pia1006 Skrevet 2. mars 2005 #901 Del Skrevet 2. mars 2005 Er nok er fremdeles og fryktelig kvalm fysj ja nettene er helt forferdelig. Men de sa det med kvalme var helt normalt pga av trykket når jeg lå. Jeg kunne jo heller tenke meg og sove om nettene da og samle litt krefter føler ikke jeg får gjort det nå. Skal nå til legen annenhverdag for og sjekke svangerskapsforfitningen og håper hele tiden det skal komme i gang er jo blitt mars nå og de er hjertelig velkommne begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. mars 2005 #902 Del Skrevet 2. mars 2005 :trøste: Tenker på deg... Og heier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. mars 2005 #903 Del Skrevet 2. mars 2005 Du har vært en aldeles super hønemor Pia, men nå er det på tide at du får hilse på gullene dine! Her kommer masse ((((((((((((((((fødevibber))))))))))))) fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 3. mars 2005 #904 Del Skrevet 3. mars 2005 Takk for hilsner :kysse: Ja er rimelig fornøyd med rugetiden nå ja de er mer enn velkommne. Var på ny sjekk hos legen i dag. Bt var fint phu var litt ekkelt når det var så høyt på sykhuset, hevelsen i beina er også litt mindre nå, men protein i urinen har jeg fremdeles Men formen er god synes jeg trykker voldsomt når jeg går, men ikke så rart det med over 6 kilo i magen hvis man regner med fostervann og morkaka. På fredag er det ny kontroll venter at noe skal skje hele tiden nå, men nå føler jeg på meg at det ikke skjer noe før termin. Legen håpet for min del at noe skjedde snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. mars 2005 #905 Del Skrevet 3. mars 2005 Så spennende! Fint at verdiene dine stabiliserte seg litt da, er ikke noe ålreit å gå med for høyt blodtrykk i hvertfall. Lykke til med fødselen..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. mars 2005 #906 Del Skrevet 3. mars 2005 Innom og kikker... Lykke til i morgen. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 4. mars 2005 #907 Del Skrevet 4. mars 2005 Ønsker deg en god føde helg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. mars 2005 #908 Del Skrevet 4. mars 2005 Oi - kontroll i dag! Ønsker på forhånd lykke til med å sette gullene til verden! :babysmokk: Takk for hilsen i dagboken - dine ord gjorde godt å lese! Men jeg føler meg ikke særlig tøff... God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. mars 2005 #909 Del Skrevet 4. mars 2005 Bare innom for å konstatere at du også fortsatt er rugende Ønsker deg ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. mars 2005 #910 Del Skrevet 4. mars 2005 Innom for å ønske deg en fødende god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 5. mars 2005 #911 Del Skrevet 5. mars 2005 Innom for å ønske deg en fødende god helg! Samme her!!! Sessa 13+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 5. mars 2005 #912 Del Skrevet 5. mars 2005 Det tikket inn følgende melding på mobilen min i morges: Da var jeg innlagt igjen. Fare for blodpropp i beina. Kom inn i halv tre tiden. Skal prøve å sove litt for kontrollene starter i åtte tiden. Håper snart tvillingene har tenkt til å komme ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. mars 2005 #913 Del Skrevet 5. mars 2005 Åjåjåj Håper så inderlig tvillingene finner utgangen i løpet av helgen så stakkars Pia`n vår får kroppen og formen sin tilbake. Tenker på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 6. mars 2005 #914 Del Skrevet 6. mars 2005 Nå er jeg spent på oppdatering!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 6. mars 2005 #915 Del Skrevet 6. mars 2005 Oppdaterings melding fra Pia nå: Liten oppdatering fra meg Har ikke blodpropp, Jiippiii! Den ene av tvillingene presser sånn på, derfor så utrolig hevelse i beina. Høres ut som at jeg må ligge på sykehuset til tvillingene har kommet ut. Men ting kan jo forandres. Klemmer Heier fremdeles på Pia slik at tvillingene kommer så raskt som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 6. mars 2005 #916 Del Skrevet 6. mars 2005 Innom og kikker. Godt det ikke var blodpropp. Lykke til med innspurten. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. mars 2005 #917 Del Skrevet 6. mars 2005 Nå trodde jeg det hadde skjedd noe her... Håper du har det bra Pia, og flott at det ikke var blodpropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 7. mars 2005 #918 Del Skrevet 7. mars 2005 Er en liten tur hjemme orker ikke skrive så mye. KOmmer bare hjem for og sove litt sover bare 1-2 timer pr natt må prøve og samle litt krefter for nå er ikke fødselen langt unna 39 uker i dag. Skal tilbake til sykehuset i dag så det er bare en kort vesitt hjemme. Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 7. mars 2005 #919 Del Skrevet 7. mars 2005 Lykke lykke til videre Piamor! Snart har du dine to herlige bylter i armene Jeg er så spent!!! Tenker på deg i dagene fremover nå! Sessa 13+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 7. mars 2005 #920 Del Skrevet 7. mars 2005 Tenker masse på deg om dagen Pia :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå