Gå til innhold

The search for superwoman

Gjest Fancy Nancy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fancy Nancy

takk :rødme: så søte dere er!

ja jeg håper virkelig det går bra på intervjuet i morgen, nesten litt nervøs selv. klare ikke å la være å små drømme om å kunne spise middag sammen o.l. slik andre gjør i normale liv (hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

intervjuet gikk bra! han har ikke fått jobben enda, men har blitt bedt om å komme tilbake om 2 uker og jobbe en dag for å se hvordan han er på kjøkkenet! jeg krysser fingerene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

i går kjøpte jeg kiwis fredagstilbud... pepperbiff til 14,99

lagde meg ovnsbakte grønnsaker til og gledet meg til en bedre middag.

men biffen skuffet stort! den var rett og slett ikke god! jeg sparte på den til kjærligheten kom hjem fra jobb slik at han kunne forklare meg hva jeg hadde gjort galt (som var jo det jeg trodde..)

da han smakte på biffen (og det stod biff på pakningen) sa han at dette er lever!! marinert lever sa han... 100% sikker!

er dette virkelig mulig? skjønner jo hvordan de kan ha så billig biff da.. men er det lov? og er det virkelig tilfelle at de selger lever som biff???

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

stakkars stakkars kjære kjærligheten min....

tok ryggen sin i går, hadde jobbet med å løfte tungt på jobben (rengjøring på kjøkkenet, flytting av vask og ovn) kom hjem hadde litt vondt og i dag kan han nesten ikke røre på seg. har fått smertestillende og jeg har smurt på smertelindrende krem. han har dratt på jobben alikevel, sier at han aldri hører slutten på det om han er hjemme.

jeg håper virkelig at han får den nye jobben, der tror jeg ikke de er så macho at dem ikke kan være hjemme når dem ikke kan gå!

skal si han er mye uheldig.... se: mistet lappen og fikk saftig bot, kuttet av deg tuppen av fingeren, mistet en tann (som fortsatt manger da vi må vente til august for å fikse den) og tatt ryggen sin.

stakkars stakkars kjærligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

ja det kan du si! han er mer uheldig enn hva som er normalt tror jeg....

har lovet ham massage når han kommer hjem i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

har hatt en bra dag med trening i dag. forrige mandag trente jeg med :tronderbart:

igjen, han har vært borte i 3 uker og jeg har hatt ansvar for egentrening og det har gått greit.

han har lagt opp et nytt program nå, og mandag, tirsdag, onsdag og torsdag forrige uke var jeg så støl at kjærligheten måtte hjelpe meg med å ta på sokker..

i dag har det gått bedre, kjenner at kroppen er i bedre form igjen. nå er jeg ikke bare utslitt etter trening men faktisk får litt kick.

til neste mandag skal jeg føre en dagbok over alt jeg spiser og når. han ville jeg skulle følge et opplegg med kostholdet, men jeg har ikke vært flink samtidig som jeg ikke helt finner inspirasjonen.

har prøvd å lese meg litt til litt kostholdråd, og kom over svensken fredrik paulun. boken jeg har lånt på biblioteket heter alt om fettforbrenning og er interessant og ikke for langtekkelig å lese. fortalte det til :tronderbart: og han har sendt meg link til hjemmesiden til F. Paulun så jeg klan lese mer der. det virker som et oppdrag som jeg vil kunne få til!

hvis noen lurer her er linken http://www.paulun.com/p2_art.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple

Du er så flink til å trene! Jeg må også begynne å tenke mer på kostholdet mitt. Og så må jeg komme tilbake i treningsrutinene mine. Ikke lett når det er sommer og alt mulig annet skjer, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

så kjærligheten hadde prøvejobbing for cateringfirmaet. desverre tok han ryggen på søndag og har slitt med mye smerter siden. har tatt smertestillende og da han skulle prøvejobbe var han ved godt mot, virkelt velig bra i ryggen.. men så, etter 3 timer klarte han nesten ikke å gå på beina.

han snakket med sjefen for cateringfirmaet og skal kanskje få en ny sjanse om 14 dager.. vi håper vi håper.

nå har jeg pleiet ham så gått jeg har kunnet, han vil ikke til lege enda (selv om jeg vil at han skal) så håper det holder seg bra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fancy Nancy
Lege og kiropraktor tror jeg er tingen for han nå.

jeg er helt enig, men ikke lett å få en fyr med legeskrekk til å gå til lege altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...