Gå til innhold

The search for superwoman

Gjest Fancy Nancy

Anbefalte innlegg

Gjest Fancy Nancy

var på yoga i dag.. overrasket meg at det var så tungt. stod der med bein og armer i gulvet og løftet på beina og armene kunne nesten ikke holde mer!

men det var jo litt digg og da. hørte det knase i ledd så fikk sikkert mykt opp endel.

hentet kjærligheten på jobben, var sliten og trøtt så vi sovnet på sofaen i 2 timer. jeg våknet først og lagde pasta med chillig og hvitløk så vi fikk inn litt deilig energi og varme.

nå skal jeg til den botaniske hage og høre om sopp og fargene på trærene. blir sikkert koselig. dette med fargene på trærne er noe som har med en skole oppgave å gjøre også, så det passet jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fancy Nancy

turen på den botaniske hage i går var koselig, vakker og interessant. jeg synes slike sprø professorer er så søte.. de er så oppslukt i sin interssse og virrer. og hvorfor er så mange av dem distree?? vi var vel ca 10 fremmøtte.. og vi løp etter ham i "skogen" fordi han ikke fant igjen et tre... og han hadde jo vært der for bare en time siden! uansett.. vi fant aldri det treet, men vi så en mengde andre. og en masse morsomme sopper.. ikke noen spiselige men festlige historier.

i dag skal jeg til hønefoss. ei venninne av meg som syr kjoler har fått fart på kjolesalget og blitt bedt om å holde en kjolevisning i det nye museet. så det blir spennende. de siste kjolene hun har laget har hun laget med et nytt type stoff og det er bare så skjønne! ullkjoler alle sammen..

sendte noen meldinger med henne i går, hun var gangske nervøs.

er mamma'n hennes og noen venninner som skal gå med kjolene hennes.

tipper hun ikke har sovet mye i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

jeg studerer det mest spenede som finnes!!

denne helgen har vi hatt forelesninger. og det er så utrolig spennede! jeg kommer hjem sliten, men oppspilt fordi det er så interessant og jeg har lært så mye! og jeg bare gleder meg til alt jeg skal lære!!

fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

tenkte å ta en kopp varm sjokolade på sebastien bruno i morgen... men jeg finner ikke adresse ditt... noen som vet hvor det ligger? skal være på frogner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å ta en kopp varm sjokolade på sebastien bruno i morgen... men jeg finner ikke adresse ditt... noen som vet hvor det ligger? skal være på frogner...

Den ligger i Frognerveien, i nærheten av ICA. Rett ved krysset Frognerveien/Skovveien, rett over gaten omtrent for Kaffebrenneriet.

Er det den *Enigma* har snakket om? Jeg vet ikke hvor det er, men har lyst til å dra dit en dag! :jepp:

Det er den jeg har snakket om ja. Anbefales på det sterkeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Den ligger i Frognerveien, i nærheten av ICA. Rett ved krysset Frognerveien/Skovveien, rett over gaten omtrent for Kaffebrenneriet.

Det er den jeg har snakket om ja. Anbefales på det sterkeste :)

ah.. kult da skal vi prøve å ta en tur ditt i dag. ser ut av vinduet og bekrefter at det er sjokoladevær ute i dag!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Måtte stikke hodet innom. Så bra at studiene er intressante og at du har tatt et riktig valg.

hei hei :goodbye:

ja studiet er helt supert! jeg leser noen bøker som omhandler emnet men ikke er i pensumet nå.. jeg vil lære mer! mer! mer! når foredragene var ferdige forrige helg var jeg sånn... ååå ikke stopp..

kjennes helt supert ut!

og hvem skulle tro at pasient historier skulle være så interessante?? jeg har sittet og lest masse av dem nå mens jeg har vært forkjøla.

i dag tok vi toget til tigerstaden, fant sebastien bruno etter litt om og men.. fikk oss en kopp varm sjokolade med blanding av soyamel og helmelk og chilli. det var deilig godt, og varmet akkuratt det vi trengte i regnet.

gikk og tittet litt i butikker, lurte på å se en film på vika men var ikke film før kl 15 og de gadd vi ikke å se uansett. så vi dro hjem.

her er det tørt, deilig og varmt. kattene bare sover, de har prøvd å gå ut før i dag men snudde i døra. ikke noe utevær for poter nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

ikke i form i dag heller...

men orker ikke å sitte hjemme, så vi tok en tur til vollen og spiste bolle på bakeriet der. er så koselig sted. butikkene så søte og har så utrolig mye fint der.

var på kino i går og så se opp. den var helt herlig! men jeg glemte igjen det fine lilla skjerfet mitt og da jeg kom tilbake i dag og spurte om de hadde funnet det var det ingne som hadde sett det. er redd for at noen har tatt det med seg, var så fint. leit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

i dag skulle jeg liksom komme meg på biblioteket og lest en masse.. men sitter nå her fortsatt... (ikke bra, har ikke prioritert pensum i det siste)

siden jeg har vært sjuk i helga så avlyste jeg timen med :tronderbart: skal ha den i morgen i stede. er i bedre form i dag, men kjenner at jeg nesten gruer meg litt til timen i morgen da jeg virkelig bare har ligget i horisontalen siden fredag.

skal hjem på gården og skifte dekk i dag, viste minus 1 utenfor kjøkkenet mitt nå! huffamei! er jo hyggelig med årstidene men jeg vet ikke hvor klar jeg er for å fryse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

vi har kommet så innihampen ut feil i økonomien denne mnd...

skammer meg helt, men så jo at det stemte på kontobalansen. er disse små-kjøpene. 200kr her 100 kr der... osv.

bli veeeldig stramt denne mnd ja. glad jeg har gjort unna bursdagsgaven til min niese. men bilen skal på eukontroll på fredag så krysser fingerene for at den går igjennom. har ikke lyst på stor regning der igjen nå nei!

utenom det er jeg i godt humør i dag, kommer at trening og gå tur etterpå. masse frisk luft og endorfiner, god blanding.

skal på lesesalen i morgen, må få lest ferdig kapitlet om muskler før helgens forelesninger. det hjelper å ha lest raskt igjennom det foreleseren snakker om, de har gjerne litt dårlig tid og mye de skal fortelle at det kan være vanskelig å holde følge i svingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fancy Nancy

ja, da var det mandag igjen.

denne helgen har jeg vært på forelesninger og besøkt min herlige niese som fylte 4. er så rart å se at dem vokser opp, hun fikk sin første barbie. en barbie med en drink i hånden faktisk! men fra å leke med leker for kanskje litt mindre barn er det nå å gre håret og skifte klær som gjelder.

var en veldig fin bursdag, all ære til mora. ikke mye der som var kjøpt på butikken! dekorasjoner og mat var laget selv, lekkert!

i dag skal jeg trene, innom panduro hobby og til bilverkstedet og høre på pris for å få min bil eu godkjent. den kom tilbake fra kontroll på fredag med 4 2'er feil. tror noen av de reperasjonene kan bli ganske dyrt. men jeg krysser fingerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Fancy Nancy

:goodbye:

hei hei

det går bra med meg, bare prioriterer ikke å skrive i dagboken her om dagen...

men er innom deres dagbøker og leser (må holde meg oppdatert :)

kommer sterkere tilbake senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...