*Enigma* Skrevet 9. juli 2009 #281 Del Skrevet 9. juli 2009 Håper det ordner seg med ny jobb! *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 9. juli 2009 #282 Del Skrevet 9. juli 2009 takk :rødme: så søte dere er! ja jeg håper virkelig det går bra på intervjuet i morgen, nesten litt nervøs selv. klare ikke å la være å små drømme om å kunne spise middag sammen o.l. slik andre gjør i normale liv (hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. juli 2009 #283 Del Skrevet 9. juli 2009 Krysser fingrene for at det går bra på intervjuet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 10. juli 2009 #284 Del Skrevet 10. juli 2009 intervjuet gikk bra! han har ikke fått jobben enda, men har blitt bedt om å komme tilbake om 2 uker og jobbe en dag for å se hvordan han er på kjøkkenet! jeg krysser fingerene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. juli 2009 #285 Del Skrevet 10. juli 2009 Så bra, håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 11. juli 2009 #286 Del Skrevet 11. juli 2009 i går kjøpte jeg kiwis fredagstilbud... pepperbiff til 14,99 lagde meg ovnsbakte grønnsaker til og gledet meg til en bedre middag. men biffen skuffet stort! den var rett og slett ikke god! jeg sparte på den til kjærligheten kom hjem fra jobb slik at han kunne forklare meg hva jeg hadde gjort galt (som var jo det jeg trodde..) da han smakte på biffen (og det stod biff på pakningen) sa han at dette er lever!! marinert lever sa han... 100% sikker! er dette virkelig mulig? skjønner jo hvordan de kan ha så billig biff da.. men er det lov? og er det virkelig tilfelle at de selger lever som biff??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 11. juli 2009 #287 Del Skrevet 11. juli 2009 grevling på italiensk heter tasso.... så utrolig søtt! tass tass.. liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 13. juli 2009 #288 Del Skrevet 13. juli 2009 stakkars stakkars kjære kjærligheten min.... tok ryggen sin i går, hadde jobbet med å løfte tungt på jobben (rengjøring på kjøkkenet, flytting av vask og ovn) kom hjem hadde litt vondt og i dag kan han nesten ikke røre på seg. har fått smertestillende og jeg har smurt på smertelindrende krem. han har dratt på jobben alikevel, sier at han aldri hører slutten på det om han er hjemme. jeg håper virkelig at han får den nye jobben, der tror jeg ikke de er så macho at dem ikke kan være hjemme når dem ikke kan gå! skal si han er mye uheldig.... se: mistet lappen og fikk saftig bot, kuttet av deg tuppen av fingeren, mistet en tann (som fortsatt manger da vi må vente til august for å fikse den) og tatt ryggen sin. stakkars stakkars kjærligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 13. juli 2009 #289 Del Skrevet 13. juli 2009 Huff han har det med å være uheldig! Håper det ordner seg med jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 13. juli 2009 #290 Del Skrevet 13. juli 2009 ja det kan du si! han er mer uheldig enn hva som er normalt tror jeg.... har lovet ham massage når han kommer hjem i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 13. juli 2009 #291 Del Skrevet 13. juli 2009 har hatt en bra dag med trening i dag. forrige mandag trente jeg med igjen, han har vært borte i 3 uker og jeg har hatt ansvar for egentrening og det har gått greit. han har lagt opp et nytt program nå, og mandag, tirsdag, onsdag og torsdag forrige uke var jeg så støl at kjærligheten måtte hjelpe meg med å ta på sokker.. i dag har det gått bedre, kjenner at kroppen er i bedre form igjen. nå er jeg ikke bare utslitt etter trening men faktisk får litt kick. til neste mandag skal jeg føre en dagbok over alt jeg spiser og når. han ville jeg skulle følge et opplegg med kostholdet, men jeg har ikke vært flink samtidig som jeg ikke helt finner inspirasjonen. har prøvd å lese meg litt til litt kostholdråd, og kom over svensken fredrik paulun. boken jeg har lånt på biblioteket heter alt om fettforbrenning og er interessant og ikke for langtekkelig å lese. fortalte det til og han har sendt meg link til hjemmesiden til F. Paulun så jeg klan lese mer der. det virker som et oppdrag som jeg vil kunne få til! hvis noen lurer her er linken http://www.paulun.com/p2_art.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 15. juli 2009 #292 Del Skrevet 15. juli 2009 Du er så flink til å trene! Jeg må også begynne å tenke mer på kostholdet mitt. Og så må jeg komme tilbake i treningsrutinene mine. Ikke lett når det er sommer og alt mulig annet skjer, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 16. juli 2009 #293 Del Skrevet 16. juli 2009 Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 17. juli 2009 #294 Del Skrevet 17. juli 2009 så kjærligheten hadde prøvejobbing for cateringfirmaet. desverre tok han ryggen på søndag og har slitt med mye smerter siden. har tatt smertestillende og da han skulle prøvejobbe var han ved godt mot, virkelt velig bra i ryggen.. men så, etter 3 timer klarte han nesten ikke å gå på beina. han snakket med sjefen for cateringfirmaet og skal kanskje få en ny sjanse om 14 dager.. vi håper vi håper. nå har jeg pleiet ham så gått jeg har kunnet, han vil ikke til lege enda (selv om jeg vil at han skal) så håper det holder seg bra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. juli 2009 #295 Del Skrevet 17. juli 2009 Lege og kiropraktor tror jeg er tingen for han nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 17. juli 2009 #296 Del Skrevet 17. juli 2009 Huff stakkar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 17. juli 2009 #297 Del Skrevet 17. juli 2009 Lege og kiropraktor tror jeg er tingen for han nå. jeg er helt enig, men ikke lett å få en fyr med legeskrekk til å gå til lege altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 19. juli 2009 #298 Del Skrevet 19. juli 2009 Du får lokke og lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 20. juli 2009 #299 Del Skrevet 20. juli 2009 jeg har gått ned min første kilo!! eller rettere sagt 1,2kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juli 2009 #300 Del Skrevet 20. juli 2009 Flink jente! Så har du jobbet for det også da, det er virkelig fortjent Fortsett sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå