Gå til innhold

Høye, mørke, høflige, utenlandske pendler-drømmemannen

Gjest adriana27

Anbefalte innlegg

Dette skulle absolutt vært lagt ut en advarsel mot ja! Eventuelt kan du faktisk opprette din egen hjemmeside, piczo eller noe der, og advare på den måten. For der kan du skrive hva du vil uten at det konkret blir hets, altså ikke nevn direkte navn alder og slikt. Bare litt opplysninger det ikke er mulig å ta feil av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det slår meg gang på gang at kvinner er så jævlig hevngjerrige.

Når du først har funnet ut at du har blitt bedratt, så må du styre videre og blande inn andre, og forklare og ringe KONA hans????

Og henge ham ut på nettet?????

For at han ikke skal gjøre det med andre? Jeg tror faktisk motivasjonen vel så mye er å ta hevn, å få seg selv til å kjenne seg bedre....

Jeg forstår ikke sånt, og godt at vi er forskjellige. Men ja, jeg har kommet ut for menn som har lurt meg, det har vel de fleste på et eller annet nivå. Da tenker jeg at det burde jeg ha sett før, og så kommer jeg meg over det.

Hvis jeg hadde hatt et forhold og noen hadde ringt til meg og sagt at han du er sammen med er utro, så hadde jeg blitt fly forbanna! Jeg ville mye heller funnet ut av det selv, og lært av det. Kanskje jeg både visste det og syns det var greit? Det samme kan være med kona hans.... Uansett, jeg forstår det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adriana27
Jeg forstår ikke sånt, og godt at vi er forskjellige. Men ja, jeg har kommet ut for menn som har lurt meg, det har vel de fleste på et eller annet nivå. Da tenker jeg at det burde jeg ha sett før, og så kommer jeg meg over det.

Hvis jeg hadde hatt et forhold og noen hadde ringt til meg og sagt at han du er sammen med er utro, så hadde jeg blitt fly forbanna! Jeg ville mye heller funnet ut av det selv, og lært av det. Kanskje jeg både visste det og syns det var greit? Det samme kan være med kona hans.... Uansett, jeg forstår det ikke.

Vi er forskjellige, så det er vanskelig å vite hva man bør gjøre i en slik situasjon. Noen blir det feil for uansett.

Jeg ville gitt f også om ikke bedrageriet hans var så omfattende med så mange uskyldige involvert. Med Kari ville han kjøpe leilighet, han møtte familien hennes, vennene våre, han ble en del av livet vårt. Dame nr 3 var han jævlig mot, lenge etter at det ble slutt.

Kona hans visste ikke, men hun beskrev det som mange her inne gjør: Hun var såret over at han ikke ville kommunisere, og skjønte ikke hva som var galt. Han hadde bedyret at han ikke hadde noen andre og anklaget henne for å være paranoid og masete. Hun kunne ikke lære av det, slik du ville ha gjort, før hun visste sannheten. Det var en lettelse for henne, sa hun, selv om det endte med at hun tilga.

Vi ble lurt på lik linje med henne, og egentlig er det naturlig at de involverte partene snakker sammen i en slik sak. Det gjør man også om man opplever bedrageri i forretningslivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adriana27
Dette skulle absolutt vært lagt ut en advarsel mot ja! Eventuelt kan du faktisk opprette din egen hjemmeside, piczo eller noe der, og advare på den måten. For der kan du skrive hva du vil uten at det konkret blir hets, altså ikke nevn direkte navn alder og slikt. Bare litt opplysninger det ikke er mulig å ta feil av ;)

Det hadde gått an men hvem ville ha funnet en slik side?

En amerikansk "don't date him"-side hadde vært midt i blinken, men jeg synes jeg husker det ble store avisoppslag sist norske damer begynte å legge ut eksene sine der.

Det blir for dumt også, om det blir sånn at alle da skal legge ut signalement til alle som noen gang har gjort dem vondt, det er tross alt en del normale, bra menn som en eller annen gang har gjort noe over kanten slemt en gang i oppveksten.

Spørs uansett hvilken nytte det ville gjøre. Tror mange ville gitt en slik mann en sjanse uansett trackrecord, om han først hadde sjarmert dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når massemordere og pedofile som sitter i fengsel har drøssevis av damer som hiver seg etter dem, er det vel liten sjangse for at utro sjarmørslasker blir stoppet av en nettside som advarer mot disse. Det vil alltids finnes damer som ser på det som en utfordring med drittsekker, og en slik nettside vil bare gjøre disse slaskene mer attraktive.

Nei, istedenfor å bruke energi på hevn og bitterhet, hev dere over det og bruk energien på å gå videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bli slik selv?

Selv tror alle menn jeg er i den "desperate alder" mht barn og familie - det skal jeg utnytte for alt det lar seg gjøre.

Og min erfaring er at det er "arbeidsinnvandere" (fra Norden) som er de verste mannlige svina. (Noen av de er også grisebønder så det er vel ikke så rart at de er svin selv!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke bli slik selv?

Selv tror alle menn jeg er i den "desperate alder" mht barn og familie - det skal jeg utnytte for alt det lar seg gjøre.

Og min erfaring er at det er "arbeidsinnvandere" (fra Norden) som er de verste mannlige svina. (Noen av de er også grisebønder så det er vel ikke så rart at de er svin selv!)

Fordi det er ekkelt og fordi det ikke oppfyller mine behov for et forpliktende og meningsfullt forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg gang på gang at kvinner er så jævlig hevngjerrige.

Når du først har funnet ut at du har blitt bedratt, så må du styre videre og blande inn andre, og forklare og ringe KONA hans????

Og henge ham ut på nettet?????

For at han ikke skal gjøre det med andre?

Nettopp. Det er det som kalles samfunnsansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

haha, må bare flire litt, interessant innlegg... desverre så finnes sånne menn, å de kan tydeligvis spillet sitt..

Haha..

Synd men sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kryr av slike bastarder all over.

Vel, jeg har bare møtt europeiske "arbeidsinnvandrere" (fra Norden) med slik falsk oppførsel! Og så kritisiserer de selv mørkhudetete innvandrere mens de jo selv også er innvandrere og kommer til landet for å tjene penger! Noen av de tjener da også millioner, mens de i sitt hjemland ikke ville tjent noenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er ekkelt og fordi det ikke oppfyller mine behov for et forpliktende og meningsfullt forhold?

Det var vel ikke dette jeg hadde tenkt som utgangspunkt. Man må jo velge sine ofre med omhu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det enkelt; noen av de er bare her for å utnytte landet (jobbe) og utnytte nordmenn. De trenger sex og kos. Så lenge de kan og orker. Burde jo være rimelig klart i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest adriana27
Vel, jeg har bare møtt europeiske "arbeidsinnvandrere" (fra Norden) med slik falsk oppførsel! Og så kritisiserer de selv mørkhudetete innvandrere mens de jo selv også er innvandrere og kommer til landet for å tjene penger! Noen av de tjener da også millioner, mens de i sitt hjemland ikke ville tjent noenting.

Snakker vi leger? :)

Vi ser i hvert fall tendensen: Det er folk som tror seg bedre enn andre. Det sier ofte en god del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adriana27
For å si det enkelt; noen av de er bare her for å utnytte landet (jobbe) og utnytte nordmenn. De trenger sex og kos. Så lenge de kan og orker. Burde jo være rimelig klart i utgangspunktet.

Sikkert en veldig upolitisk korrekt ting å si, men jeg synes tyskere skal være ekstra forsiktige med hva de foretar seg her til lands mtp historien. Det er ikke lengre siden krigen enn at generasjonen over oss ble påvirket av den.

Jeg har absolutt ingen ting mot verken tyskere generelt eller arbeidsinnvandrere som bare oppfører seg som folk, da.

En tysk familievenn forklarte en gang at individualismen står sterkt i Tyskland fordi de er så flaue over historien sin som folk. ......og hva følger ofte med individualisme? Egoisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innfører man tjenestedirektivet vil man nok unngå de sleipeste typene som kommer hit for å heve norsk lønn og ellers snuske til seg det de kan av alt - både gods og mennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var yngre og ikke visste hva som skulle til for å tiltrekke/sjarmere en kvinne gjorde jeg det jeg trodde var riktig. Gang på gang opplevde jeg at damene glapp ut av hendene på meg da jeg trodde noe var på gang uten å forstå hvorfor. I motsetning til venner av meg som valgte å bli bitre ville jeg heller prøve å finne ut hva jeg gjorde galt. Nå 10 år senere med flere års erfaring og etter å ha lest utallige artikler på diverse kvinneforum har jeg lært kvinners tankemønster, irrasjonalitet og hvordan de handler. Jeg forstår godt denne mannen du beskriver fordi man får et kick den dagen meg forstår hvilke "knapper" man skal trykke på. Det har lett for å bli vanedannende. Det er faktisk skremmende hvor enkelt det er det var min oppfatning. Desverre tror jeg det blir flere og flere av "oss" pga bøker som the game og David Angelo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ina_*

Jeg er heller for at man skal bruke sin egen intuisjon og lytte til varselklokkene i møte med menn. Man kan ikke være paranoid og drive og sjekke her og der. Offentlig gapestokk kan vi heller ikke ha. Damer må bare stole på sin egen dømmekraft.

Tror en del av damene som faller for denne typen menn lukker øynene og ørene litt... Det er nok lett å gjøre det du tror drømmemannen står foran deg. En måte å komme videre på er å ta ansvar for egne valg, og bli klarere på hva du egentlig vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adriana27 i.i.
Jeg er heller for at man skal bruke sin egen intuisjon og lytte til varselklokkene i møte med menn. Man kan ikke være paranoid og drive og sjekke her og der. Offentlig gapestokk kan vi heller ikke ha. Damer må bare stole på sin egen dømmekraft.

Tror en del av damene som faller for denne typen menn lukker øynene og ørene litt... Det er nok lett å gjøre det du tror drømmemannen står foran deg. En måte å komme videre på er å ta ansvar for egne valg, og bli klarere på hva du egentlig vil ha.

Vi får se om du sier det samme den dagen du har vært i samme situasjon.

Til opplysning var jeg av samme oppfatning som deg før dette skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...