fikk det opp...!! Legen så ikke noenting etter såpe-tabletten, og vi skulle bare være nøye med å gi mye drikke, så ville det gå "naturens gang". Han kunne muligens få litt diare. Men alt har gått så bra så, han har vært helt fin etterpå! ;) MEN, han sov hele natta, og jeg måtte til slutt VEKKE han kl 6.30 på torsdag morgen, fordi vi skulle på jobb / barnehage. :hakeslepp: Kanskje det var god sovemedisin? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så skummelt. Godt at han kastet opp alt sammen. De er kjappe disse små, og utrolig flinke til å stappe inn det vi helst ikke vil at de skal spise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det var ikke særlig moro å få tlf om det da jeg var på jobb. "Hei! Du, atte...S og jeg må bare dra en tur på legevakta, vi...!" Huff!!! Men heldigvis gikk det jo bra! :)

Forresten, skjønner ikke det med bloggen, altså, jente79... :klø: Kanskje jeg må be noen om hjelp? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tro nå, jente 79? :klø:

I så fall var det min feil.... :ler: Jeg hadde ikke mellomrom!! Så det sto "jente79" i stede for "jente 79" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så ekkelt med legevaktbesøk - men godt det gikk så bra. Får håpe han har lært at de ikke er noe gode å spise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skummelt at S. måtte på legevakten. Men godt å høyra at alt gjekk bra, og at formen hans er fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ærlig talt ikke han lærer noe av noe omtrent...han gjør det meste like fort opp igjen! :fnise::sukk:

Nå har S blitt sjuk da... :sjenert: Begynte jo å bli forkjøla på mandag. I går (tirsdag) måtte han hentes i bhg med feber. Ved leggetid i går hadde han nesten 40 i feber. I dag er han heldigvis feberfri, men er fryktelig surklete i halsen. Ville legge seg 10.30 (!), så han er nok litt "tufsete".. Får satse på at en rolig dag hjemme gjør susen! :jepp:

Han var så søt i sta. :hjerte: Kjære kjører en ganske stor bil, så den kjennes lett igjen på lyden. Dette har nok S lagt merke til! For i stad kom det en svær bil forbi her, og S lyste opp med en gang og ropte "pappa!? pappa!!?" :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, lære av sine feil, det er bare tull :fnise:

Får håpe formen er bedre nå, ekkelt med så høy feber.

Morsomt at han trodde det var pappa'n. Er så herlig å se hvor glade de blir for å se folk de er glade i :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det er ikke noe gøy når de små blir syke :( Håper S blir fort frisk! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S er fortsatt hjemme. Fortsatt feberfri, heldigvis, men mye snørr og surklete/groms i bringen. Antakelig kunne han vært i barnehagen i dag, men han har nok godt av å være hjemme og forhåpentligvis bli HELT frisk før han kommer tilbake. Og siden kjære jobber dagen, og jeg skal jobbe i kveld, så fikk vi det til å gå opp likevel.

Nå ligger han sammen med hunden på gulvet under stuebordet og ser på "LazyTown" (eller hva det heter) på Toon Disney. :rødme:

I morgen er det konfirmasjon. Søsteren til Kjære. Satt oppe til nesten kl 01.00 i natt for å lage ferdig kortet.... :sjenert: Og med S som begynte kl 04.30 i dag pga tett nese, så er jeg TRØTT nå..... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå kan jeg oppdatere meg igjen, har endelig nett! :hoppe:

Kjedelig med syk S, men bra han er på bedringens vei. :) Kjenner til det med lite søvn, har blitt vekt flere ganger på natta de siste nettene ... :roll:

Ha en god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0430 er jo midt på natta :Gjesp: Da er man jo trøtt unasett når man hara lagt seg, får håpe du fikk sove litt på dagen da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...