Veronal Skrevet 7. mars 2005 #921 Del Skrevet 7. mars 2005 Godt å høre at det ikke var blodpropp på gang, pia! Håper du får føde snart - høres ut som det kan bli mer avslappende med ungene ute enn inne med tanke på hvor lite søvn det har blitt på deg i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 8. mars 2005 #922 Del Skrevet 8. mars 2005 Sladrer litt for Pia........ Denne meldingen tikket inn på mobilen min for litt siden: Er på føden nå, vannet ble tatt kl. ni Ønsker lykke til videre! Håper du får møte tvillingene dine i dag. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 8. mars 2005 #923 Del Skrevet 8. mars 2005 Åhhhh så spennende!!! Lykke til Pia! Nå er det ikke lenge igjen. Gleder meg til å få høre at alt har gått bra! Lykke til!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 8. mars 2005 #924 Del Skrevet 8. mars 2005 Oj oj .... Endelig titter tvillingene frem etterhvert :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. mars 2005 #925 Del Skrevet 8. mars 2005 :o Spennende!!! Heier på deg Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. mars 2005 #926 Del Skrevet 8. mars 2005 Lykke til, Pia. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 8. mars 2005 #927 Del Skrevet 8. mars 2005 Følgende melding kom akkurat inn på mobilen min. Det ble 2 prinsesser. Nr. 1 veider 2854 gr og er 48 cm, Nr. 2 veier 2751 og er 48 cm. Første ble tatt med sugekopp og andre med tang. Alt står bra til. Gratulere til Pia og Pia-mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 9. mars 2005 #928 Del Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer med to prinsesser Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 9. mars 2005 #929 Del Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer så masse vennen!!!! Endelig er ventetiden over Jeg er så glad på dine vegne at alt gikk bra! Og tusen takk for hyggelig sms på morgenkvisten :D Stor kos fra Sessa 14+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. mars 2005 #930 Del Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer med to prinsesser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 9. mars 2005 #931 Del Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. mars 2005 #932 Del Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer så masse med 2 små prinsesser!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. mars 2005 #933 Del Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer med de to prinsessene!!!! Endelig er du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. mars 2005 #934 Del Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer så mye med de to skjønne prinsessene!! Dette har dere jobbet for så lenge så nå tipper jeg dere er to meget lykkelige foreldre Kjenner jeg er superglad selv her jeg... Håper dere har det bra etter fødselen alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 9. mars 2005 #935 Del Skrevet 9. mars 2005 Oi, oi, oi, jeg får rent frysninger her! :o Gratulerer så mye med prinsessene dine! Gleder meg til å høre oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. mars 2005 #936 Del Skrevet 9. mars 2005 Gratulerer så masse med jentene. :hjerte: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 12. mars 2005 #937 Del Skrevet 12. mars 2005 Gratla så mye begge to!!! Og så på kvinnedagen også da gitt!! :-) Gleder meg til rapport!!! Takk for sms!!! Kjempeglad på deres vegne, dette har dere jobbet lenge for!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 13. mars 2005 #938 Del Skrevet 13. mars 2005 Det ble litt slik at du forsvant litt oppi lillens triste nyheter. Har vært vanskelig å tenke på annet den siste uken... Men jeg har ikke glemt deg. Håper det står bra til med hele familien Pia. Gleder meg til å høre fødselsrapport. Bilder...? Navn...? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 13. mars 2005 #939 Del Skrevet 13. mars 2005 Uff, så treg jeg er da... :oops: Gratulerer så mye med de to snuppene, Pia! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. mars 2005 #940 Del Skrevet 14. mars 2005 GRATULERER SÅ MASSE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå