Lille Blåklokke Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #141 Del Skrevet 16. januar 2009 Hei. Hvordan går dagene? Blitt bedre i rygg og nakke? Den kaka både ser og høres fantastisk ut! Ja den var en drøm den kaka. mmmmmm Var ikke mye igjen etter festen. Litt bedre fra tid til annen når jeg ikke gjør så mye. Skal på noe sånn senter for behandling. Håper det ordner seg da Betennelse........ usj.... hørtes ikke godt ut. Ryggen og nakken er en smule viktig... høres ekkelt ut å ha betennelse der... Du får vel ikke gjort annet enn å ta det med ro? :klø: Det er veldig vondt. Så blir man svimmel og kvalm og uvell. Kan røre meg og trene lett men skal hels ta det med ro. Kjeder meg voldsomt om dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. januar 2009 #142 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei søtnose hvordan går det med deg? lenge siden jeg har vært her inne, skamme seg Miso Håper alt er bra med deg og din kjære :rødme: sender deg masse klemmer, snuppelupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #143 Del Skrevet 21. februar 2009 Føler du deg bedre nå? Lenge siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. februar 2009 #144 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei vennen nå er det lenge siden jeg har sett deg her, håper alt er bra med deg og din kjære masse håper du snart dukker opp her hos oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. februar 2009 #145 Del Skrevet 26. februar 2009 Lenge siden nå, hvor er du blitt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. februar 2009 #146 Del Skrevet 28. februar 2009 Skjønner du er opptatt med flytting. Håper du har det fint, og at du kommer tilbake snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. mars 2009 #147 Del Skrevet 17. mars 2009 Vi savner Bambivår!! hvor er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 14. april 2009 Forfatter #148 Del Skrevet 14. april 2009 Hei jentene mine Savnet dere masse. Som dere vet har vi drevet med flytting til vår nye leilighet Har ikke hatt internett og fått forbud på jobb mot å gå inn på noen sider Men im back :D Går bra med meg. Jobber og styrer med leiligheten. Trives utrolig bra hær for oss selv. Deilig å slippe å ha svigers helt oppå oss Ellers med helsa, er det så som så. Går til manuellterapaut 1 gang i uka. Har hjulpet litt på nakken, men smertene er tilbake etter 2 dagen på jobb Åhh så fort dagene går, tenk dere den 25 i denne mnd har vi 1/2 års bryllupsdag allt Hvordan har jentene mine det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. april 2009 #149 Del Skrevet 14. april 2009 Hei vennen godt å seg deg her igjen, du har vært dypt savnet!! bra dere trives i leiligheten!! det er viktig det! utrolig godt å ha deg tilbake vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. april 2009 #150 Del Skrevet 14. april 2009 og tilbake!! Så flott at dere har kommet i orden! Kan tenke meg det er digg med et eget sted ja Dumt at du fikk smerter igjen..... hva gjør du hos manuellterapauten egentlig? :klø: og til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. april 2009 #151 Del Skrevet 15. april 2009 Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. april 2009 #152 Del Skrevet 15. april 2009 Godt å ha deg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 15. april 2009 Forfatter #153 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hei vennen godt å seg deg her igjen, du har vært dypt savnet!! bra dere trives i leiligheten!! det er viktig det! utrolig godt å ha deg tilbake vennen Nåååh. søta Det er kjempe deilig å være tilbake hos dere igjen også :D og tilbake!! Så flott at dere har kommet i orden! Kan tenke meg det er digg med et eget sted ja Dumt at du fikk smerter igjen..... hva gjør du hos manuellterapauten egentlig? :klø: og til deg! Ja det er kjempe tungt, jeg er kjempe lei av hele ryggen og nakken. Men jeg nekter og legge meg ned Han terapauten styrker musklene i nakken ved å strekke på den (jeg har for kort muskel der bak) også maserer han masse i nakken og skuldrene (DEILIG) Han knekker nakken opp av og til. Han pleier og knekke opp bekkenet mitt og ryggraden ekkle lyder da ja. Så maserer han endel og løser opp muskelknuter.. Veldig dyktig mann. Og veldig forsiktig, han vet at jeg ikke hærer sånn knekking egentlig. Velkommen tilbake! vennen Godt å ha deg tilbake. Takk takk søta mi Endret 15. april 2009 av Bambi85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. april 2009 #154 Del Skrevet 16. april 2009 Hei vennen hvordan er det med deg idag!? håper du føler deg bedre, legger igjen en til deg jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 16. april 2009 Forfatter #155 Del Skrevet 16. april 2009 Nååh søta mi. Masse til deg også. Våkna kl 10 og tenkte, dette blir en smertefull dag. men da jeg hadde stått opp og rørt meg litt ble det bedre :D Har gått tur i 1 time i dag siden jeg ikke kommer meg på sats (har ikke busspenger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. april 2009 #156 Del Skrevet 16. april 2009 Godt og se deg igjen Bambi Dumt at ryggen og nakken skal være så teit Håper det blir bedre med terapi Hva bringer helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 16. april 2009 Forfatter #157 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Godt og se deg igjen Bambi Dumt at ryggen og nakken skal være så teit Håper det blir bedre med terapi Hva bringer helgen da? Hehe. Helgen bringer nok ikke så mye denne gang. Er temmelig blakk denne mnd Vi har vært uforsiktig med pengene så har bare oss selv og takke. Men blir litt deilig å bare slappe av også. har liksom ikke hatt så god tid til hverandre i det siste. Hva skal du i helga da Endret 16. april 2009 av Bambi85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2009 #158 Del Skrevet 16. april 2009 Dere får sikkert en koselig helg selv om lommeboka er litt tom! Så lenge dere har hverandre blir det nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. april 2009 #159 Del Skrevet 17. april 2009 Det er mye man kan gjøre som ikke koster noe penger :lur: håper du føler deg bedre idag vennen og at du får en kjempekoselig og deilig helg med din kjære det er så godt å ha deg tilbake her, bare så du vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. april 2009 #160 Del Skrevet 17. april 2009 Håper du får en fin helg. Kos dere med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå