Frk edderkopp Skrevet 3. juni 2009 #241 Del Skrevet 3. juni 2009 Så gøy med PT! Gratulerer med skuleplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. juni 2009 #242 Del Skrevet 3. juni 2009 Så flink du er! Deilig og motiverende når man merker framgang så fort, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 3. juni 2009 #243 Del Skrevet 3. juni 2009 ja det er det! tror aldri jeg hadde opplevd slik fremgang heller hadde det ikke vært for , skulle jeg ha trent alene hele tiden hadde jeg jo aldri presset meg selv på den måten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 3. juni 2009 #244 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg synes det er så herlig å lese innleggene dine med for å illustrere PT'en din. Ser hele tiden for meg en fyr med snurrebart, skinnvest og mokkasiner, som står ved siden av deg og roper på trøndersk; "no må du ta i veitj, du dær itj av å lægg på 5 kilo meir, detta e itj no hottæll!". -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juni 2009 #245 Del Skrevet 3. juni 2009 nå ser jeg også for meg en slik person som misa beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 4. juni 2009 #246 Del Skrevet 4. juni 2009 ha ha ha misa! fikk et helt herlig bilde i hodet av den beskrivelsen.. nå har jeg hatt to dager med en form for antiklimaks eller noe... har hatt det svært travelt med møter og trening og begravelse og familiemiddag. så plutselig orker jeg ingenting, jeg sover til 10 og gjør INGENTING i løpet av dagen! ser bare på dårlige tv programmer på tv (som paris hilton bff! herreminhatt hva folk vil gjøre for å komme på tv..fælt å se på, men og litt morsomt) så håper dagen i dag blir litt mer produktiv! skulle trene dans i går men heldigvis går det en time i dag også, skal prøve å få med meg den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 4. juni 2009 #247 Del Skrevet 4. juni 2009 i dag har jeg vært på justdance time.. det var en noe rar time synes jeg. spurte i resepsjonen om det var noe for nybegynnere, og de sa ja, det var bare å danse. så begynner timen og instruktøren spør om det er noen nye der, ja vi var fler og rakte opp hånden. da skulle men jo tro at man kanskje gikk igjennom trinnene, men nei da! vi skulle danse flere type danser, en sang på hver dans, så her var det bare å stokke føttene og holde tungen rett i munn. det hjalp ikke at hun lot være å si når hun byttet trinn, slik at man hele tiden måtte se på henne. den rareste timen jeg har tatt til nå ja. veldig mye ukontrollert kasting på armer og hode, men ble jo varm og fikk jo svettet ut litt. vet ikke om dette kommer til å bli min neste favoritttime. i parkeringshuset etterpå møtte jeg på en sint rød bil. jeg hadde parkert litt vanskelig til da det var temmelig fult da jeg kom. så jeg hadde en bil som var parkert skeivt på venstre side og en stolpe på min høyre side. men det gikk greit, jeg hadde kommet meg ut av plassen min da jeg ser denne røde bilen bak meg. jeg var jo ute av parkeringen så jeg vridde på ratttet for å få maks sving på bilen slik at jeg fikk kjørt. dette ble for mye! og føreren av den røde bilen LÅ på hornet! da jeg begynte å kjøre fremover, raste han forbi meg i en enorm fart! Det midt i parkeringshuset!! vanvidd! er jo stor sjanse for at folk går rundt på parkeringshuset da.. og særlig barn kan være vanskelig å se bak parkerte biler. så føreren hadde flax! traff ingen i dag... skulle vært en sladdre telefon for uansvarlig kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 5. juni 2009 #248 Del Skrevet 5. juni 2009 ser også for meg PT nå. Det er ganske mange rare folk som kjører bil altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 5. juni 2009 #249 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei på deg, er du med i morgen? Vi planlegger å møtes rundt to-tre. Send meg bare en sms, jeg er ikke på kg så veldig lenge i kveld. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 9. juni 2009 #250 Del Skrevet 9. juni 2009 nå har vi vært sammen i 2 år... himmel'å tia går! litt feiring i kveld masse mer feiring i når vi står opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. juni 2009 #251 Del Skrevet 10. juni 2009 Gratulerer med 2-års dag. Håper dere får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. juni 2009 #252 Del Skrevet 10. juni 2009 Gratulerer med 2 års dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 10. juni 2009 #253 Del Skrevet 10. juni 2009 Gratulerer med 2-årsdag, kos dere med feiringen med restaurant og ... ja. Andre ting. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 10. juni 2009 #254 Del Skrevet 10. juni 2009 Gratulerer med to års dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 10. juni 2009 #255 Del Skrevet 10. juni 2009 hei jenter! ... tusen takk for gratulasjoner! vi har en helt super dag, bare ruslet rundt i sentrum og kost oss. restauranten i dag blir vår egen, vi skal lage det samme måltidet som kjærligheten lagde til meg første gangen jeg kom hjem til ham: risotto med asparges og parmesan... mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. juni 2009 #256 Del Skrevet 10. juni 2009 Gratulerer med 2-års jubileum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 11. juni 2009 #257 Del Skrevet 11. juni 2009 tirsdag hadde jeg trenertime igjen, vi gikk igjennom vekt og fettmasse og beinmasse i kroppen min og fant ut at jeg skal spise 2400kcal om dagen for å beholde vekten min. for å gå ned i vekt skal jeg spise 500kcal mindre. så fikk jeg et vanvittig regnestykke jeg skal gjøre for alle matvarer jeg putter i meg for å finne nøyaktig mengde kcal for fett, protein og karbohydrater maten gir meg og Energi prosenten de gir. så har jeg fått beskjed om å spise 6 ganger dagen! og ca hvor mye hvert av disse skal inneholde av kcal. :dåne: så i to dager nå har jeg sittet og regnet og regnet og blir bare mer frustrert! synes dette er skikkelig vanskelig! sa at dette var bare utregninger jeg trengte å gjøre en gang, og så skulle jeg lage store posjoner og måle opp riktig mengde og ha dem i bokser i kjøleskapet så maten var klar for meg å spise og ta med om jeg skulle ut. herregud for en jobb! kom ikke med noen eksempler på hva jeg må spise så jeg må liksom regne meg ut til det selv... og det er ikke til å gjemme under en stol at jeg spiser helt feil ja! skjønner ikke hva jeg KAN spise nå jeg! greit nok med 95kcal protein før jeg legger meg.. lett å regne ut, men frokost og mellommåltid??? alt jeg har trodd har vært greit å spise passer ikke inn i denne modellen! får helt vondt i hodet jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 11. juni 2009 #258 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei på deg. Istedenfor å regne alt selv, kan du ikke melde deg inn i VGs vektklubb? Der har de programmer som regner alt dette for deg. Jeg har ikke brukt disse selv, men Enigma kan nok gi deg noen gode tips! Priser osv finner du her: http://www.vektklubb.no/cm/2.10/2.251 Har hørt mange som har brukt dette og er veldig fornøyd, og jeg har tenkt på det selv mange ganger for å slippe alle utregninger selv. Hvis du vil fortsette med Excel så kan jeg sende deg alle registreringer jeg har gjort på mat hittil, men jeg har ikke delt de inn i proteiner/fett/karbs, kun registrert kcal (feks. 104/100 g kyllingfilet). -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. juni 2009 #259 Del Skrevet 11. juni 2009 Utregning av kcal, proteiner, karbs og fett ja. Det tar litt tid å bli vant med tankegangen og å finne ut hva man kan spise og ikke spise osv. Hvis du skal ha litt proteinrike mellommåltider er sånn som cottage cheese eller mager kesam med friske bær eller frukt fint. Eller et knekkebrød med leverpostei, makrell i tomat (proteiner og sunt fett, men en del kcal) eller magert kjøttpålegg. En smoothie er også fint hvis du er hjemme, ville nok da brukt f.eks skummet kultur framfor yoghurt, fordi den ikke er tilsatt sukker, og samtidig er mager og syrlig. Ergo er den bedre enn mager yoghurt som, med mindre du kjøper dem med kunstige søtningsstoffer, er tilsatt en del sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 12. juni 2009 #260 Del Skrevet 12. juni 2009 hm.. det gav endel ideer, takk! er en hel omstilling som skal gjøres her skjønner jeg... utregningene går fint men tar bare endel tid.. dette med å spise 6 gangerdagen er ikke lett.. skal sette tlf på alarm i dag og se om jeg husker det. ellers regner det og er skikkelig grått idag. det deilige er at kattene da tar det helt rolig inne.. og ingen ting er så deilig som å begrave hodet i en katt som sover! ha en deilig dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå