Gjest Mayamor Skrevet 28. august 2003 #361 Del Skrevet 28. august 2003 Da har vi begge november å se fram mot... Flott at du ringte. Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. august 2003 #362 Del Skrevet 28. august 2003 Fytti grisen Pia!!! Jeg har også utttak i uke 49!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. august 2003 #363 Del Skrevet 28. august 2003 Uff såå kjedelig denne kvelden har vært :cry: Piamannen er ute og jeg har ikke stemme til og snakke i telf. Hadde håpet det var noen på MSN i kveld,men set ut som alle har tatt kvelden i dag Ja,ja har jo ikke så mye nytt og skrive om den STORE nyheten vet dere alt. Tilde: så gøy vi skal ha uttak i samme uke hi,hi. Gjør de det flere dager eller har de faste dager?? Må vel snart finne bingen skal ut og reise i morgen så da må jeg opp 05.45 ZZZZZZZ BLIR SIKKERT stein trøtt. Ja håper jeg treffer noen på MSN PÅ SØNDAG KVELD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 29. august 2003 #364 Del Skrevet 29. august 2003 Dette var hyggelig lesning, Pia-vennen! Det blir veldig spennende, og takk for at du lar oss følge deg/dere i denne kampen om å bli flere..... det er mange følelser rundt dette, og vit at jeg sitter her og tenker mye på deg/dere, og håper dere lykkes og får en flott julegave! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 1. september 2003 #365 Del Skrevet 1. september 2003 Der var du igjen Koselig å snakke med deg på MSN i dette øyeblikk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 2. september 2003 #366 Del Skrevet 2. september 2003 Tiden snigler av gårde :cry: Uff det er langt frem mot uke 49,men regner med at det går litt fortere etter hvert. Og fordelen med at innsettningen er i des er at det er så mye som skjer at tiden kommer til og fyke Trist og høre det er så mange som har blitt syke :cry: Håper dere blir like fort frisk som jeg var, varte bare 4 dager er nå nesten helt frisk JIPPI. Nå nærmer det seg sydentur på oss det skal blir SÅÅÅ deilig og komme vekk noen dager, bare 16 dager til nå Ha fortsatt en fin kveld alle sammen, snart tid for sengen på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. september 2003 #367 Del Skrevet 3. september 2003 Her er jeg syk på 6 dagen... :-? Men formen er nå oppadgående... Så jeg kan vel ikke annet enn å klage... 15 dager til avreise nå... Misunner dere som kan reise på kjærlighetsferie uten barn i eller utenfor magen... Så ta vare på denne tiden også. Den er gull verdt... Når endelig dere har nådd målet - virker ikke ventetiden så lang alikevell... Men nå virker den det... Tenk at det er uke 36 nå - ikke så utrolig lenge til uke 49... Tenker masse på deg. :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. september 2003 #368 Del Skrevet 3. september 2003 Ser at det skjer ting nå!! Vil bare ønske dere lykke til og krysser alt for at det blir en liten baby på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 4. september 2003 #369 Del Skrevet 4. september 2003 Hei siddisjenta! :D Så herlig å reise bort da!! Vil reise igjen jeg også Men jeg kan jo ikke klage jeg som nettopp har kommet hjem fra 14 dager på Rhodos....jeg har vært på kreta tidligere også, men da i Chania på vestkysten....fin øy med masse å finne på!! spesielt badelandet i Chania! hehe... Nå er det jammen ikke lenge til noe skjer for dere heller!! Det må nå være spennende også, å vite at snart skal NOE skje!! håper dere lykkes på 1 forsøk da! dere har jo vært gjennom så mye i det siste, at det burde dere fortjent! Men det er godt dere har det bra sammen og koser dere nå, med reise og alt..så skal du se at ting ordner seg tilslutt! ivertfall for snille piker! Ha det så fint imens, så får du glede deg til sydenturen...*misunn* koseklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 4. september 2003 #370 Del Skrevet 4. september 2003 Takk for koselig samtale på MSN Ønsker deg en riktig fin tur til Køben i morgen!! Kose dere masse nå da, og ta "en lille en" for meg... *BAMSEKLEM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. september 2003 #371 Del Skrevet 10. september 2003 Hadde dere det koslig i Køben da? Er ikke misunnelig nei... Først Køben - så Kreta... Bare tuller... Det er dere vel undt... :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 10. september 2003 #372 Del Skrevet 10. september 2003 Vi hadde en knalltur til køben ja en drømmetur God mat,god drikke,kjekke butikker og et supert reisefølge Ble ikke så mye shopping da,men det er kansje like greit så har vi litt ekstra til neste tur. Tenk bare 1 uke til det blir helt fantastisk Til helga skal mensen komme håper bare den er i rute :-? Så da er det bare å vente til mens i okt kommer så jeg kan ringe Bergen blir spennende,men føle tiden snigler av gårde. Synes alt er kjedelig selv om jeg har tett program hele tiden MÅ GJØRE MASSE ting for å gjøre et forsøk på at tiden skal fyke Hade bra jenter får ta en titt i dagbøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. september 2003 #373 Del Skrevet 13. september 2003 Takk for praten i går Pia!! I dag er jeg ikke særlig god.... Spent her; har du fått mensen?! For et spørsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 13. september 2003 #374 Del Skrevet 13. september 2003 Tilde: hi,hi ja jeg har fått mensen jippi den er i rute Ja håper den går etter klokken også neste gang for da skal jeg ringe til Bergen spennende altså ca 28 dager til. Skal bli så godt å komme igang,men er temmelig skremt innimellom. Vil jeg dette??Hvordan vil jeg reagere på medesiner? kommer jeg til å lykkes? Hvis jeg lykkes hvordan blir jeg som gravid..livredd for og miste??Kommer jeg og fortelle det til "alle" med en gang jeg lykkes?? Hm mange tanker i hode som jeg snart får svar på ja vi går nen spennende mnd i møte. Nå er det bare min to som vet vi skal gjennom det i des åsså dere da hi,hi I dag kan jeg med god sannvittighet spise snop...is,nonstop,bananer,sjokoladesaus og peanetter står i hvertfall på menyen na,nam GOD HELG ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 13. september 2003 #375 Del Skrevet 13. september 2003 Beklager at jeg ikke så deg på MSN tidligere i dag. Glemte og logge meg av da jeg forlot maskinen.... Godt at mensen kommer som en klokke, for snart håper vi den viser BABY-TID! Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. september 2003 #376 Del Skrevet 14. september 2003 Har i hvertfall forståelse for at du har mange ting i hodet og er litt skremt og spent. Jeg har sagt det før, men en god ting kan ikke sies for ofte..Du er tøff!! Ha en god dag! Og goooood tur til sol og varme!! Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. september 2003 #377 Del Skrevet 14. september 2003 God tur til syden!! Sol deg litt ekstra for alle oss som må bli igjen her i høstgufset.. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. september 2003 #378 Del Skrevet 16. september 2003 Er ikke alltid det er like koselig å lese om prøvere som får mensen... Men når det gjelder deg er det det... Kos dere i syden og ta en paraplydrink for oss gravide... Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. september 2003 #379 Del Skrevet 16. september 2003 Er ikke alltid det er like koselig å lese om prøvere som får mensen... Men når det gjelder deg er det det... Kos dere i syden og ta en paraplydrink for oss gravide... Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 16. september 2003 #380 Del Skrevet 16. september 2003 Kos deg masse i syden Pia :D Klem fra Wit 33+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå