Scheherazade Skrevet 13. juni 2009 #681 Del Skrevet 13. juni 2009 Så leit å høre, Mirabella! Som du sier, får vi håpe tiden går fort, og det gjør den jo helt garantert. Men jeg hadde nok blitt veldig lei meg jeg også, så det er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #682 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Så leit å høre, Mirabella! Som du sier, får vi håpe tiden går fort, og det gjør den jo helt garantert. Men jeg hadde nok blitt veldig lei meg jeg også, så det er lov. Ja, eg er veldig lei meg akkurat no. Skulle så inderlig ønskja at veslejenta mi hadde sleppt å bruka skinne, og fekk bevega seg normalt. Blir så trist når eg tenker på at I. ikkje skal få rulla seg meir, begynna å koma seg framover/krabba osv., i løpet av dei neste månadene. Når eg legg I. på golvet no, ligg ho berre på rygg og kjem seg ingen vei. Men eg håpar tida går fort, ja - og at I. tar igjen det tapte raskt, når ho er ferdig med å bruka skinna. Den dagen skinna skal vekk for godt, blir nok ein stor dag! Endret 13. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #683 Del Skrevet 13. juni 2009 Huff, kan ikke være noe gøy med ei lita jente som ikke vil sove på nettene. Dessverre har jeg ingen råd, men jeg kan si at jeg føler med deg!!! Nei, det er alt anna enn gøy å ikkje få sova om nettene. Får berre kryssa fingrane for at nattetullet snart gir seg, og at I. begynnar å sova om nettene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #684 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Det kan ikke være tenner som plager siden den ene natten var så ekstrem? Kjenner du at hun spiser på natten, nok til at hun faktisk er sulten? Det høres litt ut som om dere er kommet inn i en vond sirkel. De er vel blitt så smarte etterhvert at de vet hva de vil ha. Hvis du tror at det er kos, ville jeg satt hardt mot hardt. Det blir sikkert noen tøffe netter, men så lenge hun finner ut at det ikke blir pupp når hun våkner, skal det jo i teorien bli mindre attraktivt. Du kan jo begynne med å stenge baren f.eks fra ni til to, da har hun jo fått grøt og er vel ikke så så sulten. Man skal jo ikke begynne å gi mer mat på natten, det skal jo heller gjøres på dagtid. Tilby vann når hun våkner, og egentlig syns jeg mannen kan ta den kampen, om han er hjemme. Det er jo ofte lettere det. Du kan jo sove på stuen så lenge, med ørepropper. Det høres veldig tøft ut når jeg skriver det, og jeg skulle vel vært desperat om jeg hadde prøvd på noe slikt. Men det er iallfall det bøker osv anbefaler i deres situasjon. Vi må vel ta en kamp snart vi også, jeg vil iallfall ned i en nattamming før jeg går ut i jobb. Nå legger han seg syv, og har brukt å våkne halv ett-ett for retanking, han skjøv det selv fra elleve-tiden. Deretter har det vært mat igjen ca. fem. Jeg hadde derfor tenkt at det kom til å seg til av seg selv. de siste dagene har han imidlertid våknet elleve-halv tolv igjen, i tillegg til uroligheter klokken tre. De første gangene fikk jeg han til å sovne igjen etter en stund da han våknet tre, men i natt måtte han faktisk få mat. Det verste er at han virket sulten. Merkelig. Det er nok ikkje tenner som plagar I., nei. Ingen tenner har dukka opp enda, og det ser heller ikkje ut som om det er nokon på vei. Ikkje lett å vita sikkert om I. er sulten eller ikkje, når ho våknar om nettene. Ho virkar sulten, men det gjer ho alltid når ho er trøtt. Det er alltid slik at når I. er trøtt, ligg ho og suger lenge - enten det er på dagtid, eller om natta. Men viss eg ammar I. når ho er våken og utkvilt, så er ho som oftast ikkje noko særlig interessert i puppen. Derfor mistenker eg at I. rett og slett brukar puppen som smokk når ho er trøtt og vil sova. For då vil ho berre liggja å suga heilt til ho sovnar igjen. Dette gjer ho, sjølv om ho er mett. Det er berre så irriterande at I. nektar å ta smokk! Hadde vore så mykje bedre om ho kunne ha roa seg med smokken når ho våknar om nettene, i staden for å bruka puppen min som smokk og sovemedisin. Eg prøver alltid å tilby I. vatn om natta, når det er kort tid sidan sist ho fekk mat. Men I. nektar å drikka av koppen, berre hyler som ein gal, heilt til eg tar henne opp og ammar henne. Skikkelig frustrerande! Det har blitt til at eg har tatt I. om natta, sidan ho nesten alltid nektar å sovna igjen før ho får pupp. Men når me skal venna I. av med nattmat, så er det nok lurt at mannen min trår til ja. Eg tur nok du har heilt rett i at me nok berre må bestemma oss for at no er det slutt på nattamminga, og ikkje gi etter sjølv om I. skriker. Vil jo tru at I. etter kvart vil godta at slik er det. Men eg trur nok me utsetter avvenningsprosjektet ei stund. Eg synst ikkje det blir riktig å gjera det akkurat no når I. har fått skinne, som ho må venna seg til å ha på. Tydeleg at skinna plagar I. litt, så me får vel berre leva med dårlige netter ei stund framover. Denne natta var forresten heilt grusom! I. sov max 1 time samanhengande i løpet av heile natta. Og fleire gangar våkna ho etter berre å ha sove i 1/2 time. Til slutt var eg så sliten, at eg lot I. få sova i senga saman med meg - og då sov ho litt bedre, fram til me stod opp. Eg lurer på om det rett og slett var ubehageleg for I. å liggja i senga, med skinna på. For ho vart så urolig kvar gang eg la henne bort i senga etter amming. Ho sov dårlig, og våkna som sagt veldig ofte og skreik. Sidan me er hos foreldra mine no, ligg jo ikkje I. i si eiga sprinkelseng. Og madrassa som ligg i sprinkelsenga her hos foreldra mine, er veldig hard. Og sidan skinna har ein hard kant bak, så trur eg rett og slett det vart ubehagelig for I. å liggja på rygg i senga. Eg nevnte det for mora mi i dag, og då hadde ho heldigvis ei anna og mykje mjukare madrass som passa i sprinkelsenga, som dei egentlig hadde kjøpt til ei reiseseng. Så no håpar eg at I. søv bedre i natt, når ho har fått ei god madrass å liggja på. For i natt treng eg virkelig å få sova ordentlig! Endret 13. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 13. juni 2009 #685 Del Skrevet 13. juni 2009 Det høres ikke så greit ut med skinne, jeg hadde nok blitt veldig lei meg jeg også hvis jeg så at babyen min ikke likte det. Håper lille I venner seg fort til den og at tida flyr for dere! Men som du sier, hun får det nok bedre senere pga det. Jeg kjente ei jente på 5 en gang som måtte bruke skinne og det var trasig, det er kanskje bedre å bli tidlig ferdig med det. Lurt at du tok en tur til foreldrene dine så du ikke ble sittende alene med tankene dine. Og sist, men ikke minst; Gratulerer med 7-månedersdagen til I! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. juni 2009 #686 Del Skrevet 13. juni 2009 Stakkar, vesle I. Eg håpar det går seg til. Og at dei to månadene går fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #687 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Denne natta vart kjempebra! I. sovna litt før kl 10 i går kveld, og våkna for første gang kl 5.30 i dag tidleg! Trudde ikkje det var sant, då eg såg kor mykje klokka var. Eg amma I., og ho sovna igjen etter ein halv time, og sov vidare til nesten 8.30! Trur nok heilt klart at den nye madrassa hadde mykje å seia for at I. sov så godt i natt. Tydeleg at skinna ikkje plaga I. om natta, når ho hadde ei god madrass å liggja på. Det er eg kjempeglad for, for det er ikkje noko kjekt når skinna plagar henne. Ein annan grunn til at eg trur I. sov ekstra godt i natt, er fordi ho nok hadde fått altfor lite søvn det siste døgnet. Forrige natt var det jo berre tull, og både eg og I. sov kjempedårlig heile natta. I tillegg sov I. veldig lite på dagtid i går. Siste kvilen ho hadde, var frå halv 3 til halv 4 på dagen. Det er første gang nokonsinne at I. ikkje har sove etter kl 15.30 på dagen, så det var ikkje rart at ho var trøtt då kvelden kom. I. legg seg jo ikkje før i 9-tida om kvelden. Håpar denne dagen blir bedre, sidan både eg og I. er utkvilte etter natta! Endret 14. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. juni 2009 #688 Del Skrevet 14. juni 2009 Så godt at noko så enkelt som ei god madrass kan redda nattesøvnen og gjera det behagelig for vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. juni 2009 #689 Del Skrevet 14. juni 2009 Kjedelig med hofteleddsdysplasi og ubehagelig skinne for I Det er som du sier: 2 måneder er ikke så lenge i den store sammenheng, men det føles som en evighet akkurat nå. Det var nok lurt og godt for deg å komme hjem, så slipper du å sitte alene hjemme. Man kan jo lett bli enda tristere av at man er alene også. for at I er 7 måneder! Så bra natta ble bra Håper nettene fremover også blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #690 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) I går lærte I. seg å vinka! Ho vinkar så fint med den eine handa tilbake til oss, når me vinkar til henne. Flinke jenta mi. I dag vart eg forresten imponert over I. då ho sat på fanget mitt og reiv i ei avis. Før har ho berre rive ganske tilfeldig i aviser eller anna papir, og putta papiret i munnen. Men i dag hadde I. full kontroll, og ho hadde heilt tydeleg eit mål med det ho gjorde. I. starta med å riva nesten ei heil side av ei avis. Så reiv ho den i to, og kasta den eine delen på golvet. Så reiv ho den avisbiten ho sat igjen med i to, og heiv den eine av bitane i golvet. Slik fortsette I. heilt til ho sat igjen med ein så liten bit av avisa, at ho ikkje klarte å dela den i to fleire gangar. I. sat heile tida veldig konsentrert, og jobba ivrig med å riva avisa i stadig mindre bitar. Trur det er første gangen I. har fått ei avis eller noko anna papir i hendene, uten å bita i det. No hadde ho eit mykje meir spennande prosjekt på gang! Finmotorikken til I. er forresten veldig bra! Ho har lenge hatt veldig god kontroll på hendene sine, men ho får stadig meir kontroll. Til og med føttene klarar ho å bruka kontrollert. I. dag då I. sat på fanget mitt, haldt ho på ein penn, som ho kasta ned fleire gangar. Og då brukte ho foten til å skubba pennen mot seg. Ho gjorde det mange gangar. Det rare var at I. hadde full kontroll på bevegelsane sine, til tross for at ho hadde skinna på seg. Ganske imponerande, må eg seia! Endret 14. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #691 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Det høres ikke så greit ut med skinne, jeg hadde nok blitt veldig lei meg jeg også hvis jeg så at babyen min ikke likte det. Håper lille I venner seg fort til den og at tida flyr for dere! Men som du sier, hun får det nok bedre senere pga det. Jeg kjente ei jente på 5 en gang som måtte bruke skinne og det var trasig, det er kanskje bedre å bli tidlig ferdig med det. Lurt at du tok en tur til foreldrene dine så du ikke ble sittende alene med tankene dine. Og sist, men ikke minst; Gratulerer med 7-månedersdagen til I! Det er ikkje noko kjekt med skinne, nei. Men heldigvis virkar det som om I. allerede begynnar å venna seg til skinna. Ho har stort sett vore i godt humør i dag, og har ikkje eingang grene når eg har tatt på henne skinna igjen etter å ha stelt henne/bytta bleie. Får berre kryssa fingrane for at I. ikkje blir altfor mykje plaga av skinna framover. Klart at det er bedre å bli ferdig med behandlinga no, enn om I. hadde vore enda større. No kjem ho jo uansett ikkje til å hugsa noko av det. Men eg skulle likevel ønskja at hofteleddsdysplasien hadde blitt oppdaga då I. var enda mindre. For då låg ho berre i ro uansett, og kom seg ingen vei. No har jo I. begynt å rulla seg rundt, og eg ser at ho blir litt frustrert når ho ikkje lenger får det til på grunn av skinna. Og eg synst det er litt trist å tenka på at I. ikkje skal få læra å koma seg meir framover og gjerne begynna å krabba, i løpet av dei neste månadene. I staden blir me nødt til å bæra I. rundt, for at ho skal koma seg nokon vei. Håpar jo at I. tar det fort igjen, når me kan fjerna skinna. Men det er uansett litt synd at ho skal bli forsinka motorisk, på grunn av skinna. Akkurat det hadde ikkje vore noko problem, viss I. hadde vore mindre - for då hadde ho uansett ikkje klart å kome seg rundt. Eg er kjempeglad for at eg reiste til foreldra mine! Her har det vore fullt hus i helga, så eg har absolutt fått andre ting å tenka på. Dessuten så har været vore kjempeflott, og det hjelper også på! Det at eg fekk sova så godt i natt, gjer også at eg føler meg utkvilt og i bedre humør. Det er godt for I. å ha ei blid og glad mamma, enn å ha ei mamma som griner og er lei seg - slik eg var rett etter at eg fekk vita at I. hadde hofteleddsdysplasi, og måtte gå med skinne i minst 2 månader. Tusen takk for gratulasjon! Endret 14. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #692 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Stakkar, vesle I. Eg håpar det går seg til. Og at dei to månadene går fort. Ja, eg synst synd på veslejenta mi, som må ha skinna på seg døgnet rundt i fleire månader. Men eg trøstar meg med at skinna allerede ser ut til å plaga I. mindre enn heilt i starten. Trur faktisk I. har begynt å venna seg til den, og det er eg glad for. Kryssar fingrane for at månadene går fort, ja - og at ting ikkje blir altfor tungvint og upraktisk den tida I. må gå med skinne. Endret 14. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #693 Del Skrevet 14. juni 2009 Så godt at noko så enkelt som ei god madrass kan redda nattesøvnen og gjera det behagelig for vesla. Ja, ikkje sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #694 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Kjedelig med hofteleddsdysplasi og ubehagelig skinne for I Det er som du sier: 2 måneder er ikke så lenge i den store sammenheng, men det føles som en evighet akkurat nå. Det var nok lurt og godt for deg å komme hjem, så slipper du å sitte alene hjemme. Man kan jo lett bli enda tristere av at man er alene også. for at I er 7 måneder! Så bra natta ble bra Håper nettene fremover også blir det Vart både overraska og lei meg då eg fekk via at I. hadde hofteleddsdysplasi, men me får berre prøva å gjera det beste ut av det. 2 månader følest virkelig som ein evighet no, ja - men eg håpar tida går fortare enn eg fryktar. Det er jo sommar, og folk rundt oss har ferie. Og eg veit av erfaring at sommaren pleier å gå fort, iallfall viss det er fint ver! Kan lova deg at eg vart tristare av å sitja åleine og tenka. Det var heilt forferdelig. Eg grein når eg såg at skinna plaga I., og når eg tenkte på at ho ikkje skulle få bevega seg slik ho ville på fleire månader. Eg gløymte å eta heile dagen, slik at eg vart både svimmel og kvalm. Ja, eg følte meg rett og slett heilt elendig. Ikkje rart mannen min vart bekymra for meg, og tvinga meg til å reisa inn til foreldra mine med ein gang! Takk skal du ha for gratulasjon! Det var heilt herlig med ei god natt - så me får berre kryssa fingrane for fleire gode netter, ja. Endret 14. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. juni 2009 #695 Del Skrevet 15. juni 2009 Vart både overraska og lei meg då eg fekk via at I. hadde hofteleddsdysplasi, men me får berre prøva å gjera det beste ut av det. 2 månader følest virkelig som ein evighet no, ja - men eg håpar tida går fortare enn eg fryktar. Det er jo sommar, og folk rundt oss har ferie. Og eg veit av erfaring at sommaren pleier å gå fort, iallfall viss det er fint ver! Kan lova deg at eg vart tristare av å sitja åleine og tenka. Det var heilt forferdelig. Eg grein når eg såg at skinna plaga I., og når eg tenkte på at ho ikkje skulle få bevega seg slik ho ville på fleire månader. Eg gløymte å eta heile dagen, slik at eg vart både svimmel og kvalm. Ja, eg følte meg rett og slett heilt elendig. Ikkje rart mannen min vart bekymra for meg, og tvinga meg til å reisa inn til foreldra mine med ein gang! Takk skal du ha for gratulasjon! Det var heilt herlig med ei god natt - så me får berre kryssa fingrane for fleire gode netter, ja. Du har iallfall en god innstilling til skinnen til I, og det hjelper nok på Veldig bra du ble sendt til foreldrene dine når du ble slik av å sitte alene, snille mannen Krysser fingre og det som krysses kan for flere god netter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #696 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Du har iallfall en god innstilling til skinnen til I, og det hjelper nok på Veldig bra du ble sendt til foreldrene dine når du ble slik av å sitte alene, snille mannen Krysser fingre og det som krysses kan for flere god netter! Så lenge eg ser at skinna ikkje plagar I., så skal det nok gå greit. Men i starten då eg såg at skinna plaga I., vart eg kjempelei meg. Det var rett før eg tok skinna av I. og kasta den veggimellom - for eg ville ikkje at godjenta mi skulle ha det vondt! Eg synst jo det er synd at I. skal bli forsinka motorisk på grunn av skinna - men det får eg heller takla, så lenge skinna ikkje plagar I. Ja, eg er veldig glad for at mannen min ordna det slik at eg fekk reisa heim til foreldra mine med ein gang! Han fekk til og med broren sin til å koma bortom for å hjelpa meg med å pakka i bilen, slik at eg kom meg avgårde. Til gjengjeld fekk broren hans overnatta i leiligheten vår til neste dag! Denne natta vart faktisk også ganske bra - så me får kryssa det som kryssast kan for enda flere gode netter, ja! Endret 15. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #697 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Den aller første tanna til I. er no i ferd med å koma fram! Eg sat med I. på fanget tidlegare i kveld. Ho hadde ete på noko papir, og eg skulle kjenna etter om ho hadde fått papir i munnen. Det var då eg kjente noko hardt inne i munnen hennar, og jammen var det ei lita tann som var på vei! Tanna har ikkje kome gjennom tannkjøttet enda, men ligg rett under - så eg tippar den kjem gjennom når som helst. Det er venstre framtann, nede i munnen. Blir gøy når tanna kjem ordentlig fram! Men eg gledar meg ikkje like mykje til I. begynnar å bita meg med tennene når eg ammar henne. Det er vondt nok når ho biter meg med gommane! Endret 15. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. juni 2009 #698 Del Skrevet 15. juni 2009 Grattis med tann! Veslejenta begynner å bli stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #699 Del Skrevet 16. juni 2009 Grattis med tann! Veslejenta begynner å bli stor! Takk for det! Eg trur kanskje tanna er såvidt gjennom tannkjøtet no. Men det er litt vanskelig å få sett ordentlig etter, for I. vrir seg i alle retningar når eg prøver å kikka inn i munnen på henne! Jammen begynnar veslejenta mi å bli stor, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #700 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Me har hatt enda ei god natt! I. sovna vel litt før kl 21.30 i går kveld. Ho våkna for første gang kl 04.30, og kl 5 sov ho igjen. Så sov I. vidare til kl 8, fekk mat på nytt - og så stod me opp! Håpar me får mange slike netter. Eg er så glad for at mora mi hadde ei mjukare madrass, som passa i senga som I. ligg i no. Det var heilt tydeleg at skinna plaga I. om natta, då ho låg på den harde madrassa. Endret 16. juni 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå