Gå til innhold

Han jeg holder på med har ganske lite utstyr...


Gjest Nina:-)

Anbefalte innlegg

Hei hei:-)

Nå har det seg sånn at jeg holder på med en kar som jeg begynner å få veldig sansen for. Vi har vært en del sammen i det siste og koser oss masse ilag.

Forrige helg var vi på samme festen og endte opp hjemme hos han. Det ene førte til det andre og det endte opp med at vi hadde sex.

Problemet er at han hadde overraskende lite utstyr. Om jeg får si det.. så har jeg aldri sett en så liten tiss før:p Ble litt skuffet, men vi fortsatte jo akten.

Jeg må si at jeg virkelig liker denne gutten.. Men den sexen var ikke akkurat den beste jeg har vært borti. Har ikke pratet om hvordan det var for han, men jeg kjente egentlig ingenting spesielt. Uffameg!! :|

Jeg vil gjerne prøve igjen, og se om det blir bedre da. Har dere noen tips? Hvilke stillinger fungerer best når gutten har liten penis.. eller hvis jenta er vid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min eksmann hadde også lite utstyr. Med så små saker nytter verken stillinger eller knipeøvelser. Jeg ga opp etter noen år, og tok med meg sakene og flyttet. Han jeg er sammen med nå er herlig stor og viril. FOR en forskjell!

Ennten vi liker det eller ikke - utstyret har mye betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe vi kan gjøre for å få dette til å fungere? Det er jo noen stillinger gutten kommer dypere/lettere inn enn andre f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kanskje tipse om doggy, siden han letter kommer til g-punktet ditt, og å ri kan kanskje fungere? Alle stillinger der føttene er oppover eller samlet skal gjøre deg trangere også. Skikkelig frustrerende det der.. Så vil jeg fraråde misjonær, siden den ikke er så god sexstilling egentlig (ikke for meg i hvert fall, skal det gå litt raskere detter de gjerne ut), og den gjør deg nok unødvendig "vid".

Får håpe det ordner seg, er kjempeleit om du må gi ham opp pga det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var sammen med en "lillefinger-tiss" en gang, og overraskende nok så er det noe av det beste jeg har opplevd. Jeg aner ikke hva han gjorde, men jaggu var det futt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal en veldig liten penis til for at en mann ikke skal være i stand til å tilfredsstille en kvinne. Og da mener jeg veldig liten. Ikke liten slik enkelte individer her inne liker å ytre. Der man ser ned på en helt normal penis på 12 cm.

At enkelte ikke kjenner så mye til en liten penis, er en helt annen sak, men da er det fremdeles mye man kan gjøre for å bedre dette. Knipeøvelser burde alle kvinner ta, og gjøres dette riktig, kan man klemme hardt rundt en blyant. Det kommer bare an på hvor mye arbeid man gidder å legge i det. Deretter er det mange stillinger som bedrer følsomheten. Alle stillinger der kvinnen kan ha beina samlet og trukket opp under seg er gode til det formålet. Doggy er utmerket, og skjeen er også meget bra. Misjonæren kan være bra om hun samler bena, og at man i stedet for å peise inn og ut heller gnir seg mot klitoris. Ellers er sex fantastisk mye mer enn bare akten også. I allefall i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Det skal en veldig liten penis til for at en mann ikke skal være i stand til å tilfredsstille en kvinne. Og da mener jeg veldig liten. Ikke liten slik enkelte individer her inne liker å ytre. Der man ser ned på en helt normal penis på 12 cm.

At enkelte ikke kjenner så mye til en liten penis, er en helt annen sak, men da er det fremdeles mye man kan gjøre for å bedre dette. Knipeøvelser burde alle kvinner ta, og gjøres dette riktig, kan man klemme hardt rundt en blyant. Det kommer bare an på hvor mye arbeid man gidder å legge i det. Deretter er det mange stillinger som bedrer følsomheten. Alle stillinger der kvinnen kan ha beina samlet og trukket opp under seg er gode til det formålet. Doggy er utmerket, og skjeen er også meget bra. Misjonæren kan være bra om hun samler bena, og at man i stedet for å peise inn og ut heller gnir seg mot klitoris. Ellers er sex fantastisk mye mer enn bare akten også. I allefall i mine øyne.

:enig: Veldig godt å lese det siste der, man må ikke glemme det poenget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig: Veldig godt å lese det siste der, man må ikke glemme det poenget!!

Det er viktig at man får formidlet at sex ikke bare er teknikk og størrelser. Det har egentlig mindre betydning. I dagens samfunn blir man rent teorisert til døde når det gjelder sex. Her skal man lære halsbrekkende stillinger og man skal ha analsex og teste grenser for enhver pris. Man har lett for å glemme det som virkelig betyr noe : gjensidig seksuell kjemi og det at man slapper av i hverandres selskap og bare nyter hverandre. Det som funker for eksen funker kanskje ikke nå uansett, og alle disse tipsene i bladene leder kanskje langt bort fra det denne potensielle partneren ønsker uansett. Sex skal være moro og gi nytelse, ikke være en byrde som får en til å være redd for å ikke prestere. Dersom to parter sliter og begge er villige til å gjøre noe med det, behøver det ikke å være så vanskelig å løse. I dag gir man opp altfor lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Susan_*
Problemet er at han hadde overraskende lite utstyr. Om jeg får si det.. så har jeg aldri sett en så liten tiss før:p Ble litt skuffet, men vi fortsatte jo akten.

Jeg må si at jeg virkelig liker denne gutten..

Etter en del erfaringmed disse utfordringene du peker på her, har jeg funnet ut at det lureste må være å holde seg unna når man ikke er fornøyd. Det vil alltid ligge i grunnen at du liker større tiss enn det din nåværened har og det vil ikke komme noe godt ut av å fortsette forholdet. Man skal være fornøyd i sengen også! Da holder det ikke at han er snill..Lykke til i å finne en mann med større utstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:-)

Nå har det seg sånn at jeg holder på med en kar som jeg begynner å få veldig sansen for. Vi har vært en del sammen i det siste og koser oss masse ilag.

Forrige helg var vi på samme festen og endte opp hjemme hos han. Det ene førte til det andre og det endte opp med at vi hadde sex.

Problemet er at han hadde overraskende lite utstyr. Om jeg får si det.. så har jeg aldri sett en så liten tiss før:p Ble litt skuffet, men vi fortsatte jo akten.

Jeg må si at jeg virkelig liker denne gutten.. Men den sexen var ikke akkurat den beste jeg har vært borti. Har ikke pratet om hvordan det var for han, men jeg kjente egentlig ingenting spesielt. Uffameg!! :|

Jeg vil gjerne prøve igjen, og se om det blir bedre da. Har dere noen tips? Hvilke stillinger fungerer best når gutten har liten penis.. eller hvis jenta er vid?

Skulle tro vi holdt på med samme mann etter hva du sier. Godt å kunne få noen gode råd her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en del erfaringmed disse utfordringene du peker på her, har jeg funnet ut at det lureste må være å holde seg unna når man ikke er fornøyd. Det vil alltid ligge i grunnen at du liker større tiss enn det din nåværened har og det vil ikke komme noe godt ut av å fortsette forholdet. Man skal være fornøyd i sengen også! Da holder det ikke at han er snill..Lykke til i å finne en mann med større utstyr!

signerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjestedama

Igrunnen alle stillinger hvor du kan få godt tak rundt penis med musklaturen i underlivet. I tillegg, hvis du trenger klitoris.stimuli, er det ikke dumt med sex bakfra, hvor du kan fingre deg selv.

Og ikke minst, ri ham, da kan du selv klemme eller sprike alt etter som, har mer kontroll, og kan se på ham, leke med brystene dine osv, slik at dere begge får god visuell stimuli. Ingenting gjør vel kåtere enn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Katrine_*

Når jeg leser hva slags ting som vektlegges i et forhold hos enkelte så tenker jeg at det er ikke så rart at så mange forhold går rett i dass.

Det er så mye fokus på at partneren skal være pen nok, mannen skal ha stor penis, kvinnen skal ha store pupper (men samtidig være sylslank), partneren skal være genial i senga... Hjelpes! Sex er noe man kan jobbe med, man kan få hjelp av profesjonelle dersom man sliter. Det er da helt andre ting som burde være avgjørende for hvem man vil være sammen med!

Men værsågod, det er ikke mitt liv dere lever. Jeg er strålende lykkelig sammen med en mann som matcher meg veldig god på det personlige plan. Penisen hans er ikke akkurat diger, men vi har via prøving og feiling funnet ut hvordan det fungerer best for oss, og sexen har blitt vanvittig god for begge parter.

De stillingene som passer oss best er faktisk misjonærlignende. Men jeg løfter bena og trekker knærne bakover mot kroppen min. Da blir det deilig enten han ligger oppå meg eller om han sitter på knær.

I tillegg bruker vi flittig munn, hender og leketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg har en "i manges øyne" liten pikk. Den er ca 13 cm lang men jeg har til nå ikke hørt noen som har klaget. Jeg skjønner at mange har forskjellige erfaringer og vil fylles opp og hele den pakka der. Ja vel, jeg tror på min side at størrelsen på utstyret ikke spiller noen rolle, det er hvordan man bruker det. Om man er pikk-fiksert så har jo ikke en på min størrelse noen sjanse, jeg har til og med vært sammen med ei som var skeptisk til størrelsen min siden exen hennes var kjempestor. Det var jo morsomt da at når det ble slutt så lurte hun på om vi fortsatt kunne ligge sammen...

Min erfaring er bakfra og at hun rir meg er de beste stillingene for min partner. Fordi bakfra med buet rygg stimulerer jeg tydeligvis nok til at de kan få orgasmer, selvsagt med litt hjelp av sine egne hender innimellom. Når jeg blir ridd merker jeg at det som får det til å gå for henne er bl.a. den enkle opp og ned kombinert med å dra hoften frem og tilbake. Å herregud så deilig, jeg blir kåt bare av tanken på kjæresten min... takk nå må jeg dra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest donna julianna
Hei hei:-)

Nå har det seg sånn at jeg holder på med en kar som jeg begynner å få veldig sansen for. Vi har vært en del sammen i det siste og koser oss masse ilag.

Forrige helg var vi på samme festen og endte opp hjemme hos han. Det ene førte til det andre og det endte opp med at vi hadde sex.

Problemet er at han hadde overraskende lite utstyr. Om jeg får si det.. så har jeg aldri sett en så liten tiss før:p Ble litt skuffet, men vi fortsatte jo akten.

Jeg må si at jeg virkelig liker denne gutten.. Men den sexen var ikke akkurat den beste jeg har vært borti. Har ikke pratet om hvordan det var for han, men jeg kjente egentlig ingenting spesielt. Uffameg!! :|

Jeg vil gjerne prøve igjen, og se om det blir bedre da. Har dere noen tips? Hvilke stillinger fungerer best når gutten har liten penis.. eller hvis jenta er vid?

Syns ikke du skal gi opp altså, det er nok mange ulike stillinger som funker når man blir litt tryggere på hverandre (fyllesex er vel uansett aldri helt supert?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Eva_*
Hei hei:-)

Nå har det seg sånn at jeg holder på med en kar som jeg begynner å få veldig sansen for. Vi har vært en del sammen i det siste og koser oss masse ilag.

Forrige helg var vi på samme festen og endte opp hjemme hos han. Det ene førte til det andre og det endte opp med at vi hadde sex.

Problemet er at han hadde overraskende lite utstyr. Om jeg får si det.. så har jeg aldri sett en så liten tiss før:p Ble litt skuffet, men vi fortsatte jo akten.

Jeg må si at jeg virkelig liker denne gutten.. Men den sexen var ikke akkurat den beste jeg har vært borti. Har ikke pratet om hvordan det var for han, men jeg kjente egentlig ingenting spesielt. Uffameg!! :|

Jeg vil gjerne prøve igjen, og se om det blir bedre da. Har dere noen tips? Hvilke stillinger fungerer best når gutten har liten penis.. eller hvis jenta er vid?

Fnis. Jeg hadde droppet ham tvert om jeg fant ut at han hadde en pingletiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Fnis. Jeg hadde droppet ham tvert om jeg fant ut at han hadde en pingletiss.

så da er det greit at du blir dumpet når den nye typen din ser at du bruker push-up bh og ikke har de struttepuppene det ser ut som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes ikke dette er noe å skamme seg over. Synd at han har så lite utstyr og at dette ikke kunne tilfredstille deg. Det er et vansklig spørsmål du stiller, for menn flest er veldig selvbevisste på kuken sin, spesielt de som har en liten en. Dersom du virkelig har lyst på personen og har følelser for ham, ville jeg gitt ham et forsøk til. Hvis det likevel er slik at du ikke føler deg tilfredstilt er det kanskje lurerst å klippe det før det blir for mye følelser inn i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...