MarianneE Skrevet 20. november 2008 #1 Del Skrevet 20. november 2008 1. desember starter det! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 20. november 2008 #2 Del Skrevet 20. november 2008 Gleder meg Blir godt å få tilbake den gode, gamle amerikanske versjonen enn denne tørre norske versjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 20. november 2008 #3 Del Skrevet 20. november 2008 Har sett t.o.m sesong 11 her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 20. november 2008 #4 Del Skrevet 20. november 2008 Har sett t.o.m sesong 11 her Er litt vanedyr jeg da, så enkelte serier MÅ sees på dagen det blir sendt haha Greys anatomy/desperta houswifes/so you think you can dance er tirsdagskos for meg Topmodel er mandagskosen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. november 2008 #5 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg GLEDER MEG!!!! Gi meg Tyra, gi meg amerikanske jenter som faktisk VIL og KAN og brenner for dette! Gi meg Jay og Miss J og Twiggy og alle de andre fantastiske dommerne. Og HURRA for å bli kvitt svorsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. november 2008 #6 Del Skrevet 20. november 2008 ^ og ikke minst Nigel Barker Jeg er midt inne i sesong 11 jeg.... Fantastisk flotte jenter, morsomme shoots og MYE drama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 21. november 2008 #7 Del Skrevet 21. november 2008 Har sett t.o.m sesong 11 her hehe jeg også! blir mange sene kvelder når jeg "bare" må se en til hehe. sensong ti er utrolig artig synes jeg. en av de en husker godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 21. november 2008 #8 Del Skrevet 21. november 2008 Har sett alt utenom finalen av sesong 11. Må si meg uenig med at det er utrolig flotte jenter, jeg synes det er mye rart som kommer igjennom castingene! Da gjelder det både jenter som jeg synes er pene som 'vanlige' jenter, men som ikke duger som modeller, og jenter jeg synes er grusomme som 'vanlige' jenter, men som heller ikke slår meg som modeller. Jaja, det er uansett knall. Litt mindre ekstreme fotoshoots i år, det er ærlig talt ikke så iiiinnmari relevant med undervannsshoot og henge-oppe-i-lufta-shoots for en C-modell, og jeg synes de får mindre og mindre catwalk for hvert år! I tillegg så virker det som Tyra Banks har gått tom for steder å dra overseas, det hadde ikke overrasket meg om hun hadde plukket Namsos som neste store fashion capital. Kan de ikke bare dra tilbake til Paris eller Milan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. november 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg GLEDER MEG!!!! Gi meg Tyra, gi meg amerikanske jenter som faktisk VIL og KAN og brenner for dette! Gi meg Jay og Miss J og Twiggy og alle de andre fantastiske dommerne. Og HURRA for å bli kvitt svorsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. november 2008 #10 Del Skrevet 21. november 2008 Har sett alt utenom finalen av sesong 11. Må si meg uenig med at det er utrolig flotte jenter, jeg synes det er mye rart som kommer igjennom castingene! Da gjelder det både jenter som jeg synes er pene som 'vanlige' jenter, men som ikke duger som modeller, og jenter jeg synes er grusomme som 'vanlige' jenter, men som heller ikke slår meg som modeller. Jaja, det er uansett knall. Litt mindre ekstreme fotoshoots i år, det er ærlig talt ikke så iiiinnmari relevant med undervannsshoot og henge-oppe-i-lufta-shoots for en C-modell, og jeg synes de får mindre og mindre catwalk for hvert år! I tillegg så virker det som Tyra Banks har gått tom for steder å dra overseas, det hadde ikke overrasket meg om hun hadde plukket Namsos som neste store fashion capital. Kan de ikke bare dra tilbake til Paris eller Milan? Jeg tror ikke jeg har sett gjennom en hel sesong av Americas Next Top Model tidligere, så sammenligner ikke med tidligere sesonger men med den norske utgaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 23. november 2008 #11 Del Skrevet 23. november 2008 Har sett t.o.m sesong 11 her Uff, den linken der var farlig.. Nå har jeg sett hele sesongen. Er helt firkantet i øynene. Men gleder meg til å se sesong 11 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 24. november 2008 #12 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg tror ikke jeg har sett gjennom en hel sesong av Americas Next Top Model tidligere, så sammenligner ikke med tidligere sesonger men med den norske utgaven! De har i hvert fall utrolig mye mer 'spunk' enn de norske jentene. Jeg har kun sett sesong 1 av den norske versjonen, i år har jeg kun sett bilder av topp 3, men herregud så kjipe. Hun ene har jo en grusom nese, og hun andre har grusom hud. Begge er grå mus. Heldigvis representerer ikke dette norsk modellbransje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 29. november 2008 #13 Del Skrevet 29. november 2008 Uff, den linken der var farlig.. Nå har jeg sett hele sesongen. Er helt firkantet i øynene. Men gleder meg til å se sesong 11 også. ja huff tar gjerne en sesong i slengen jeg og en skjelden gang der inne. farlig men veldig gøy side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soph Skrevet 29. november 2008 #14 Del Skrevet 29. november 2008 Hurra!! :D Og takk for linken! Nå vet jeg hvor jeg skal finne en episode hvis jeg kommer sent hjem fra jobb en dag! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2008 #15 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, tusen takk for den linken, har aldri sett Top Model før, i det hele tatt, sitter og glor litt på episode 1 på tv her, gjett hva jeg skal senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 1. desember 2008 #16 Del Skrevet 1. desember 2008 Så utrolig kjedelig at jeg vet hvem som vinner Teite nettaviser som avslører alt! Men jeg liker best å se bildene da...og dramaet. Norske top-model er barnehage i forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 1. desember 2008 #17 Del Skrevet 1. desember 2008 *følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 2. desember 2008 Drama fra første episode, NICE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. desember 2008 #19 Del Skrevet 2. desember 2008 Wooohoooo! Jeg ELSKER Tyra Banks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellCat Skrevet 2. desember 2008 #20 Del Skrevet 2. desember 2008 Sambo lo av meg fordi jeg nærmest løp hjem fra butikken i går for å rekke premieren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå