Gå til innhold

The search for superwoman


Gjest Fancy Nancy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fancy Nancy

:hjerte:

tusen takk jenter! så koselig å få så mange gratulasjoner :klemmer:

var på sykehuset i går og så den lille... sååå liten! husker jo at storebroren var liten han og men hadde helt glemt at de er så utrolig små!!

snill liten gutt er han, storebroren er glad samtidig som han er litt avventende. ikke så rart. må jo dele mamma nå.

uansett, koslig med en til i familien.

i dag har kjærligheten og jeg trasket tigerstaden fra ende til annen.. har gitt noen åpne søknader til interessante butikker. er så lei av å ikke ha noe fast nå. begynner jo på skole fredag og vil ut og vekk fra alt nav tullet.

vi spiste en panino på lille oliven, drakk kaffe på dolce vita (misa, de har ciobar på dolcevita!!) og ellers gikk innom en haug butikker vi ikke har sett før. fin dag!

skal lage terteskjell med fiskeboller til kjærligheten i dag, skikkelig 70'talls rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

ferdig med andre dag som student!

er sinnsykt trøtt og sliten i hodet!

første dagen var informasjonsmøter, der vi fikk div papirer. og så begynte forelesningene. grunnleggende kjemi, og i dag har vi tatt det videre til biokjemi. er jo utrolig interessant da! men så masse ord og uttrykk jeg blir en smule forvirret.

bærer preg av at klassen er opptatt av ernæring og helse. har ikke sett en eneste sjokolade eller brus under forelesningene. bare gullerøtter, masse frukt og vann.

er jo bra det, inspirerer jo meg litt og det. men i dag synes jeg at jeg har vært så sunn at det må bare en liten utskeielse.. har kjøpt to små kakestykker til kjærligheten og meg. nå må jeg bare vente til han kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

ja.. nå er det en del å oppdatere om her ja...

tirsdag fikk kjærligheten fikset tanna.. (den som falt ut i sommer, ja nå var endelig tannlegen klart til å fikse den!)

onsdag var han på nok et jobb intervju, stort cateringfirma på østerås. da han kom hjem var han oppspilt og sa at stedet hadde gitt ham en god følese og han gledet seg til prøvejobbing til uka.

nå er det jo straks september.. og siste dag på jobben til kjærligheten nærmer seg. cateringfirmaet som han var på intervju hos kunne ikke ansette ham før i oktober. så vi har vært litt aktive på manpower og adeccos sider. endelig ble han innkalt til intervju der og. (adecco så klart... hører aldri noe fra manpower) og i morgen skal han prøve jobbe i en stor kantine i sykkelavstand fra her vi bor. neste uke har han jobb i et hotell i asker.. ikke dagjobbing som vi håpet, men det er ihvertfall jobb... og en måte for ham å få seg kontakter på.

er litt uvisst hva som skjer, men det ser nå ut til at det ihvertfall blir jobb på'n! Det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy
Så bra! Krysser fingrene for at han får seg en dagjobb snart :klemmer:

takk :klemmer:

han er der nå, i kantinen. sendte melding og fortalte at en han kjenner jobber der. så det er jo bra. spent på å høre hvordan alt har vært.

har forelesninger denne helgen. ny foreleser og nytt emne. enhetsmedisin.. et emne jeg gleder meg veldig til å lære mer om, så blir spennede helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i kveld. Kjempekoselig at du kom! Og tusen takk for orkidéen! Jeg liker orkidéer. De er så enkle liksom. Veldig fine.

Håper du får en bra dag på forelesning i morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Fancy Nancy

når kjærligheten står opp 0545 for å rekke buss og jobb våkner jeg og.. er egentlig ganske deilig å våkne så tidlig.. særlig når jeg vet at jeg ikke har dårlig tid til noe. jeg bare bruker laaaang tid på å spise frokost og drikke te..

i dag skal vi en tur til nesodden og hilse på mine nevøer. blir koselig. har ikke sett den yngste siden sykehuset, søsteren min har vært så opptatt med besøk fra familien o.l så jeg har bare latt henne få roen og ventet til hun sa hun var klar for besøk.. og det er hun nå.

forresten... er det rart en får julestemning når alle talk-showene er fra julen 09 på tv nå?? sitter og tenker på julegavelister og julekort-lagekveld og peppekaker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

akkurat sett milk!

fantastik film, fikk tårene til å trille på slutten. en mann som har gjort så mye for så mange! så bra at det ble en så bra film og at fler nå får vite hvem han var og hva han gjorde.

kjærligheten sov igjennom hele filmen, men jeg ville ikke vært den forruten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

i dag har vi hatt skikkelig husmanskost... gulertesuppe med flesk! det er så godt! er så glad for at kjærligheten liker sånn mat, det han har smakt av norsk mat har han likt svært godt.

det er hyggelig.

sliten etter forelesninger i dag... 5 timer i går, 8 timer i dag og 7 timer i morgen... maraton kjennes det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

"takk for praten"

det er egentlig en utrolig hyggelig setning å avslutte en liten prat med...

i dag gikk jeg lang tur på brønnøya, har funnet en rundtur som tar meg langs vannet som jeg synes er hyggelig. da jeg skulle til å ta kabelfergen tilbake kom det ei dame syklende. vi ble småpratende litt om øya og og rådyr som går der. da det ble naturlig å avslutte samtalen, vi skulle til hver vår retning, sa hun takk for praten. ikke ofte jeg har hørt det. men en utrolig hyggelig setning å si og få høre.

gikk hjemover med ny energi. traff på magne furuholmen, dama og hunden. den karen bruker helt klart mye penger hos frisøren.. var jo håret jeg la merket til før jeg så hvem det var. masse hår med en mann under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

jeg har vært med på freia.no's gåtekonkurranse... får tilsendt en gåte hver dag og svarer om jeg skjønner den... og i dag fikk jeg en pakke med 2,5kg melkesjokolade som trøstepremie for et av svarene mine! så gøy!! kjærligheten er i 7ende himmel.. han elsker melkesjokolade!

valgseddelen er i boks.. i morgen reiser jeg til tyskland en tur med mamma.. blir koselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fancy Nancy

hei!

ja sjokolade er skikkelig digg.. og så er kjærligheten skikkelig sjokojunki..

tyskland var herlig. godt vær og masse artig i butikkene.

kjøpte meg mest nytte ting som treningstøy og klær.. kjøpte meg et par asic treningssko.. samme type som de gamle jeg har. de gamle kjøpte jeg i norge for 2-3 år siden og da lå de på 1200 kr.. i tyskland betalte jeg 800 så det var jeg fornøyd med.

kjøpte litt annet artig og som nye tøfler, sminke, falt for noe julepynt (var ikke så mye av det i butikkene, men så det i et lite hjørne og syntes det var så vakkert)

selvsagt ble det kvorten samt kinder hippo sjokolade! den beste i verden!

forresten.. skal ha guppemøte i oslo nær st olavs plas på fredag kl 14... er det noen som kan anbefale en kafe som ikke er for dyr og gjerne litt allsidig i serveringen som ikke er for langt unna??

tar i mot alt av forslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...