Gå til innhold

VI HÅPER OG LYKKES SNART!!!!


pia

Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg :husarbeid: ja jeg skulle være kjempeflittig :hoho::hoho:

Skulle bare sitte litt i sofaen og den som sovnet i 2 timer joda det var meg.

Jaja har ihvertfall fått satt på to maskiner med klær, men kjenner jeg er skikkelig trett, men får ta litt og litt så blir det vel bra etterhvert tar bare litt tid.

I går var vi og kjøpte oss stellekomode, men de hadde ikke mer igjen av den faregen vi ville ha.

Men de skulle få de inn i slutten av januar og vi trenger den jo ikke enda.

Og tilbudet skulle vi også få så da er det ikke farlig :sjarmor::sjarmor:

I dag skal jeg bare slappe av hjemme skal bli deilig har vært på farten hele jula så ikke rart jeg er trett og sliten.

I morgen skal jeg på cafe med en vennine blir koselig det.

Frisøren skulle jeg også ha vært hos, men jeg får ta det på nyåret tror jeg.

Håper alle har en kjempefin onsdag :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

KLemmer fra Pia :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30+2 :sjarmor:

Nå synes jeg at jeg har kommet veldig langt, men jeg vil så gjerne at de holder seg inne i mange uker til.

Men formen har ikke vært bra veldig vond rygg føler jeg har en kniv i ryggen.

Rier??? Vet ikke om det er det, men har presset på med 10 min mellomrom det har gjenntatt seg 4-5 ganger.

Skal på kontroll om 2 dg så håper han sier alt er bra.

Uff litt beskymret for tiden :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår godt om du blir bekymret! :klem:

Håper du tar kontakt med lege om det vedvarer slik.

Det er jo greit om du kan få ruge på tvillingene noen uker til da! Håper du oppdaterer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått nyttår Pia :-)

Tenker du begynner å merke det nå ja. Men heldigvis går det bare en vei. Om ikke så alt for lang tid har du dine to søte små hos deg...

Kos deg og ikke stress for mye da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det ny kontroll og jeg var kjempenervøs hadde jo hatt litt ekle opplevelser tidligere i uken.

Men jeg hadde igjen ingeting å beskymre meg for alt var bare helt supert.

Det kunne ikke sett bedre ut sa legen deilig.

Begge var rundt 1400-1500 gr så de var store og fine.

Klemmer fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre da!

Tvillingene skal jo legge på seg minst det dobbelte før vi lar deg reise på føden! :ler:

Kjente ei som gikk med tvillinger da jeg gikk med lillemor, og hun fikk 2 jenter på 3100g og 3200g 2 dager etter termin!!!

Ikke for å ta motet fra deg, vil bare si at ikke alle tvillinger blir for tidlig fødte. :)

Ha en koselig helg, og få slappet mye av! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper virkelig det er lenge til en fødsel er ikke klar til og ta imot to barn enda må få litt flesk på kroppen først.

Ellers så har jeg starta vaskinga av de klærne jeg får låne og det er faktisk en del heldigvis, men det er jo ingen som har to like i noe så jeg må nok kjøpe litt også.

Ellers kommer jeg sakte, men sikkert igjenom dagene blir mye nett sitting og kjenner jeg er rimelig lei av det.

Har fått unna litt scrapping da og det er jo bra for tenker meg det kommer noen bilder i feb/mars.

Håper dere alle får en flott tirsdag :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka mi pia :-)

Du trenger jo ikke kle tvillinger likt da, kanskje letter å se forskjell ellers :wink: Selv om de sikkert ikke trenger å være så veldig like da....

Håper du fortsatt slapper masse av og samler krefter til maratonen du skal gjennom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et vær :o :o :o :o :o :o :o :o

Det blåser stikker og strå ut ja kommer nok ikke lenger enn postkassen i dag nei :-(

Håper det snart gir seg er ikke glad i sånn uvær jeg, nå må det heller komme litt lysere dager og sol :):)

Ellers er formen bra ikke noe og klage på deilig :sjarmor::sjarmor:

Håper den fortsetter sånn noen uker til :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt svimmel av å tenke på at du har to bebiser i magen din, det er så fantastisk! :hoppe:

Kjenner du forskjell på de når de sparker og beveger seg?

Så fint at du benytter ventetiden til scrapping, det er kosligste hobbyen jeg har vært borti iallefall :hjertesmil:

Jeg flytter inn i huset om 1-2 uker, og gleder meg til å ta fatt på det rommet som skal bli scrapperom, for nå klør det i fingrene etter å scrappe!

Regner med at første kvelden vi har kommet i orden i huset så er spisebordet overstrødd av scrappeutstyr :-D

Ha ei finfin helg, pia!

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusent takk for hilsen murmeldyret og Zafir :klem2:

Er ikke så ofte innom, men har ikke glemt noen av dere.

Er mer og mer sliten for hver dag, men kan ikke klage for det går bra.

Er jo glad for hver uke de holder seg inni meg ja nå har jeg 8 uker igjen tenk det da jenter wow.

Husker hvordan de første ukene sniglet avgårde, men nå går det helste for fort synes jeg.

Men alle de viktige tingene er i hus som senger, bodyer, kluter, sengtøy, bestillt vogn som vi henter når de er født, tepper,bilstoler og ja litt småting utenom.

Har ikke kjøpt noe sæårlig med klær utenom litt bodyer og 2 pyamaser hente sette skal :D mannen få kjøpe må jo først se hva det er.

Nei nå må jeg sove litt før mannen kommer fra jobb hi,hi

Klemmer fra Pia :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tusen takk for velkomsthilsen inne hos meg.

Føler vi er inne i en ring som ikke er avsluttet...:

Vi var begge prøvere.

Jeg ble gravid og fødte.

Du ble gravid og skal snart føde.

Nå er jeg offisiell prøver igjen.

Kommer du etter...? :ler:

Blir vel ikke på en stund nå som dere får to skjønne bebisser... :hjerte: :hjerte:

Blir spennende innspurt på deg nå.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Pia, Pia ,Pia....er du der???? :wink:

Hvordan er ståa? Har ikke hørt fra deg på en stund, og da begynner huet mitt å surre vettu! Er du bare sliten, eller har det skjedd no spennende mon tro???

Tenker masse på deg om dagene, og gleder meg sånn over hva du har i vente, du og mannen din....

Oppdater oss snart da! Vi er mange som lurer!!

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er spente på hvordan det går Pia.

Håper du ikke er blitt mamma riktig enda, men det er kanskje ikke så farlig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...