Gjest Fancy Nancy Skrevet 21. juli 2009 #301 Del Skrevet 21. juli 2009 takk takk også er det veldig inspirerende å se at all "jobben" har ført til noe. fra nå av skal jeg være enda flinkere til å holde kost opplegget mitt og trimme regelmessig! ryggen til kjærligheten har blitt bedre men ikke helt bra. lege får jeg ham bare IKKE til altå, men nå har jeg bestilt massage time til ham. han sier han er veldig stiv i ryggen, musklene er stressa eller no'. så enten blir det bedre med litt oppknaing eller så får han kanskje et dytt til legen. kan bare håpe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 22. juli 2009 #302 Del Skrevet 22. juli 2009 i dag har jeg: kjørt kjærligheten på jobb og handlet inn det jeg trengte til å fryse morellene jeg plukket i går. trent kondisjon bakt brød vasket klær laget morellfrysetøy (måtte stene ut morellene først, det tok tid!) truffet en venninne og spist med henne i oslo nå har jeg en til klesvask som jeg venter på... ellers er det velfortjent sofatid nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 23. juli 2009 #303 Del Skrevet 23. juli 2009 ikke helt i form i dag, litt vondt i magen. hadde egentlig avtalt med en kompis å gå rundt sognsvann men så på yr på morgenen i dag at det skulle regne og i mangel av vanntette sko ble det utsatt. så da sneilet dagen seg av sted.. tenkte på å trene, men det ble ikke noe av....før jeg oppdaget elixias grå timer.... flow med stor ball het den i dag. ante ikke hva flow var men tenkte at å røre på seg litt var nok en god ide. så jeg dro... og så glad jeg er for at jeg gjorde det! dette var en deilig time! absolutt trening ja, men til rolig musikk på en utrolig artig ball som vi satt på. situps og armhevninger i ny variant sittende eller liggende på denne ballen. så overhode ikke lett! men passet meg bare helt perfekt for den formen jeg har i dag. så dette skal jeg gjøre igjen. helt skjønt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 24. juli 2009 #304 Del Skrevet 24. juli 2009 ...det hagler faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 24. juli 2009 #305 Del Skrevet 24. juli 2009 humøret har vært litt sånn opp og ned i dag. jeg rammes av handlingslyst (til husarbeid) for så å bli berøvet den i neste sekund. før lunsj gikk en kompis og jeg rundt sognsvann i oslo, det var koselig. har bare vært der en gang før og da var det snø. nå var det rikig så pent og folk badet og solte seg . dietten min har gått skeivt i dag. var ikke så inspirert til å lage en god lunsj så tror det var der glippet skjeddet. sånn ca kl 16 angrep jeg en pose ostepopp kjærligheten har hatt liggende. det gav meg følelsen av fryd og dårlig samvittighet. men jeg har bestemt meg for å legge episoden bak meg. fortsette som før ut kvelden og igjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 24. juli 2009 #306 Del Skrevet 24. juli 2009 Grattis med vektnedgang! Og, har du oppskrift på morellfrysetøy?? Hørtes NAM ut, jeg elsker moreller. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 25. juli 2009 #307 Del Skrevet 25. juli 2009 jeg lager morellfrysetøy slik det står på posen til frysetøypulveret.... dvs. 2kg moreller uten stein, 500g sukker, 1 pose frysetøypulver. hvis bærene er litt tørre kan du tilsette litt vann før du tilsetter sukkerblandingen.. det måtte jeg. smakte litt på det før jeg frøs det ned, og det var godt! fint å spare litt av sommeren slik at til vinteren kan vi ta det frem og drømme om sol og sommer. i dag skal jeg til oslo og spise lunsj med stesøsteren min. det gleder jeg meg masse til. og så skal jeg til hjembygda og feire bursdagen til ei god venninne. har ikke kjøpt henne noe men satser på at jeg finner noe i tigerstaden i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 30. juli 2009 #308 Del Skrevet 30. juli 2009 tror det er uværet som har stjålet energien min i dag! helt på bånn! sitter og kipper i gamle blader.. gjøre det for å ikke spare på hele bladet. så limer jeg dem pent på farget papir og setter dem i mapper. kaller de inspirasjonsmappene mine.. er alt fra fashion, sminke til interiør og mat. i dag fikk jeg handlet en liten gave til kjærligheten.. han elsker å bruke morgenkåpe (gjør ikke jeg.. skjønner ikke hva jeg skal med den) og den han har er temmelig sliten nå. var en tur på hemtex og der fant jeg en flott hvit og blå stripet en til 70% avslag! så nå håper jeg han blir glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 31. juli 2009 #309 Del Skrevet 31. juli 2009 wiii.. har fått litteraturlisten til studiet! er så spennende. er bare 8 bøker som er merket med pensum men 9 er merket som tilleggsliteratur. så jeg tror ikke de er nødvenig å kjøpe sånn med en gang. gikk inn på 4 forskjellige bokbutikker på nettet og sjekket prisene deres. ord.no og capris.no er blant de billigste. skal sjekke ut litt mer og.. kanskje jeg finner noen brukte bøker på finn... artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 2. august 2009 #310 Del Skrevet 2. august 2009 kjærligheten har 2x12timers dager mandag og tirsdag, og kom da tidlig hjem fra jobb i dag... kjempekoslig. vi har laget middag og sett film. nå ligger jeg og daffer mens han gir meg en fotmassage.. deilig! han fikk ikke jobben hos cateringfirmaet. de gav ham ikke en ny sjanse. det var det jeg fryktet. så utrolig leit at han skulle ødelegge ryggen akkurat da. men da var det ikke ment to be! har sendt ut åpen søknad til 6 forskjellige cateringfirmaer i området og lagt ut cv på manpower og adecco samt søkt på noen kantine stillinger. håper vi får napp. selv er det dårlig med napp på meg. tror det har noe med sommeren å gjøre. satser på å høre noe fra de søknadene jeg har sendt ut i løpet av sommeren. ellers får kanskje jeg og gå til manpower? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 3. august 2009 #311 Del Skrevet 3. august 2009 fikk en så hyggelig mail i dag.. en tidligere arbeidskollega som flyttet hjem til italia i fjor sommer. han var en god støtte og venn i den forrige jobben min. og det har vært fint å kunne snakke med ham da han har vist hva jeg har gått igjennom. men så har jeg ikke hørt noe fra ham på leeenge.. noe sånn som 6 mnd eller mer.. og plutselig var det en mail i innboksen min. han har flyttet til københavn for 4 mnd siden. nå lurer jeg på om ikke kjærligheten og jeg bør ta oss en københavn tur! hadde vært så koselig å se ham igjen. ellers er det svært grått ute! ingen av kattene vil ut i det hele tatt... de ligger på myke underlag og sover. ingen reaksjon når jeg koser dem heller... tanker opp energi til en dag med bedre vær! synes nå det har regnet lenge nok... men etter regn kommer sol.. bare å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. august 2009 #312 Del Skrevet 3. august 2009 Så koselig å få mail fra en du ikke har hørt fra på lenge. København er jo ikke langt unna, også er det en veldig koselig by! Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 3. august 2009 #313 Del Skrevet 3. august 2009 Så koselig å få mail fra en du ikke har hørt fra på lenge. København er jo ikke langt unna, også er det en veldig koselig by! Håper du får en fin dag nei er jo ikke det. jeg har en til nå super dag, håper du og har det godt trente med igjen i dag. ble veldig sliten og da jeg kom inn i garderoben satt ei godt kraftig dame med lange pupper naken og spiste brød. jeg tenkte med meg selv at kjære dekk deg litt til for oss andre.. (det gjelder ikke bare kraftige damer jeg tenker det med, det samme med de som har flott kropp, jeg liker bare ikke når folk sitter i garderoben og er veldig nakne!) denne damen hadde vist sett meg trene med og spurte om han kjørte meg hardt.. ja sa jeg, jeg ser skikkelig sliten nå. og da begynte skravla!! hun var jo bare hyggelig, så jeg måtte le litt av henne og. men hun likte altså å ta badstu og hadde helt litt eucalyptus olje i vannet i badstuen der på elixia (ikke sikker på om alle liker det men) og hun anbefalte meg å gå inn der og nyte den oljen. og så pratet hun om det felles spa arealet som er der, jeg har aldri prøvd det, men det burde jeg absolutt gjør.. er tyrkisk bad der vist nok og etterpå skal du helle isbiter over kroppen (!) var veldig bra for imunforsvaret, hun ble nemlig ALDRI syk! men jeg måtte jo huske å ta med badedrakt fordi det var felles område, men en gang hadde hun blåst i det og bare tatt et håndkle rundt seg.. hvem kunne vel vite det? og så lo hun godt mens hun gjorde noen fjonge håndbevegelser... jaja.. sitter med et halvt smil enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. august 2009 #314 Del Skrevet 3. august 2009 Spise naken ja, det er jo litt spesielt. Og attpåtil begynne en samtale Takk for sist forresten, var koselig å se deg igjen på onsdag Så koselig å få mail fra en gammel venn Koselig å besøke ham da Vi har tenkt oss til København neste uke, koselig by Ikke den mest eksotiske ferien, men kjempekoselig å komme seg litt bort, bare kose seg med god mat, god vin og hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 3. august 2009 #315 Del Skrevet 3. august 2009 Spise naken ja, det er jo litt spesielt. Og attpåtil begynne en samtale Takk for sist forresten, var koselig å se deg igjen på onsdag Så koselig å få mail fra en gammel venn Koselig å besøke ham da Vi har tenkt oss til København neste uke, koselig by Ikke den mest eksotiske ferien, men kjempekoselig å komme seg litt bort, bare kose seg med god mat, god vin og hverandre ja hun var litt av en type.. kjempekoselig å se deg og! og så koselig cafe! jeg har lyst til å dra ditt igjen snart! kommer du deg på treff den 7? romantisk get a way.. deilig! leste en artikkel i lev landlig om mosjøen.. så ditt vil jeg og bare nyte kjæresten! MEN skal ikke si nei takk til køben heller! særlig hvis man får kombinert det med litt sosialisering og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. august 2009 #316 Del Skrevet 3. august 2009 ja hun var litt av en type.. kjempekoselig å se deg og! og så koselig cafe! jeg har lyst til å dra ditt igjen snart! kommer du deg på treff den 7? romantisk get a way.. deilig! leste en artikkel i lev landlig om mosjøen.. så ditt vil jeg og bare nyte kjæresten! MEN skal ikke si nei takk til køben heller! særlig hvis man får kombinert det med litt sosialisering og! Ja, det er veldig bra der, ikke uten grunn at den ble stamstedet vårt så fort vi oppdaget den Kommer ikke på treff nei, da er vi på sørlandet en tur, svigers har sommerhus der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 3. august 2009 #317 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) . Endret 3. august 2009 av misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 3. august 2009 #318 Del Skrevet 3. august 2009 Spise naken ja, det er jo litt spesielt. Og attpåtil begynne en samtale Takk for sist forresten, var koselig å se deg igjen på onsdag Så koselig å få mail fra en gammel venn Koselig å besøke ham da Vi har tenkt oss til København neste uke, koselig by Ikke den mest eksotiske ferien, men kjempekoselig å komme seg litt bort, bare kose seg med god mat, god vin og hverandre Sorry, jeg klarte ikke å la være. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. august 2009 #319 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Tell hvor mange ganger dere bruker ordene "koselig" og "kose" i de tre siste innleggene. -misa ja, jeg så det Men gadd ikke endre det, da vi jo beskriver ting som er veldig koselige Og livet mitt er veldig koselig for tiden, jeg koser meg masse! Får masse kos Endret 3. august 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 3. august 2009 #320 Del Skrevet 3. august 2009 ja, jeg så det Men gadd ikke endre det, da vi jo beskriver ting som er veldig koselige Men det er koselig det da! Jeg husker et intervju med en amerikaner som hadde bodd i Norge i maaange år, og hva han syntes var spesielt med oss/landet. Han hadde aldri helt skjønt den derre "koselig/kose"-greia vår, at alle koser seg, har det koselig, og må ha koselige hjem. Og at et hjem ikke er noe særlig hvis det ikke er koselig. Typisk norsk! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå