Gå til innhold

The search for superwoman


Gjest Fancy Nancy

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni
Men det er koselig det da! ;)

Jeg husker et intervju med en amerikaner som hadde bodd i Norge i maaange år, og hva han syntes var spesielt med oss/landet. Han hadde aldri helt skjønt den derre "koselig/kose"-greia vår, at alle koser seg, har det koselig, og må ha koselige hjem. Og at et hjem ikke er noe særlig hvis det ikke er koselig. :fnise:

Typisk norsk!

-misa

Jeg skal lære amerikanerne hva kos og koselig er jeg, når jeg flytter dit :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fancy Nancy

i dag har vi hatt en så fin dag! :rødme:

kjærligheten og jeg har gått rundt i sandvika og i asker etterpå. bilen trengte nye dekk og mens vi ventet tok vi en liten lunsj på art of sushi. der satt vi i solen og koste oss. kjærligheten tok seg en øl, var herlig sommerfølelse.

vi har kjøpt lader og spill til nintendo ds. en kompis av meg ville låne meg sin, men han hadde ikke lader. så hå skal vi trene hjernen her.

så kjøpte vi litt stæsj til badet, var på biblioteket og lånte oss bøker og film. og generellt gikk rundt i alle butikker og tittet.

så har det vært så mye kos og smask at jeg føler meg nesten litt ør! ... men oi så herlig det er!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

kjærligheten har fått svar fra nok et cateringfirma! etter at han ble avvist fra forrige forsøk sendte jeg ut åpen søknad til 5 cateringfirmaer i nærområdet.

bare to har svart, et svar var at de ikke hadde noe for øyeblikket men skulle kontakte ham om det dukket opp noe.

den andre sa ja vi har jobb til deg, vi er på ferie kommer tilbake neste uke kontakter deg da! YES!! :danse:

krysser finger og tær!! tihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

hva skal man si i en slik situasjon:

i dag skulle jeg møte ei venninne i drammen og spise sammen. først skulle vi møtes kl 18, men jeg spurte om vi kunne møtes 1730 i stedet da jeg skulle hente kjærligheten på jobb kl 20 og det ble litt kort tid. det var greit. vi avtalte å møtes i et kryss og da jeg kom dit kom min venninne gående ut fra en restaurant med faren sin. hun hadde spist! men hun kunne jo ta en kaffe med meg da. avtalen vår var jo å spise, så jeg var jo sulten. følte det ikke like hyggelig å sitte der og spise maten min mens hun drakk kaffe....

egentlig merker jeg at jeg ble ganske sur over situasjonen. atvale å gå på restaurant og så møte opp mett! hvem gjør sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, sært opplegg! Aner ikke hva man sier til sånt, men tror jeg hadde kommentert det gitt. Veldig koselig å se deg på fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
:sinna: Grr! Da hadde jeg blitt muggen. Håper jeg hadde klart å si ordentlig i fra, hadde nok iallefall kommet med noen små stikk iløpet av kvelden. Slett oppførsel, var det!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

syntes det var temmelig sært selv ja... ikke noe jeg ville ha gjort mot ei venninne ihverfall.

min søster har termin i morgen... hun er temmelig sprekkferdig og svært klar for at nurket skal komme ut. jeg gleder meg veldig! har kjøpt en liten bamse med spilledåse inni.. den er så søt! gleder meg til å kunne gi den.

storebroren som fylller 3 i november skal for anledningen bo på gården de dagene søsteren min er på sykehuset. hun vil ikke at han skal komme på avdelingen for så å måtte dra igjen alene, det skjønner jeg godt. dessuten elsker han alle traktorene og alt han kan finne på hos mormor og det er fler der som synes det er stas å ha ham med. så kommer han hjem til en bror eller søster etterpå. det blir svært spennede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

:legrine: den nakne skravledama med smørbrød var treningssenteret igjen i dag. og hun husket meg fra forrige mandag også!! sa et stort "HEI" i det jeg kom.

tror det er flere av dem der, fordi da jeg dusjet så jeg henne i badstuen og der satt det 4 andre damer i samme alder og det var latter og hoi'ing. hyggelig det at folk kan kose seg altså.. må bare flire av den dama :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

i går feiret vi pappas bursdag litt i etterkant (var egentlig på lørdag)

kjærligheten og jeg lovet middag og kake. vi lagde bruschetta med tomat til forret, tomatsalaten lagde vi på morgenen og hadde den med i en boks.

til hovedrett kyllingrullade med bacon, gullerøtter med salt og pepper, erter med restene av baconet vi ikke brukte. kjærligheten lagde en saus på litt fløte og litt melk, safran og noe mer som var hemmelig...

desserten stod jeg for, vi har kommet frem til en bløtekake krysset med tiramisu som er blitt vår spesialitet. den er kjempe god. pappa ble veldig glad og så fikk han en liten pakke også, noen nye klær som han alltid trenger.

mens vi koste oss med kake og drakk kaffe kom en kompis av far gående forbli, han ble invitert på kake og syntes den var så god at han spiste hele tre enorme biter... koselig å se folk kose seg sånn.

søsteren min har enda ikke fått denne babyen enda!! venter og venter!! spent om det blir gutt eller jente. håper nesten på en til gutt, jeg. skal ditt i dag og leke med den kommende storebroren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

i dag begynner jeg på tarot-kurs!! varer i 4 dager, så ut søndagen...

gleder meg masse. har hatt en kortstokk liggende en stund og prøvd å lære meg litt fra en bok men det fungerte bare ikke.

så i dag blir det spennede! gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

det har vært en såå givende helg, jeg har ikke ord på det helt ennå. har lært mye om livet, om meg selv og lært masse om de andre kursdeltagerene som jeg har blitt så glad i.

å sitte i min egen sofa nå, stille, og vite at jeg ikke skal tilbake i morgen er et soleklart antiklimaks...

min søster har enda ikke fått ut nurket.. 5 dager etter termin.. vi venter og venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:babysmokk: det ble en gutt!! :strix:

51 cm lang og 3,5 kg. familien har det bra...

Så gøy! Gratulerer så mye. Er det første gang du blir tante? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Så gøy! Gratulerer så mye. Er det første gang du blir tante? :)

å nei... jeg har nå 4 nevøer og 1 niese.. men det er like stas for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...