Gå til innhold

The search for superwoman


Gjest Fancy Nancy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Gjest Fancy Nancy

5 ting om dagen i dag

1. stod opp 5.30.. jeg er bare ikke bygget til å være oppe på slike tider av døgnet, har rett og slett ikke våknet i dag.

2. pt time med :tronderbart: økte vekt på flere øvelser, det var gøy. på benpressen kan vi faktisk ikke legge til flere vekter.. lurer på hvordan han skal løse det problemet :fnise:

3. gledelig overraskelse om at kjærligheten ikke trengte å jobbe masse overtid i kveld alikevel... så vi har kost oss med mat og tv.

4. kaos i parkeringshuset på storsenteret, julerushet er i gang. har skrevet liste over det jeg må kjøpe inn, skal ta buss inn til uka.

5. sorterte masse gamle (ubrukte!) postkort jeg har liggende i en eske. tenker jeg skal sende noen kort til mine nevøer og nieser... arig for små å få post!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

5 ting om dagen i dag

1. sov leenge (var jo tidlig oppe i går så det fikk jeg virkelig tatt igjen for nå)

2. en tur til vollen, fryktet stressende julehandel, men der var det rolig og behagelig. jeg fikk ikke kjøpt noe men vet at kjærligheten har kjøpt noe til meg som er i en liten svart eske......

3. var innom liertoppen... DER var det stressende julehandel. fikk ikke kjøpt noe!

4. taco til middag.

5. katten min har oppført seg rart i dag! satt inne i boden og hylte enda han fint kunne gå fritt ut... etterpå har han sittet med tungen ute av munnen ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

dagens 5..

1. spiste lunsj på kroa der jeg kommer fra. var koselig. pleide å spise der ofte før, og de kjente oss igjen og lurte på hvordan det gikk.

2. pinnekjøtt hos søsteren!

3. niesen min har fått skarlagesfeber (eller hva det heter?) hun var kjempe slapp og hadde vært hele dagen på legevakten. 39 i feber! veldig slapp 4åring.

4. katten min har det bedre i dag, gårsdagen gav meg en støkk! han er jo snart 15 år gammel...

5. uken som kommer er planlagt til minste detalj... håper på en bra uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

gårsdagens 5...

1. oppe tidli og fikk gjort litt klesvask før jeg dro ut.

2. prøvde meg på litt juleshopping men det var bare altfor mange mennnesker!! helt svett før jeg kom på trening.

3. trening med :tronderbart:, han var veldig fornøyd med innsatsen min... jeg var bare sliten.

4. minus 900g på to uker!! veldig fornøyd, dette til tross for utenlandstur og sjokolade!

5. trodde jeg hadde mistet tlf min, var helt fra meg. å gå uten telefon er jo som å være helt utenfor verden! viste jo ikke engang hva klokken var! men så hadde kjærligheten den i jakken sin.. da var jeg glad!

planen for i dag:

vaske tak og vegger i penstua hos mor, kjøpe juletre sammen med kjærligheten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

dagens 5..

1. glemte juletreet!

2. vasket hos mor, kjærligheten kom med toget og vi spiste middag

3. har lagt sitronskall på sprit, nå var det ferdig og vi har fikset to flasker med crema di limoncello... skal bli julegaver men trenger mindre flasker!

4. kromkaker ;)

5. skulle egentlig treffe ei fra klassen i oslo torsdag.. men så kan hun vist ikke, det var leit... ikke sikkert vi får sett hverandre før jul da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

1. ikke gjort noe av det jeg hadde planlagt for dagen men...

2. vakset tak og vegger i leiligheten

3. laget verdens beste crema di limoncello (likør)

4. fått sukker-sjokk!

5. bli passet på av kjærligheten :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

5 ting om i går

1. tok buss til oslo for å treffe ei venninne.

2. måtte vente på henne i 1,5time da tebanen stod..

3. spiste pizza som jeg ble skikkelig dårlig av

4. fikk gjort unna litt julshopping

5. har pakket alle pakkene pent inn! det er det koseligste med hele førjulstiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

dagens 5...

1. suste litt rundt i sentrum og fikk unnagjort noen ærender før morgendagens fest

2. en gammel mann på parkeringshuset hadde punktert, kjærligheten byttet dekk for ham. han var svært glad for at det fantes hyggelige folk! :)

3. vi har laget to store former med tiramisu, krydderkjeks, fylte paprika, ostefylte horn, kjøttboller, fritata sticks, og gjort klart for bruscetta til i morgen. i morgen reiser vi tidlig ut til mamma og lager suppe og resten av maten.

4. vasket klær

5. her helt pumpa!! nå ligger jeg og surfer på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

i lige måde! :klemmer:

ingen 5 for dagen i dag... er helt utslitt kjærligheten og jeg.

vi har hatt catering for mammas bursdag i dag. pleier å gjøre det. i år har vi nok overgått oss litt. laget mat i to dager nå, kjenner det er deilig at det er over.

er trening i morgen, og skal på vekten igjen.. se om jeg har lagt på meg etter dagens matinntak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

5..

1. minus 400 nye gram!

2. fikk en juleklem av :tronderbart: , han drar hjem til sverige for julen og jeg skal trene på engenhånd til midten av januar

3. masse skryt for maten vi serverte i går

4. mamma 59 år... i 2010 runder vi begge hvert vårt store tall...

5. gleder meg til i morgen da jeg skal treffe ei fra klassen på kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

5 for dagen i dag

1. veldig koselig lunsj på litteraturhuset med ei fra klassen

2. fikk kjøpt juletre

3. kjærligheten og jeg stresset inne på kjøpesenter og etterpå på ikea for å finne små flasker... så hadde vi det hjemme gitt!

4. fikk julegave av søsteren levert på døren. stor kurv fra kolonihagen med masse deilig økologisk godt oppi!

5. vasket leiligheten

ikke sikker om jeg rekker å skrive noe på kg før jul nå. så til alle som er innom:

GOD JUL :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...
Gjest Fancy Nancy

har det rett og slett ikke i meg til å følge opp dagboken min.

akkurat nå synes jeg det holder med facebook og blogg, så jeg tar en pause, kanskje også sletter boken.

for en periode ihverfall.

er jo innom og følger med i andres dagbøker og synes det er vel så koselig.

så med andre ord.. jeg forsvinner ikke.

skulle det være noe så bare send pm... jeg er innom nesten daglig.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...