Gå til innhold

- å skifte bleie

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Normalt sett så er det toalett tilgjengelig på resturanter og kafèr.Så det skulle ikke være et problem.Men HVIS det skulle være et problem.Får en skifte på babyen så diskè som mulig.Litt lengre borte fra folk,og i vogna..Feks :)

Hadde foresten ikke følt meg komfertabel med at "hele verden" skal være tilskuere til at jeg skiftet på barnet mitt heller jeg da.Men det er en annen diskusjon.

Ja en burde få sifra at å legge ungen på bordet og skifte bleie er ikke noen en bare gjør!

Bleien skulle de fått gått inn og henta .Eller den hadde blitt sendt etter dem på vei ut.

Endret av Full_Storm
Videoannonse
Annonse
Gjest WildRider
Skrevet

Venninna mi lar ikke veskebikkja si drite på gulvet, selv om hun har papir og hundeposer i vesken. Kanskje satt på spissen, men for meg hadde det vært like ekkelt. Det finnes toaletter, for guds skyld bruk dem folkens! Ikke alle syns at tissebleia til bebisen din er ett under på lik linje med den ;)

No harm ment her altså.

Skrevet

Hei alle sammen!

Tusen takk for svar!

Men da vet jeg litt mer om hva andre mener og føler og om det skjer igjen og behøver ikke å trå så varsomt.

Men da "vet" jeg at den almenne oppfattelsen er at dette ikke er veldig akseptabelt, og at man kan si ifra på en hyggelig måte, og gjøre folk oppmerksomme på at det finnes kundetoalett tilgjengelig.

Tusen takk til alle svar:)

- cafemedarbeideren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...