Gå til innhold

Livet som mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Jeg ser ingenting jeg. Merkelig da....jeg kan ingenting om blogg.

Får venta til nokon andre kan hjelpa meg då. Når eg trykker på linken min, så kjem eg iallfall rett inn i bloggen min, og eg ser innlegga eg har skrive med ein gang. Rart at ikkje du får fram det same...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må velge at innlegget skal være publisert. Ellers blir det automatisk lagt som kladd og da kan ingen se det. Hvis du går inn på innlegget ditt kan du velge dette nederst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser jeg innleggene dine. Men du burde kanskje fjerne at du skal godkjenne innleggene før de legges inn. Hvis ikke du vil ha det sånn da selvfølgelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde igjen, men ser fortsatt ingenting. Det ordner seg snart skal du se. :klem:

Ja, eg får håpa det.

Du må velge at innlegget skal være publisert. Ellers blir det automatisk lagt som kladd og da kan ingen se det. Hvis du går inn på innlegget ditt kan du velge dette nederst..

Takk for hjelp! No trykte eg der det stod "Publish", så då håpar at det er i orden. Kunne også velga "Lock" eller "Unlock". Veit du kva for eitt av dei to alternativa eg skal velga?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser jeg innleggene dine. Men du burde kanskje fjerne at du skal godkjenne innleggene før de legges inn. Hvis ikke du vil ha det sånn da selvfølgelig ;)

Korleis fjernar eg det?

Trur forresten eg fann ut av det. Gjekk inn i kontrollpanelet. Er det i orden no, eller?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eg får håpa det.

Takk for hjelp! No trykte eg der det stod "Publish", så då håpar at det er i orden. Kunne også velga "Lock" eller "Unlock". Veit du kva for eitt av dei to alternativa eg skal velga?

Det vet jeg ikke dessverre. Har bare laga en blogg for å forklare Imli :ler: Så har aldri brukt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke dessverre. Har bare laga en blogg for å forklare Imli :ler: Så har aldri brukt den.

OK! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg lese. :bolledeig: Gleder meg til å følge med der også. :klem:

Så bra! :)

Går det an å skriva kommentarar i bloggen min også?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg er litt treig ser jeg, pleier ikke så ofte å rote rundt på generelle dagbøker!

Håper det går bra med den lille familien deres! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER som nybakt mor. En herlig følelse :babysmokk:

Har fulgt litt med i de andre dagbøkene dine, og blir nok sikkert og titte innom her også av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å følge med der inne også. :klem: Er litt misunnelig på deg faktisk.

Kjekt at du har lyst til å følgja med i bloggen min også. :)

Hmm, jeg er litt treig ser jeg, pleier ikke så ofte å rote rundt på generelle dagbøker!

Håper det går bra med den lille familien deres! :)

Velkommen til dagboka mi, Scheherazade! :)

Var derfor eg la ut link til denne dagboka i den gamle dagboka mi - for eg reknar med at det er mange som ikkje ville ha funne den nye dagboka mi ellers. ;)

Ja, det går bra med oss! :) I dag er me på besøk hos foreldra mine - så I. er hos mormor og morfar for aller første gang! Kjøreturen hit tar litt over ein time, og lille I. sov søtt heile veien. Ho likar å kjøra bil, virkar det som!

GRATULERER som nybakt mor. En herlig følelse :babysmokk:

Har fulgt litt med i de andre dagbøkene dine, og blir nok sikkert og titte innom her også av og til :)

Tusen takk for det, Bringebæret! :klemmer: Og velkommen til den nye dagboka mi. :) Kjekt at du gir lyd frå deg, etter å ha fulgt litt med i dagbøkene mine.

Ja, det er virkelig ei fantastisk herlig følelse å vera mamma! Eg nyter det. :hjertesmil:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skya: Ny dagbok! :skya:

Eg må nesten gratulera så mykje med den nye tilværelsen her inne også. Tenk at du er blitt mamma til ei perfekt, lita jente. :strix:

Og for ein flott fødselshistorie. Mannen din høyrtes ut som ein super fødselshjelpar. :rødme:

Kos deg med vesle I. Eg gler meg til å lesa vidare om livet dåkas. :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for ny dagbok! :biggrin:

Kjekt at dere har satt datoen for dåpen allerede, planleggingen haster det jo ikke med riktig enda :)

Veldig greit med baby som liker bilkjøring, vil tro det er slitsomt med babyer som ikke vil kjøre bil :Nikke:

Angående bilder i bloggen så kan du legge ut bilder f.eks på photobucket eller lignende sted. Hvis du høyreklikker på bildet ditt på det stedet på nett det ligger så får du opp "kopier bildenettadresse" (eller tilsvarende på engelsk), velg det og så kan du trykke på det grønne symbolet med et plusstegn der det står "insert link" om du holder musepekeren over. Så kopierer du over bildenettadressen dit. Voila!

Nå er jeg dårlig til å forklare, men :sjenert:

Håper dere har en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då lille I. kom til verden, 12. november 2008.

Tenk, me har endeleg blitt foreldre til ei perfekt lita jente. Me har venta på vesle I. så lenge. Me er så glade og stolte både eg og mannen min, og eg er uten tvil verdens lykkeligaste mamma! :hjerter_rundt:

Herregud for en fantastisk opplevelse! *Tårer i øynene* Det hørtes ut som den opplevelsen altså, og så fint du skriver om det :) Gratulerer så mye med den lille jenta, sikker på hun har fått verdens beste foreldre :) Kos dere masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: Ny dagbok! :skya:

Eg må nesten gratulera så mykje med den nye tilværelsen her inne også. Tenk at du er blitt mamma til ei perfekt, lita jente. :strix:

Og for ein flott fødselshistorie. Mannen din høyrtes ut som ein super fødselshjelpar. :rødme:

Kos deg med vesle I. Eg gler meg til å lesa vidare om livet dåkas. :hoppe:

:klem:

Velkommen hit til dagboka mi, dreia! :klem: Synst eg måtte ha ei ny dagbok, no når eg har blitt mamma! :)

Tusen takk for gratulasjon! Det er heilt herlig å vera mamma. :hjerte:

Mannen min var ein veldig flink fødselshjelpar, ja - og han takla fødselen kjempebra! :)

Eg kosar meg masse med vesle I.! Ho er jo så skjønn og god. :hjerter:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...