Lille Blåklokke Skrevet 26. november 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 26. november 2008 En skal jo kose seg litt også da! Det er jo ikke hver dag man er på bryllupsreise! Det har du helt rett i. Åh ta meg på ordet, vi har virkelig kosa oss I dag har jeg ikke trent. Jobba til halv fire og har hodepine today. Venter bare på kjære skal komme hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 26. november 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 26. november 2008 Tok foresten en Graviditets test i dag. Den var negativ. Har så mye hormon klusj at jeg blir gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. november 2008 #23 Del Skrevet 26. november 2008 Håper det ordner seg med hormoner og syklus og denslags snart!! Har du forresten fått tatt blodprøver ang cøliaki enda? Synes du skal få gjort det jeg! Ubehandla cøliaki kan gjøre det vanskeligere å bli gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 27. november 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 27. november 2008 En skal jo kose seg litt også da! Det er jo ikke hver dag man er på bryllupsreise! Ja helt enig Sliter litt med å få i gang motivasjnen for trening for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. november 2008 #25 Del Skrevet 27. november 2008 Sliter litt med å få i gang motivasjnen for trening for tiden Jeg har det sånn innimellom, men jeg prøver å tenke tilbake til sist gang jeg trente og kjenne etter hva jeg følte da jeg først var i gang. Som regel kom motivasjonen mens jeg trente, og det må man huske på. Evnen til å sparke seg sjøl i rævva er minst like viktig som motivasjon. Nesten enda viktigere! Du har jo vært flink i det siste da! Men pass på å ha hviledag etter en beintøff økt, ellers blir alt bare pes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 28. november 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har det sånn innimellom, men jeg prøver å tenke tilbake til sist gang jeg trente og kjenne etter hva jeg følte da jeg først var i gang. Som regel kom motivasjonen mens jeg trente, og det må man huske på. Evnen til å sparke seg sjøl i rævva er minst like viktig som motivasjon. Nesten enda viktigere! Du har jo vært flink i det siste da! Men pass på å ha hviledag etter en beintøff økt, ellers blir alt bare pes! Det har du helt rett i. Tusen takk vennen for gode ord, det hjalp faktisk veldig på Nå er det helg igjen Skal bare kooooose meg med mannen min hele helga. Vi driver å spiller WOW Har gjort det noen år nå, så blir nok en WOW helg på oss Han kommer snart hjem (har kort dag på fredager) Da skal vi trene kl 15.00 Også skal jeg muligens noen timer på kafe sammen med bestevenninna mi. Har lyst på i dag Vi har endel igjen etter bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. november 2008 #27 Del Skrevet 28. november 2008 Der var du gratulerer med ny dagbok og velkommen i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. november 2008 #28 Del Skrevet 28. november 2008 Hei Bambi!! Grttis med ny bok!! Ser med misunnelse på signaturen din: "De veltrente koners klubb"... Misunnelig fordi jeg også vil være kone, og veltrent!! Tipper konseptet er litt det samme som Project Hottie Bride eller? Det har vært luftet å lage en Project Hottie Wife etter at medlemmene etter hver slutter å være bruder... God helg da søta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. november 2008 #29 Del Skrevet 28. november 2008 En klubb for veltrente koner må vi ha her inne for vi er jo tross alt de lekreste koner og bruder som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 28. november 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hei Bambi!! Grttis med ny bok!! Ser med misunnelse på signaturen din: "De veltrente koners klubb"... Misunnelig fordi jeg også vil være kone, og veltrent!! Tipper konseptet er litt det samme som Project Hottie Bride eller? Det har vært luftet å lage en Project Hottie Wife etter at medlemmene etter hver slutter å være bruder... God helg da søta!! Hehe. Tusen takk:) Koselig at du fant fram til meg hær inne også Det er da ikke så alt for lenge til du kan hive deg med i den klubben *de veltrente koner* Tiden går fortere enn man tror Skal i helgen da? God helg til deg også vennen En klubb for veltrente koner må vi ha her inne for vi er jo tross alt de lekreste koner og bruder som finnes Helt enig Endret 28. november 2008 av Bambi85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. november 2008 #31 Del Skrevet 28. november 2008 Håper jeg kan få medlemsskap i "de veltrente koners klubb" om en drøye 7 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 28. november 2008 Forfatter #32 Del Skrevet 28. november 2008 Håper jeg kan få medlemsskap i "de veltrente koners klubb" om en drøye 7 måneder Ja det er helt klart at du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. november 2008 #33 Del Skrevet 28. november 2008 Ny bok på deg også jo! Ser fram til å bli med i "de veltrente koners klubb" om temmelig nøyaktig tre måneder og en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 28. november 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 28. november 2008 Ny bok på deg også jo! Ser fram til å bli med i "de veltrente koners klubb" om temmelig nøyaktig tre måneder og en uke! Hehe ja måtte jo starte ny bok nå når jeg ikke er vordende brud lengre Ser også frem til du kan bli med i klubben Vi trenger flere veltrente koner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. november 2008 #35 Del Skrevet 29. november 2008 De veltrente koners klubb om ca 9 måneder!! Det føles litt lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 29. november 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 29. november 2008 De veltrente koners klubb om ca 9 måneder!! Det føles litt lenge til Nei nei. det går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 29. november 2008 Forfatter #37 Del Skrevet 29. november 2008 Nå har jeg vært å trent Digg Sto i 40 min på elipsemaskin. I dag er det bare slappe av dag, god mat og kose meg med min aller kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. november 2008 #38 Del Skrevet 29. november 2008 De veltrente koners klubb om ca 9 måneder!! Det føles litt lenge til Glad det er lenge til jeg, for jeg føler jeg trenger all den tida jeg kan få, både til å bli veltrent og til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 29. november 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 29. november 2008 Glad det er lenge til jeg, for jeg føler jeg trenger all den tida jeg kan få, både til å bli veltrent og til bryllupet Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. november 2008 #40 Del Skrevet 29. november 2008 Nå har jeg vært å trent Digg Sto i 40 min på elipsemaskin. I dag er det bare slappe av dag, god mat og kose meg med min aller kjæreste Flink du er! Jeg har også trent i dag. Da er det ekstra godt å slappe av og kose seg etterpå. Kos deg i kveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå