Tilde Skrevet 16. september 2003 #381 Del Skrevet 16. september 2003 God tur Pia!!! Håper du får kost deg masse og ladet opp skikkelig til du skal til pers'... Jeg har fått mensen jeg også nå så..tvi tvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 18. september 2003 #382 Del Skrevet 18. september 2003 GOD TUR OG KOS DEG MASSE!!!!! Det fortjener du!! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 18. september 2003 #383 Del Skrevet 18. september 2003 Gud tur Pia vennen!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 21. september 2003 #384 Del Skrevet 21. september 2003 Hvordan har du hatt det? Vi på KG uten liv vil høre alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 26. september 2003 #385 Del Skrevet 26. september 2003 så var jeg tilbake etter en fantastisk tur til Kreta. Turen var helt fantastisk,men gikk så alt for fort så neste gang blir det to uker enten det er med eller uten barn. Håper det er med barn da. Men høsten er en utrolig fin tid å reise på ikke for varm slipper og renne av. Klarte og la vær å kjøpe babytøøy var flink da for der var jo såååå mye fint sukk. Jaja det er min tur også snart bare ikke helt enda. Nå håper gi de neste uken går fort så jeg kan komme meg igagn med medesinene. HA EN FANTASTISK HELG JENTER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 26. september 2003 #386 Del Skrevet 26. september 2003 Hei Pia! Ville bare takke for hilsenen i dagboken min fra før du var på Kreta, og det var kjempe hyggelig å "snakke" med deg på MSN i går og dag. Jeg håper du føler deg litt bedre. Da var jeg lest fort gjennom dagboken din. (Jeg hadde lest begynnelsen før, men da viste jeg ikke at det var din). Det ser ut som dere er på samme "sporet" som oss. Bare en måned senere. Jeg krysser alle kroppsdeler som kan krysses - både for deg og meg selv. Jeg satte 3 sprøyta i dag, og syntes det er litt vondt jeg. Hvis jeg må gjennom dette igjen, så skal jeg be om sånn penne sprøyte. Og det burde du gjøre også. Sånne vanlige gammeldagse sprøyter er ikke noe gøy. Kos deg resten av helgen! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. september 2003 #387 Del Skrevet 27. september 2003 Tusen takk for hilsen Ziante alltid koselig og takkar for koselig prat Ja jeg føler meg bedre i dag uff nei livet er ikke for pyser,men det går nok bedre skal du se. Tror ting roer seg litt når vi får lov å komme i gang blir kjempe spennende. Har hentet bildene fra syden i dag åh den som kunne reist tilbake. jaja har ihvertfall bildene å se på. Ha en fantastisk fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 2. oktober 2003 #388 Del Skrevet 2. oktober 2003 Heisann! Velkommen tilbake, høres ut som en fantastisk tur! Ha en fin-fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 2. oktober 2003 #389 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei (og hadet) Pia! Håper alt står bra til med deg. Kos deg i helgen. Nå er det bare 45 minutter til avreise Trondheim. Vi snakkes når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 2. oktober 2003 #390 Del Skrevet 2. oktober 2003 Fint å høre at du hadde det fint i syden Pia :D Håper dere neste år reiser dit med en liten baby..... Ellers ønsker jeg deg også lykke til med sprøyter og medisin. Håper dette går din vei :D Klem fra Wit 35+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 5. oktober 2003 #391 Del Skrevet 5. oktober 2003 Tusen takk for hilsen ziante og wit!!! I dag er det søndag og gubben ligger enda i sengen og sløver hi,hi Var ute i går så formen er så som så :o :o Men guri så artig det er med en fest får løst masse verdensproblemer hi,hi I dag skal vi ta oss en tur på boligmessen her i stavanger og finne drømme huset ja må jo myse litt. Neste uke er det Høstferie,men jeg har ikke fri satser på det er mange unger som har fri litt deilig med rolige dager innimellom. Ha en fin søndag jenter!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 6. oktober 2003 #392 Del Skrevet 6. oktober 2003 hei hei! Har endelig kravlet meg opp i pc-stolen i håp om å klare å skrive noen ord. Burde ha skrevet flere hilsener til dere dagbok-skrivere (Qlio, Zafir osv) men formen min er ikke den beste for tiden, så du/dere må ha meg unnskyldt :-? Du da, Piamor?? Nå starter vel 1 prøveforsøk snart? Tenk så lenge du har ventet! Tålmodig har du vært! Derfor fortjener du/dere å lykkes nå..hvordan er det det hele settes igang da? har ikke helt satt meg inn i dette med assistert befruktning...for du må vel ha EL, når du skal få satt inn egg, er det ikke så? Men først må du vel opp og ta ut noen først :D vet du dato for det? så spennende da! Du og Piamannen må jo være ekstra spente om dagene, når dere vet hva som skal skje!! Jeg ønsker så mye at dere klarer det nå, ønsker det av hele mitt hjerte!!! (det gjelder også deg Tilde :D )... Ønsker dere iallefall masse masse lykke i tiden som kommer, skal følge med så godt jeg kan!! og Pia, fest mens du kan!! Klemmer fra Angel 8+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. oktober 2003 #393 Del Skrevet 7. oktober 2003 Godt med en aldri så liten rotbløyte innimellom... "Nyt" det mens du kan... Er du kommet i gang med medisinene nå? Tenker på deg... :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 7. oktober 2003 #394 Del Skrevet 7. oktober 2003 jenta mi er tre uker i dag, så det er vel på tide at jeg takker for meg.. håper det går bra med deg, og at du får det du ønsker mest snart!!! marilyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. oktober 2003 #395 Del Skrevet 9. oktober 2003 Torsdagsklem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 9. oktober 2003 #396 Del Skrevet 9. oktober 2003 Takk for klem Mayamor alltid koselig å få en klem!!!!! I morgen blir det spennende om vi kan ringe Bergen kjenner mensenmurringer,men den kan jo være litt stygg med meg å ikke avlegge besøk før lørdag!! Er bare en kort tur innom før jeg starter husrengjøringen griet å slippe det i helgen. Har en travel kveld med svigersbesøk og forening phu godt det er helg i morgen!! Klemmr fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 9. oktober 2003 #397 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvordan gikk det på messen? Fant dere drømmehuset? Håper du har det fint! Go klem fra Sessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 10. oktober 2003 #398 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ble ikke at vi fikk ringt til Bergen i dag så det var jo litt dumt jaja får ringe iver helgen. Kjenner jeg har mensenmurringer så den er på vei så det er bare å smøre meg med tålmodighet. Vi har i dag vært og shoppa litt høstklær deilig å få svidd av litt peng hi,hi Ellers blir det full avkobling i helgen tror jeg deilig innimellom. Uka på jobb har vært helt herlig få unger og mye kos deilig. HA EN FIN HELG ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. oktober 2003 #399 Del Skrevet 11. oktober 2003 er innom for å ønske deg en GOD helg!! :kysse: Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. oktober 2003 #400 Del Skrevet 12. oktober 2003 Kan tenke meg at det er fredeligere i en barnehage i høstferien enn ellers... Det er jo mange som har eldre barn som går på skole og da tar ut barnehagebarna og reiser bort... Har en kollega som aldri tar ferie når det er vanlig for andre å ta ferie. Grunn: Jo da er det så fredelig til og fra jobb når mange er bortreist... Så tar han ferie når "alle" andre jobber og får rimelige turer... Men klart det forutsetter jo at en ikke har barn... Her spør vi ikke rett ut nei... :oops: Har du fått mensen? Ringer du Bergen i morgen nå da? Har ikke vett nok til å ikke spørre... Søndagsklem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå