Gå til innhold

Livet som mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

For en flott fødselshistorie, så rørende å lese :rødme:

Gratulerer så mye som mamma, Mirabella! :klem:

Tusen takk for det, Ilja**! :klemmer:

Og velkommen hit til den nye dagboka mi! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse med lille jenta di, og med ny dagbok!!

Tusen takk for det, Revenka! :hug:

Velkommen skal du vera til den nye dagboka mi! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg lagd meg blogg, slik at eg kan leggja ut bilder av lille I. :) Dersom du vil ha tilgang til bloggen min, og ikkje allerede har fått det - så gi meg ein lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du synst det! :) Ja, du kan gleda deg til det blir din tur - det er virkelig heilt fantastisk å vera mamma! :hjerter_rundt:

Velkommen skal du vera til den nye dagboka mi, Nótt! :klemmer:

Jeg trives i boka di. (ps... kan jeg få lov til å komme inn i bloggen din????)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Gratulerer igjen med lille I.

Hørtes ut som en fin fødsel. Ble rørt her jeg sitter, vet jo hvor lenge du har ventet på dette.

Takk for tilgang til bloggen. Blir spennende å se bilder :)

Revenka: du får feilmelding hvis ikke du har tilgang. Er nok bare at Mirabella ikke har lagt inn noe enda.

Imponert over at dåpsdatoen allerede er klar. Vi brukte litt lenger tid der...

God helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som mamma! Kos deg masse og ikke stress, blir moro å følge med her framover! :dagens-rose:

Tusen takk for det, Pet! :klemmer: Eg kosar meg masse med veslejenta mi, og prøver å ikkje stressa.

Velkommen til dagboka mi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives i boka di. (ps... kan jeg få lov til å komme inn i bloggen din????)

Jeg kommer inn men det ligger ikke noe der :sjenert: eller har jeg egentlig ikke kommet inn??

Hmmm, eg har allerede gitt dåke tilgang til bloggen min. Kjem dåke ikkje inn i det heile tatt, eller er det berre det at dåke ikkje ser innlegga eg har skrive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dagbok :strix: Grattis!! Her vil jeg gjerne følge med.

GRATULERER

Tenk at nå har du blitt mamma. Kan tenke meg at det er en ubeskrivelig herlig følelse :hjerter_rundt:

Fekk med meg den utrolig flotte fødselshisorien din :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen med lille I.

Hørtes ut som en fin fødsel. Ble rørt her jeg sitter, vet jo hvor lenge du har ventet på dette.

Takk for tilgang til bloggen. Blir spennende å se bilder :)

Revenka: du får feilmelding hvis ikke du har tilgang. Er nok bare at Mirabella ikke har lagt inn noe enda.

Imponert over at dåpsdatoen allerede er klar. Vi brukte litt lenger tid der...

God helg :hug:

Tusen takk for det, jente 79 - og velkommen til den nye dagboka mi! :hug:

Ja, det var ein fin fødsel - sjølv om det var hardt mens det stod på. Og resultatet var jo heilt fantastisk - ei perfekt lita jente, som eg har venta så lenge på! :hjertesmil:

Ser du innlegga eg har skrive i bloggen, eller er sida heilt tom? Eg har nemlig skrive eit par innlegg der inne allerede, og eg trudde dåke som hadde fått tilgang til bloggen min kunne lesa dei.

Me fann ut at me ville ordna med dåpsdato så fort som mulig - så var me sikre på at me fekk ein dato som passa. Sidan mannen min jobbar i Nordsjøen, og er vekke i to veker om gangen, så kan me ikkje ha dåpen når som helst. I tillegg visste me at me måtte vera tidleg ute for å vera sikre på å få leiga dei lokala me ønskjer å ha dåpsfesten i. Og den kyrkja me skal døypa I. i, har berre dåp annankvar søndag. Så det var ein del ting som måtte klaffa, og derfor tenkte me at me ville vera tidleg ute med å ordna med ein dåpsdato. Og det er eg glad for at me gjorde. :) Men planleggjinga av dåpen har me tenkt å venta ei stund med enda. ;)

Riktig god helg til deg og! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dagbok :strix: Grattis!! Her vil jeg gjerne følge med.

GRATULERER

Tenk at nå har du blitt mamma. Kan tenke meg at det er en ubeskrivelig herlig følelse :hjerter_rundt:

Fekk med meg den utrolig flotte fødselshisorien din :hjerte:

Takk for gratulasjon, og velkommen til dagboka mi, Kamille86! :klem: Koseleg at du vil følgja med her. :)

Ja, det er virkelig heilt fantastisk å ha blitt mamma for aller første gang! :strix: Klarar neste ikkje å skjønna at den vesle skjønne jenta eg har fått, er min baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke bloggen din jeg....:klø:

Så rart. Kva skjer viss du prøver å trykka på linken til bloggen min, som eg har lagt til i signaturen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hallo:

Titter bare innom for å gratulere med jenta :) Sett deg så mye rundt i dagbøker jeg henger i, så på tide og hilse pent på.

Tusen takk for det, Tussi! :klemmer: Kjekt at du tittar innom. Velkommen skal du vera til dagboka mi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trykker på linken dukker det opp en blogg side uten innlegg.

Då forstår eg ingenting. Kanskje det er noko med innstillingane, og at eg har valgt noko feil. Er det nokon som har blogg, som kan hjelpa meg kanskje? Eg har laga ein privat blogg, slik at ikkje kven som helst skal ha tilgang til den. Men deg Nótt har eg gitt tilgang, så du skulle jo absolutt ha sett dei innlegga eg har lagt inn. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...