murmeldyret Skrevet 21. februar 2005 #881 Del Skrevet 21. februar 2005 Høres ut som du er skikkelig omvendt til nattevåket starter Huff nei, vet at det er slitsomt, og jeg unner deg virkelig å få sove litt før de søte små kommer ut. Er du flink til å legge deg på dagen? Jeg sover ca 1 time nesten hver dag nå, før mann og Lillepia kommer hjem. Det gjør godt! Spennende den siste tiden vi har igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 22. februar 2005 #882 Del Skrevet 22. februar 2005 Bortsett fra nattesøvnen så høres det ut som svangerskapet har gått veldig bra! Håper det ikke er lenge igjen for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. februar 2005 #883 Del Skrevet 22. februar 2005 Kjenner igjen den der natteranglingsperioden... Håper du får sove litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 22. februar 2005 #884 Del Skrevet 22. februar 2005 Tusen takk for hilsner Kjempekoselig når dere stikker innom dagboka mi og NÅ BEGYNNER jeg og bli rimelig lei trodde ikke jeg skulle bli det. Men de nettene og kvalmen tar helt knekken på meg sovner ikke før i halv seks seks tiden og sover noen timer og er vrak resten av dagen. Gidder neste ikke gjøre annet enn og sitte på nett og se tv. Gleder meg masse til og få energi tilbake ut og gå litt turer osv. Er kjempetakknemlig for jeg har to i magen og har hatt et flott svangerskap ikke misforstå, men akkurat nå er jeg tappet for krefter Ha en fin tirsdag alle sammen :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. februar 2005 #885 Del Skrevet 22. februar 2005 Dette er jo ikke akkurat hva du trenger nå når du egentlig burde samle krefter til å møte dine to vidundre... Føler med deg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. februar 2005 #886 Del Skrevet 22. februar 2005 En kan ikke gå rundt med et evigsmørblidt ansikt selv om en endelig har lykkes i det å bli gravid heller... Skjønner hva du mener. :trøste: Ta vare på deg selv. Ikke lenge igjen nå. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 23. februar 2005 #887 Del Skrevet 23. februar 2005 Tusen takk for hilsner det er jo så koselig I dag har jeg det mye bedre etter en forferdelig dag i går Satt vel opp til kl 03.00 det er jo hele tre timer mindre enn de siste nettene ikke verst. Og da sov jeg mer eller mindre til kl ni ikke verst det. nå tenkte jeg at jeg skulle sette på en film ja blir litt lei nett om dagen når man sitter så mye om nettene Håper det går bra med dere andre kg jenter nå er det bare 3 uker til jeg får møtt tvillingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 23. februar 2005 #888 Del Skrevet 23. februar 2005 Åhh så fort tiden går snuppa mi!!!! Tenk at det er bare 3 uker igjen. Det blir jo så spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. februar 2005 #889 Del Skrevet 23. februar 2005 Ja tenk 3 uker! Det er ikke lenge til! 11.mars er jo en veldig fin dag å ha fødseldag på forresten..... Litt spennende, for en mor i bhg vår venter også tvillinger. Hun har termin midt i mars, og er veldig klar for å føde nå. Håper du får til å sove litt i dagene som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 24. februar 2005 #890 Del Skrevet 24. februar 2005 Tusen takk for hilsner Pondusa og Sessa ja tiden fyker helt merkelig at om toppen 3 uker har jeg blitt to barns mor helt ufattelig Men sliter om nettene, men har ihvertfall fått sovet til kl fire i dag og det er jo ny rekord den siste tiden. Tenker jeg snart prøver og køye igjen. Har hatt en flott dag med super form håper den fortsetter i morgen Ha en fin torsdag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. februar 2005 #891 Del Skrevet 25. februar 2005 Håper inderlig at nettene har begynt å bli bedre nå :-) Det er så slitsomt å ikke føle seg uthvilt... Blir vel nok av det etter at de to luringene kommer til verden uansett! Men da er det verdt det... Takk for fine samtaler på msn, Pia! Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. februar 2005 #892 Del Skrevet 25. februar 2005 Innom for å ønske deg ei fin helg med mye god søvn! Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 25. februar 2005 #893 Del Skrevet 25. februar 2005 En liten oppdatering....... Er på permisjon fra sykehuset har fått en liten svangerskapsforgiftning. Tvillingen har det bra er ca 3 kg nå så det er jo supert. Formen miner også bra så dette skal nok gå bra. Skal inn igjen i morgen til ny ctg,urin, og bt Natta alle sammen nå håper jeg at jeg får sove er stuptrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. februar 2005 #894 Del Skrevet 25. februar 2005 Håper det går bra med deg og babyene... Det at du har permisjon er vel et godt tegn...? Ta vare på dere alle tre. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 26. februar 2005 #895 Del Skrevet 26. februar 2005 Takk for hilsen Mayamor Ja det er et godt tegn at jeg er hjemme på perm borte bra hjemme best. Har nesen ikke sovet i natt heller uff av meg kommer vel til og sovne under ctg registreringa i dag hi,hi Har nok en del tanker ang dagen ja. Håper ikke svangerskapsforgiftningen har økt har ikke lyst og bli satt igang vil at fødselen skal starte av seg selv. Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. februar 2005 #896 Del Skrevet 27. februar 2005 Var på ny kontroll igjen i går bt var godt opp så de er redd for en sterkere svangerskapsforgiftning. Men fikk heldigvis kommer hjem på perm. Skal nå opp kl åtte for ny blodprøve og sikkert ctg og bt. Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. februar 2005 #897 Del Skrevet 27. februar 2005 Lykke til med innspurten. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 28. februar 2005 #898 Del Skrevet 28. februar 2005 Lykke til snuppa!!! Håper alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 1. mars 2005 #899 Del Skrevet 1. mars 2005 Da var jeg hjemme igjen fra sykehuset og er utskrevet JIPPI. Alle prøver er fine, men beina ser ikke ut fikk ikke igjen sandalene i dag og det sier jo litt Neste kontroll er om en uke synes det er litt lenge til siden svangerskapsforgiftningen, men kunne bare ringe hvis jeg føler meg dårligere. Nå håper jeg bare fødselen starter er jo mars nå og tid for fødsel og akkurat nå gruer jeg meg heller ikke så mye så det er best og komme igang Ha en fin natt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 1. mars 2005 #900 Del Skrevet 1. mars 2005 Huff da pia :-) Kjedelig med svangerskapsforgiftning. Håper de snart kommer ut nå da. Store nok nå altså :-) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå