Gå til innhold

Han jeg holder på med har ganske lite utstyr...


Gjest Nina:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_anastasia_*

Jeg har vært sammen med en under gjennomsnittet, og da funket det best for meg med doggystyle hvor jeg bøyde meg langt ned, altså med rompa i været og ansiktet i puta. Ellers hadde vi varianter av misjonær hvor jeg bøyde knærne helt bakover mot kroppen eller hadde bena på skuldrene hans. Kniping er også alfa omega, et bra tips for alle uansett men særlig viktig hvis han er litt tynn.

Første gang jeg hadde sex med min nåværende kjæreste som er gjennomsnittlig utstyrt var jeg nok uheldigvis litt skuffet, for jeg hadde akkurat kommet ut av et kort forhold med en som var perfekt utstyrt for meg (større, og kanskje også bedre vinkel eller noe - fikk i hvert fall orgasme bare han penetrerte meg). Når man først er vant med å bli "fyllt opp" så følte jeg at jeg ikke kjente pikken til min kjæreste godt nok! Selv om jeg er så trang at penetrering alltid krever litt innsats, uansett str. Men etter hvert som jeg har blitt mer og mer glad i han og vi har dyrket sex sammen en stund så er det ikke noe jeg tenker på lengre. Var liksom bare litt uvant i begynnelsen, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...