Gå til innhold

VI HÅPER OG LYKKES SNART!!!!

pia

Anbefalte innlegg

Heia Pia....

Vil bare si til deg at jeg skal ringe gynekologen i morgen, for å få time til å begynne utredning jeg også....

Så får jeg i allefall finne ut hvorfor jeg bare har EL "annenhver" syklus.....

Men det er bare et minus, og det at jeg ikke får henvisning fra fastlegen min (eller noen andre her jeg bor) så jeg må ta "hele greia" privat....

Tror de skulle ha 500,- pr time + tillegg for hva som ble gjort....

Jaja, det er ikke noe å si på det, med tanke på hvilke gleder som SKAL bli resultatet av det.... :sjarmor:

Bananmannen fikk litt "hetta" i går, ja, det var litt morro å se på....

Vet ikke om det var alkoholen, eller hva det var, som gjorde at han plutselig ble så veldig rød... :hoho::hoho::hoho:

(Vel, jeg er ikke ferdig med han enda - han må "grilles" litt til - datoen er jo ikke satt enda) :hoho::hoho::hoho:

Hehe...

Vel, jeg må vel være litt snill også....

Men jeg skal prøve å trekke fram kalenderen i kveld, dersom anledningen byr seg :hoho::hoho::hoho::hoho:

(Han tror vel at han kan "hvile" litt nå, naå han har sagt så mye, men da får han tro om igjen...)

Vel, nå er Bananmannen borte, og jeg tror jeg snart skal gå og legge meg (dersom det ikke er for mage spenende innlegg som er kommet her inne nå mens jeg har skrevet her) :sjarmor:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann og godt nytt år til deg og dine!!

Håper dette blir deres år, med 2 blå og baby! :D

Vi skal krysse det som krysses kan. Håper dere får positive svar på prøvene. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år Pia!!!

Vil ønske deg lykke til i det nye året, både med å få to blå, men også med alt mulig annet. Det er veldig greit å begynne med utredning, så skjer det liksom noe da vet du. Mist ikke motet kjære Pia, det er alltid håp!!!!

Ta godt vare på deg selv, og prøv først og fremst å tenke på at du og Piamannen skal ha det fint sammen. DET er viktig det, når man bare slår hodet i veggen gang på gang under prøving :murvegg: (vi vet vel begge hvordan det er).

Lykke lykke til med alt!!!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener alle sammen, det er kjempekoselig!!

Nå er jeg kommet på DAG 3,men for frøste gang tenker jeg at det er bra syklusen min er i rute.

For nå vet jeg jo at noe er gale og at min kjære venter på utredning for og finne ut hva det er.

Vi har ikke fått svar fra sykehuset,men så er det jo bare 1 uke eller 2 siden det ble sendt igjen.

Så nå håper jeg det havner på rett plass og at det ikke blir gjort noen feil.

I dag skal jeg begynne og trene ja må komme meg litt i form etter late dager i 2002.

Ser det er mange som er så heldige og har fått 2 blå på nyhåret LYKKE TIL!!!

ha en super uke!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

hei pia. Hvordan går det med deg??

Hold motet oppe.. Det blir nok! Jeg tipper at du er bra dfdjfjjkdsfjldkfj-lei av å "holde motet" oppe. Men husk at vi og holdt på 1 år uten prevansjon og det ble det ingenting av.. Så mer aktiv ble vi vel i august september og så fikk vi endelig full klaff i jula.. Så vi er altså flere som har holdt på en stund. Gleder meg virkelig til den dagen dere også får det til.

God helg :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...enig med Marilyn jeg- gleder meg VIRKELIG til dere klarer å bli gravide!..for det har jeg troa på ser du 8) ...

Men, det er dessverre en ganske lang ventetid for mange, og det er ikke alltid så lett. Det merka jeg selv, etter "bare" å ha prøvd i 5 mnd, og det slet virkelig! En tror jo at det egentlig skal gå så greit!..-men den gang ei :cry: MEN, nå begynner prøvingen igjen for oss snart også, i mai kates pillene her i gården, og dagboka åpnes på nytt :briller: Gjett om jeg gleder meg da!!! selv om vi ikke strater prøvingen med en gang, så er det herlig å komme igang....og ikke minst å skrive dagbok igjen,, - for det SAVNER jeg!!

Lille Pia-vennen min, jeg håper og ønsker at det snart blir deres tur nå, -det fortjener dere!! Du skal se at dere klarer det med litt hjelp (les: prøverør osv)...

Jeg synes du er fantastisk som klarer å holde motet såpass oppe, til tross for alle de månedene dere har lagt bak dere med prøving. Du virker som ei flott jente, og du skal se at du får din drøm oppfyllt om ikke så lenge!

Om dere skulle være uheldige og bruke enda noen måneder, så tenk på at jeg ligger like bak dere i løypa, så kan vi "prøve"sammen, og kanskje gå gravide sammen..hadde jo vært kos det da!! så kunne jeg kommet på tur ned til stavanger, og så kunne vi gått der med våre vaggende mager :D :hoppe:

Stå på lille venn, og husk: jeg er glad i deg :kysse:

snakkes :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

TUSEN TAKK det er såååå koselig når noen stikker innom dagboka mi :wink:

Angel så koselig du stakk innom det var så lenge siden jeg hadde hørt fra deg. Ikke lenge til du kaster pillene nå nei blir gøy når du starter ikke mins med dagboka savner deg vennen :D

Jeg er kommet på dag 9 tror eg hm ja det stemmer vel det. Tenker ikke så mye på dagene lenger for jeg vet jo vi trenger hjelp så nå er det lysten som styrer oss og det er VELDIG deilig ikke press i det hele tatt.

Men på fredag dumpa det brev fra sykehuset i postkassa JIPPI!!!

Så i morgen skal min kjære levere inn sædprøve så nå får vi se hvor lang tid det tar, det tok ca 2 uker før vi fikk brevet så får håpet de er like raske.

Nå ser jeg virkelig framover, ja jeg ser faktisk lys i tunnelen og det føles godt håper vi får beskjed at han bare må ta noen tabletter så få jeg en liten spire i magen min.

Var langt nede rundt juletider,men ser nå framover og det gjør min kjære også!!!

ha en flott søndag!!!

:sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GO GIRL!!!!! :Nikke::Nikke:

Så flott at du holder motet oppe Pia. Kjempegreier.

Hyggelig å lese at du har det så mye bedre nå. Krysser fingrene masse for at dere får de svarene dere vil ha fra prøvene. Kos dere nå som dere slipper å prøve, men kan la lysten råde :wink:

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann pia!!

Tusen takk for hilsen i dagboka mi!!Det var kjempe kos!!:) Kjekt å lese at dere er igang med utredning,nå kommer alt til å gå så bra skal du se!! :D

Håper at år 2003/2004 blir stooore baby år,med to blå å små bebiser til aller her inne!!!

Lykke til videre,kommer til å stikke innom innimellom for å se hvordan det går med deg!!

koser og klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

:hoppe::vinke::hoppe::vinke:

Spennende tider dere går i møte.

Skal selv til utredning i april, og gleder meg til det. Eller gleder og gleder fru Blomm, men det skal bli godt å komme i gang... :kgblunk:

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Heisann Pia!

I min pre-ammetåke/før fødsel verden har jeg bare fått med meg den oppdateringen du har gitt meg via MSN. Håper du tilgir meg?? :oops: Ønsker deg og din kjære lykke til med alle mulige prøver og tester, og hååååper virkelig at det går i boks på en enkel og flott måte snart!

Tenker på deg!

Klem fra Sessa T+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for helsinga i "boka" mi :D

Jeg har nå lest hele dagboken di, og må si at jeg virkelig håper at dere får treff. Lykke til med utredningen.

I tillegg fikk jeg mine ting litt i perspektiv når jeg leste boken din :oops:

Håper at dere snart får to blå og en liten høstbaby

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!!!

Tusen takk for hilsen alle sammen og spesiellt til deg Nokså siden det er første hilsen fra deg håper det blir flere :lol::lol:

Ja så er jeg på dag 1 igjen da, ja den kom to dager etter skjema så jeg klarte jo og skru opp forventningene igjen :cry: :cry:

Lærer aldri jeg,men klarer jo og se litt positive i det for da har jeg jo ikke gitt helt opp :lol::lol: .

Men vet jo at det ikke nytter for vi trenger jo hjelp, og nå er det ikke lenge til min kjære skal på utredning får håpe vi får svar fort.

Nokså tror nok ikke det blir høstbaby på oss,men håper på en vår eller sommer da :wink:

HA EN SUPER HELG JENTER :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjempefin dag på jobb har hatt masse energi som jeg ikke har hatt på lenge.

Kom jeg fra jobben der var det brev fra sykehuset kjempespendt klarte nesten ikke og vente var bare såååå spendt.

:cry: :cry: utredningen er utsatt 1 mnd skikkelig surt :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...