Gå til innhold

VI HÅPER OG LYKKES SNART!!!!


pia

Anbefalte innlegg

:D ja, det er julie fra Fub. Fikk ikke bruke bare julie, siden det allerede var i bruk.. Som du sikkert så, er jeg ikke så erfaren her inne. Sendte samme svar 2 ganger. Fikk feilmelding, så trodde det ikke gikk.. :-?

Bra å høre at det gikk godt for dere i Bergen. Kanskje dere da kan betegnes som uforklarlig, ufrivillig barnløse? Det ble litt langt...

Synd at det tar lang tid å komme i gang. Skal du i gang med spray i nov?

De har nok ulik praksis på de ulike stedene. I haugesund begynner de egentlig ( utenom sommerferien) på første syklus etter samtale. kanskje derfor ventetiden der virket lang..?

Håper du har det godt i ferien. Jeg har ennå en uke igjen før jeg begynner...

Klem fra Julie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå..da vet dere i hvertfall litt mer om hvordan saker og ting er..Men jeg også synes det var lenge å vente :roll: Du takler dette så bra, og jeg kan ikke annet enn ønske deg all mulig lykke til med tiden dere har foran dere!! Du er kjempe- tøff, og jeg gleder meg til den dagen vi kan lese om Pia sine to blå!! :D

Ha en fortsatt god sommer!! :briller:

Klem fra Kipa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev et LANGT innlegg så kom det ikke med :cry: , ja ja får prøve igjen!!!!

Tusen takk for hilsen Mayamor, Julie og Kipa :sjarmor::sjarmor:

Sette utrolig pris når noen vil følge med meg og ikke minst legge igjen noen ord :wink:

I går var jeg ute på byen første var det fest med grilling og masse drikke snadder :kul:

Det var så lenge siden sist så det var kjekt, men ikke så mye kjent folk ute utenom frode Olsen :hoho::hoho::hoho: (keeperen på Viking)

Har i dag malt rommet så nå er det bare til å legge gulv i morgen eller tirsdag skal bli deilig å flytte tilbake igjen :ler:

Nå skal jeg snart sette med i solveggen får jeg skal igang med middagen.

Det er deilig vær med skyfri himmel :briller::briller:

Ja nå tror jeg virkelig været har kommet for å bli :wink:

så nesteuke blir nok opppussing og stranden håper jeg

:briller::briller::briller::briller:

Klemmer fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Pia!

Så deilig å (nesten) være ferdig med oppussingen, da!

Det er moro og pusse opp og fikse ting, men det er få ting som slår den følelsen og være ferdig etter ett godt stykke arbeid!

Jeg håper dere får masse fint vær,

slik at lille Pia'n min kan sole seg og kose seg på stranda!

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg litt det å gå ut og feste litt :D

Bare venter på neste sommer jeg.........

Håper det lykkes for deg snart da :briller:

Klem fra Wit 23+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært 28 gr i stavanger deilig :briller:

Må bare nyte dagene for vi vet jo ikke hvor lenge vi har god været.

Jeg og piamannen har nettopp vært på stranden

og sett på solnedgangen :hjerter: den var kjempefin og så

koselig så det vil vi gjøre i morgen også.

Vi er jo så dumme og holder på med opppusing i finværet,men hvem hadde

trodd det skulle bli sommer i Stavanger :roll:

I morgen skal vi bare handle inn skaper ellers ta "fri" fra opppusingen

og late oss på stranden hele dagen/kvelden :briller::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Godt dere finner tid til strandliv også...

Vinteren er lang nok uten strandmuligheten.

Nyt sommeren mens den er her.

Iallefall for oss på Vestlandet... :wink:

Blir sikkert en del offline de neste to ukene - men titter innom dersom sjangsen byr seg.

Sommerklem fra Mayamor :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt trist nå så jeg måtte bare inn og skrive noen ord :cry:

Uff ja av og til tar dette med barnløshet overhånd :cry:

Har vært vledig positivt til tider,men NÅ nei ikke i dag :cry:

Tenker ofte på hvorfor vi vil gi oss denne ivisheten, adopterer vi nå vet vi ihvertfall at vi er foreldre om ca 2 år.

Bør jeg vurdere det nøyere eller bør vi gå for prøverør?

Hm ja mange tanker vet ikke om jeg klarer mer nedturer nå,

trenger noen oppturer også nå.

Ikke nok med barnløsheten så har vi det tøft med sykdommer i familien :cry: :cry:

nei orker ikke skrive mer nå, håper jeg er i bedre humør nå noe som jeg sikkert er :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at tankene ikke alltid er i det lystige laget Pia :kysse:

Jeg kan ikke helt sette meg inn i din situasjon, men jeg vet hva det vil si å lengte etter barn. Men jeg føler på meg at når dere kommer igang med prøverør så vil dere kanskje få nye håp, og iallefall vite at noe er igang, - det forsøkes! Og det sikkert en tung og frustrert tid, med oppturer og nedturer, men i bunn og grunn så er det sikkert verdt det til slutt, hvis det skulle vise seg å få en lykkelig utgang. Og det tror jeg at det gjør! :D Uansett, skulle det ikke gå så bra, ja da får en jo tenke i nye baner, og uansett vil dere jo da sitte med barn til slutt! Men tiden frem kan være lang, dessverre....for en vil jo ha barn NÅ, ikke sant :-?

Men personlig ville jeg også ha prøvd prøverør først, slik at ALT var prøvd. Jeg gleder meg en gang til å bli gravid, å gå gravid, å føde, og alt som hører med. Jeg håper jo at det skjer snart. MEN hvis den drømmen ikke går i oppfyllelse, ja, da får vi jo bare adoptere...nå har jeg ikke tenkt så langt fremover egentlig da,....Det eneste jeg og mannen vet, er at vi VIL ha barn i livet vårt....

Men det er mange følelser og tanker involvert i denne tiden, men jeg tror det er med på å gjøre oss sterkere, og enda mer klar til å bli foreldre en gang.

Ble visst litt rotete dette innlegget, men jeg ville bare si at jeg føler med deg og på en måte forstår hva du går igjennom.....jeg ønsker deg alt vel og håper inderlig at dere snart får deres drømmer oppfyllt!

Masse klemmer fra ei som tenker på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel: Tusen takk for hilsen,kjekt du kommer innom :kysse:

Nå er vi endelig ferdig med å pusse opp deilig, det har vært et rotehus uten like :hoho::hoho:

Men resultatet er veldig bra :sjarmor:, så nå skal vi vente litt før vi skal ta badet!!!

Er i bedre humør i dag selv om det er tøffe tider :cry:

Det er lørdagskveld og lite å se på tv, hm kansje ganske vanlig til å være lørdagskveld da.

Nå har jeg 2 uker igjen av ferien, siden ikke piamannen er så heldig så meg så blir det besøk av venner med unger koz det.Låner nok noen selv også da blir min søster og svigerinne så glad :sjarmor:

I morgen tenke vi vi skulle på en langtur må prøve og trimme litt utt ja det var de ekstra kiloene som skulle av før vi kommer i gang med forsøket...klarer jeg det mon tro???

Ha fortsatt fin lørdagskveld :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 1 8)

Ja i dag kom tante rød på en visitt, håper det ikke er mange besøkene hun skal ha i år.

For nå vil jeg ha et nurk i magen :lol:

Nå har vi flyttet inn på soverommet det ble knallbra, så da er alt slit og rot glemt hi,hi

Men tror allikevel vi tar en liten pause før neste opppussing.

I dag har eg malt huset phu tungt,men deilig å være ute :wink:

Nå skal vi snar sove deilig er trett i dag :sjarmor:

klemmer fra pia :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten hilsen til deg i natten ! Takk for hilsen i min bok, forresten ! Spennende å være i startgropa for IVF, selv om vi gjerne skulle klart det selv. Er i EL perioden nå, tenkte vi skulle være skikkelig aktive denne uka. Men så kommer foreldrene mine på overnattingsbesøk, så da blir det jo litt vanskelig.... :oops:

Ønsker deg en fortsatt god sommer- og lykke til videre i prosessen !

Klem, Trude :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pia!

Høres deilig ut å flytte inn i nytt soverom!

Kanskje betyr det lykke... :wink:

Husk å fortelle tanta at hun ikke er velkommen flere ganger !

Krysser fingrene hardt for en opptur nå!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kysse:

Ønsker deg en fortsatt god dag, Pia!! Håper dagen i dag er en bra dag for deg. Husk at det er lov å være lei seg, noen dager er man lei seg, noen dager er man sinna og noen dager er man såå glad- og alt er lov. Er ikke det deilig å vite!?

Klem fra Kipa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det jammen lenge siden jeg hadde oppdatert meg i dagboken din.

Ser av innleggene at dere har pusset opp hus i ferien - er ikke det irriterende når det er knallvær ute ? Vet akkurat hvordan det er, fordi vi gjorde det samme forrige sommer og sommeren før der igjen.

Men ingenting slår følelsen når alt er ferdig - da er liksom det at man brukte ferien til jobben glemt :blunke:

Skjønner godt at du ikke er helt på topp følelsesmessig hver dag. Men hvem er vel det ? Ikke føl på det du vennen ! Ta hver dag for det den er - og prøv heller å lage dine egne lyspunkt i en hverdag som kan bli grå. Som f.eks å se på solnedgangen sammen med din kjære :hjerter:

Ser ikke ut som vi heller klarer å få barn på egen hånd, men da er det godt at det fins andre metoder.... Egentlig så har jeg akseptert tanken på at jeg ikke skal få barn på den naturlige måten, og det er egentlig godt. Fordi da blir ikke dette jaget etter EL og sex på kommando - det er slitsomt for samlivet. Noe sikkert dere også merker....

Vi kommer nok etter all sannsynlighet til å adoptere - av ulike årsaker ønsker jeg ikke å gå gjennom IVF-forsøk. Dels for å skåne min egen kropp, og dels fordi jeg tror litt på skjebnen. Blir jeg ikke gravid på egen hånd så er det ikke meningen at min kropp skal gå gravid heller - men de betyr jo ikke at vi ikke kan bli strålende foreldre for det....

MEN, for all del - jeg støtter alle som vil ta prøverør. Kjenner faktisk et par stykker som er inne i prosessen i disse dager. Fint å følge deres prosess mot å bli foreldre.....

En dag blir det deres tur Pia - jeg vet, tro meg..... og du kommer til å bli en flott mor. Omtenksom, kjærlig og varm..... en mamma som alle vil ha :)

*kleeeemm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsen Trude, Lillen,kipa og @lfakrøll kjempekos dere er innom dagboka min og skrive hilsen.

I dag har jeg vært på bytur med ei vennine det er sånn "Glad mat festival" i byen så mye liv i byen i dag :sjarmor:

handal meg et skjørt og 2 t-skjorter på salg alltid kjekt med noe nytt spesiellt når det er !/2 pris :ler::ler:

io dag blir det sykehus besøk igjen begynner og bli lei hele sykehuset,men sånt er livet.

Håper dette snart tar en positiv vening. Neste gang er det jeg som skal føde hi,hi

HA EN SUPER TORSDAG!!

kLEMMER FRA PIA :briller::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! :kyss:

ville bare stikke innom og si at jeg drømte om deg inatt :lol: og det var desverre ikke noen artig drøm!

Du skulle besøke meg, og så måtte jeg jobbe. Men du kom allikevel og troppet opp på sykehuset, og var dritforbanna, ettersom vi lenge hadde planlagt å møtes denne helgen..og vet du hva! Du julte meg opp! :o jepp, det gjorde du..(og når du i drømmen var ca 2 m høy og rundt 200 kilo, ja da hadde jeg ikke mye å gå på.. :hoho: ) hihi, du var skikkelig lekker med bustete hår i lange musefletter, dobbelglass i stooore briller og tannregulering...jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg drømte at du så slik ut, og slo meg...men så er jeg ikke flink til å tyde drømmer heller da.....klarer du???? :ler:

klemz fra ei som er sikker på at du er ei søt og ikke-voldelig jente! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillen til tjeneste!

Nå har det seg slik at jeg har hørt at hvis noen

drømmer at du er 2 meter høy, veier 200 kg,

har bustete hår, med lange musefletter,

dobbeltglass i store bliller og tannregulering,

så skal visst det bety at du blir gravid i nærmeste

fremtid!

Ikke vet jeg hvorfor, men det var ihvertfall

noen som sa det en gang...

Det spiller vel egentlig ingen rolle hvis jeg røper

at den personen het Lillen, som ville muntre opp Pia!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skal si du drømmer du jenta mi hi,hi

Kan bare si jeg veier heldigvis ikke

200 kio, bruker ikke briller og

håret er ikke så bra for tiden,men så bustet og fletter

har jeg ikke.

Og du Angel hvis vi en gang skal møttes

håper jeg ikke du får et nytt mareritt hi,hi

Travel dag i dag phu mye barnepass og sykehus

blir helt matt jeg

Skal bli godt å finne puta i dag!!

Klemmer fra Pia :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...