Gå til innhold

Høye, mørke, høflige, utenlandske pendler-drømmemannen


Gjest adriana27

Anbefalte innlegg

Jeg er heller for at man skal bruke sin egen intuisjon og lytte til varselklokkene i møte med menn. Man kan ikke være paranoid og drive og sjekke her og der. Offentlig gapestokk kan vi heller ikke ha. Damer må bare stole på sin egen dømmekraft.

Tror en del av damene som faller for denne typen menn lukker øynene og ørene litt... Det er nok lett å gjøre det du tror drømmemannen står foran deg. En måte å komme videre på er å ta ansvar for egne valg, og bli klarere på hva du egentlig vil ha.

Jeg synes IKKE det er ok å leke med andre mennesker. Og "drømmemannen" - hvem har sagt de er det? Min var det ikke. Men man blir jo såret når det viser seg at alt bare var lek likevel, og man trodde på det han sa om giftemål og barn. Men etterhvert viser det seg at ingenting var alvorlig ment. Og selv om man holder igjen og ikke involverer seg for mye så er det like sårende til slutt når man leker med andre mennesker slik!

Og det hjelper da ikke å klargjøre ting overfor slike menn. Eller overfor seg selv. Og de sier da ingenting imot før de plutselig snur. De later vel heller gjerne for å ha det kjempebra, at man skal bygge familie og hjem før bomben smeller.

Min erfaring er ihvertfall at dette er sunne sporty menn som ingen kunne tenke noe slikt om. Og som gir deg så mye kjærlighet, mer enn de fleste andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest adriana27 i.i.
Da jeg var yngre og ikke visste hva som skulle til for å tiltrekke/sjarmere en kvinne gjorde jeg det jeg trodde var riktig. Gang på gang opplevde jeg at damene glapp ut av hendene på meg da jeg trodde noe var på gang uten å forstå hvorfor. I motsetning til venner av meg som valgte å bli bitre ville jeg heller prøve å finne ut hva jeg gjorde galt. Nå 10 år senere med flere års erfaring og etter å ha lest utallige artikler på diverse kvinneforum har jeg lært kvinners tankemønster, irrasjonalitet og hvordan de handler. Jeg forstår godt denne mannen du beskriver fordi man får et kick den dagen meg forstår hvilke "knapper" man skal trykke på. Det har lett for å bli vanedannende. Det er faktisk skremmende hvor enkelt det er det var min oppfatning. Desverre tror jeg det blir flere og flere av "oss" pga bøker som the game og David Angelo.

Det kan jeg godt skjønne, men etter hvert begynner damer å lære seg dette spillet selv, og da sitter dere der da.

Det aller fleste vil før eller siden ha noe som er ekte. Om man selv spiller slike spill, hvordan kan man da stole på at den andre ikke gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adriana27 i.i.
Sorry jenter, er han for god til å være sann, så er han dessverre det.

Han virket ikke for god til å være sann. Han virket som en vanlig mann, en bra sådan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virket ikke for god til å være sann. Han virket som en vanlig mann, en bra sådan.

Ja, slik var min også. Han virket som en helt vanlig, også sårbar, mann. Han fortalte meg til og med hvilke menn jeg burde holde meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle pendlere er utro. Vet om plenty på jobb som er det...de er alle gifte med barn på hver sin kant, likevel ligger ukependlerne med hverandre. Rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle pendlere er utro. Vet om plenty på jobb som er det...de er alle gifte med barn på hver sin kant, likevel ligger ukependlerne med hverandre. Rett og slett.

Og alle gjester skjærer alle over en kam. *host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...