Gå til innhold

Stay-ups eller strømper på jobb.


Gjest Nyskjerrig mann

Anbefalte innlegg

Gjest Nyskjerrig mann

Er det noen av dere kvinner som har gått i sty-ups eller strømper og hofteholder på jobb. Det er utrolig spennende å tenke på om noen av de flotte kvinnene som av og til går i skjørt på jobben kunne ha sty-ups eller strømper under. Eller er sty-ups og stømper kun festplagg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poenget må vel være å bruke dette sammen med kjole eller skjørt, dels fordi det er flott og dessuten ligger det vel i spørsmålet at man kanskje kunne få et glimt av en strømpekant?

Så oppfordringen er klar: Skjørt og strømper (eller stay-ups) på jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker strømpebukser og har stay-ups på i dag som alltid ellers når jeg går kjole eller skjørt.

Men strømper med holder blir litt mye stress til hverdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StockDama
Poenget må vel være å bruke dette sammen med kjole eller skjørt, dels fordi det er flott og dessuten ligger det vel i spørsmålet at man kanskje kunne få et glimt av en strømpekant?

Så oppfordringen er klar: Skjørt og strømper (eller stay-ups) på jobben!

Holder meg til bukse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestedama

Stay-ups er en straff! Virkelig en straff... At de stayer-oppe er tøys og tull, jeg har alt for lange ben, så de legger seg som en sånn stram, klam greie midt på der låret er tykkest, og lager bulke-kant.

Takke meg til strømpebukser, eller skikkelige strømper med holder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da, og bruker stay ups eller stømper og hofteholder på jobb og ellers. er både behagelig og pirrende å bruke :-)

Hyggelig å høre at dere selv liker dette og ikke bare vi gutta! Håper flere jenter tenker som deg etter hvert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay-ups er en straff! Virkelig en straff... At de stayer-oppe er tøys og tull, jeg har alt for lange ben, så de legger seg som en sånn stram, klam greie midt på der låret er tykkest, og lager bulke-kant.

Takke meg til strømpebukser, eller skikkelige strømper med holder...

Jeg trodde jo disse komme i flere størrelser og dessuten hadde en viss elastikk? Men bruker du strømper med strømpeholder er jo det flott. Lange ben og lange strømper er jo helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg hadde blitt unødvendig mye heft i jobben på verftet... for ikke å si kaldt og jæ****. :)

Heft for hvem? Jobber du ute siden det blir så kaldt?

Jenter med skjørt og strømper er jo flott da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dolla_*

Kvinnelige sveisere. De finnes. Og det er ikke så praktisk med strømper som sykepleier heller. På tross av vitsetegningene... Eller taxisjåfør. Veterinær... stort sett er det bare praktisk om man er Celina. Og selv den dama tror jeg bruker gode solide strømpebukser av praktiske årsaker.

Men klart, menn må bare drømme! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay ups er mye dyrere enn strømpebukse så det bruker jeg kun ved spesielle anledninger.Gidder ikke risikere å ødlegge stay up ved å ha det på meg på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinnelige sveisere. De finnes. Og det er ikke så praktisk med strømper som sykepleier heller. På tross av vitsetegningene... Eller taxisjåfør. Veterinær... stort sett er det bare praktisk om man er Celina. Og selv den dama tror jeg bruker gode solide strømpebukser av praktiske årsaker.

Men klart, menn må bare drømme! :jepp:

Det er nettopp det vi gjør - f.eks. om sykepleiere i korte hvite sykepleierdrakter og lange brune strømper. Men da ville jo sykehuskøene blitt enda lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...