Ella* Skrevet 10. desember 2008 #181 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg må i så fall skylde på en veldig PRE-ammetåke i tillegg da!!! Den er på nivå med vanlig ammetåke, den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #182 Del Skrevet 10. desember 2008 Den er på nivå med vanlig ammetåke, den Hehe, godt å høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. desember 2008 #183 Del Skrevet 10. desember 2008 PRE-ammetåka er velkjent den altså Lillegutt har vært lite sår, men de gangene han har vært det har vi smurt Inotynol (hmm, er det ikke det den heter tro) og det har gått over med en gang. Kjempefin salve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #184 Del Skrevet 11. desember 2008 PRE-ammetåka er velkjent den altså Lillegutt har vært lite sår, men de gangene han har vært det har vi smurt Inotynol (hmm, er det ikke det den heter tro) og det har gått over med en gang. Kjempefin salve! Hehe, godt den er velkjent, trodde et øyeblikk at jeg var den eneste! Vi har smurt tykt med Aselli sårsalve, og det er stooor forbedring!! Heldigvis, syntes så synd på han da han var så sår at han skrek når jeg vasket han i rumpa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #185 Del Skrevet 11. desember 2008 Bra natt i natt også! Sigurd var i seng kl 23.15. Hørte at han "grynta" ei stund, før han sovnet. Våknet for pupp i 2-tida, og rett tibake i egen seng. Våknet igjen en time seinere, jeg putten i smokken en tre-fire ganger, og han sovnet. I 5-tida var det igjen tid for pupp og et bleieskift, før han skulle ha pupp igjen i 8-tida og da fikk ligge og kose i senga mi utover morgenen.. :rødme: Der lå vi og sov og dro oss helt til kl 10.45.... Sto opp, pupp, ny bleie, og photosession! Driver og legger inn bildene nå, skal se om jeg får noe ut i bloggen etterpå. Ellers var det ikke noe gøy å bli lagt for seg selv i vogna i stua, men det var ok å sitte i jungelstolen som gynger fra side til side. Da fikk jeg tatt meg en kjapp dusj (S gulpa ned hele meg.. ), og fikk forta meg ut en tur med bikkja og henta inn litt mer ved. Så var det skriking.. Så nå sitter jeg her med gullgutten min på ene armen, og har fått lurt i meg to rosinboller som litt "frokost". Må ty til litt lettvindte løsninger i blant, for noe må jeg jo ha i magen.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #186 Del Skrevet 11. desember 2008 Kjære vene så laaaaaaang tid den tar å laste opp noen fååå bilder på europhoto.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #187 Del Skrevet 11. desember 2008 Da ligger det masse nye skrytebilder i bloggen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 11. desember 2008 #188 Del Skrevet 11. desember 2008 Så nydelig han er!! :rødme: Vi har også samme nissedrakt. Skal ta et par julebilder i morgen tenker jeg. De er veldig søte i drakten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #189 Del Skrevet 11. desember 2008 Så nydelig han er!! :rødme: Vi har også samme nissedrakt. Skal ta et par julebilder i morgen tenker jeg. De er veldig søte i drakten da. Jaa, ikke sant! :rødme: S sin oldemor kom med drakta i går, og den passer jammen bare akkurat. Så er neimen ikke sikkert at den passer til jul, vokser jo så fort så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 11. desember 2008 #190 Del Skrevet 11. desember 2008 Hørtes veldig kjent ut. Både det med å ligge lenge (gjorde det mye før), bli gulpet ned og hurtigspising av enkel frokost Gleder meg til å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #191 Del Skrevet 11. desember 2008 Hehe, er vel sånn det er å være spedbarnsmor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #192 Del Skrevet 11. desember 2008 Samboeren insisterer på at jeg må skrive at han hilser!! Og at han ligger naken på sofaen under teppet her nå. Også tror han ikke at jeg tør skrive det... Men nå er det gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 11. desember 2008 #193 Del Skrevet 11. desember 2008 Samboeren insisterer på at jeg må skrive at han hilser!! Og at han ligger naken på sofaen under teppet her nå. Også tror han ikke at jeg tør skrive det... Men nå er det gjort!! Du får hilse tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 11. desember 2008 #194 Del Skrevet 11. desember 2008 Samboeren insisterer på at jeg må skrive at han hilser!! Og at han ligger naken på sofaen under teppet her nå. Også tror han ikke at jeg tør skrive det... Men nå er det gjort!! Hilse tilbake, ja Samboeren min er ganske fascinert av dette KG-opplegget, og smiler litt av meg når jeg ivrig forteller om nye fødsler etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 11. desember 2008 #195 Del Skrevet 11. desember 2008 Hilse tilbake, ja Samboeren min er ganske fascinert av dette KG-opplegget, og smiler litt av meg når jeg ivrig forteller om nye fødsler etc Hehe ja du må hilse tilbake fra alle! Samboeren min er veldig nysgjerrig på hva jeg skriver her hele tiden, kommer med "Hva skriver du nå da?" titt og ofte Men han er litt lei av å høre graviditet og babyprat! Jeg blir helt tussete av å lese sånt og vil gjerne ha barn når som helst, mens han helst bare vil øve på å lage de en good stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. desember 2008 #196 Del Skrevet 12. desember 2008 Samboeren insisterer på at jeg må skrive at han hilser!! Og at han ligger naken på sofaen under teppet her nå. Også tror han ikke at jeg tør skrive det... Men nå er det gjort!! Du får hilse tilbake fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #197 Del Skrevet 12. desember 2008 Er kanskje ikke så rart disse mennene våre blr nysgjerrige og lurer litt, så mye tid som tross alt blir brukt innpå her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #198 Del Skrevet 12. desember 2008 Da har jeg fått støvsugd her, men Sigurd i det elastiske bæresjalet! Gikk kjempefint, men jeg er fortsatt litt redd for hodet hans, så jeg blir mye gående og holde den ene hånda mi på bakhodet hans.. Dermed blir det jo ørlitegrann med trælete enn om jeg ikke hadde hatt baby på magen, men for all del, gikk jo helt greit! Sjalet er jo egentlig ganske genialt! Men jeg syns det blir litt varmt og klamt der han har hodet sitt... Redd det skal bli FOR tett for ham, at han ikke skal få puste.. Redd for plutselig krybbedød mens jeg går der med han i sjalet.... Prøver å si til meg selv at det går helt bra, men er jammen ikke lett å styre unna alle disse bekymringene som kommer som mor...! Natta i natt gikk fint, men myyye mer smokke-innsetting... Og en blir jammen sliten og kje av stå opp fra senga ørtti ganger i løpet av natta også... :gjeiper: Men S var så veldig våken etter ammingene i natt. Prøvde å gi mer mat, men han var mett, og skulle ikke ha mer. Lå bare der i armene mine med vidåpne øyne og stirra rundt...! :rødme: Men jeg var sta og skulle ikke legge han i senga sammen med meg, så da la jeg han i egen seng og måtte heller stå opp mange ganger igjen.. Jaja...håper jeg får igjen for det seinere, at han blir en enkel unge å legge i framtida! (Ikke for det, jeg klager ikke nå heller, altså..!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 12. desember 2008 #199 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Eg synst også at I. blir liggjande veldig tett oppi bæresjalet. Er litt redd for at ho skal bli heilt skvist oppi der. Har tenkt på at eg burde ha fått hjelp av nokon som har greie på bæring, til å leggja I. oppi bæresjalet for meg - slik at eg fekk sjå korleis ho egentlig skal liggja oppi sjalet. Veit ikkje heilt om eg gjer det riktig. Endret 12. desember 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 12. desember 2008 #200 Del Skrevet 12. desember 2008 Monica! Så du hadde skrevet om ulltopper og ullsingleter fra Pierre Robert inne hos Flickan. Hvor har du kjøpt de? Vet jo at mange dagligvarehandler har Pierre Robert-produkter, men også disse? Ha en riktig god fredag! Hilsen Karense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå