Gå til innhold

VI HÅPER OG LYKKES SNART!!!!

pia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann jenter!!

Koselig dere stikker innom dagboka blir ikke så ofte jeg skriver her eller i andres bøker for tiden.

Uff ja formen er ikke helt på topp, men jeg skal ikke klage har jo ønsket dette i nesten tre år nå......

Startet på jobb på mandag så nå vet alle på jobb det var flere som ble rørt til tårer så dette unner de meg virkelig så det er bra.

Etter jobb har jeg sovet sovet sovet og sovet hik,hi rart hva kroppen gjør med deg.

Men jeg er overlykkelig tenk og ha 2 babyer i magen det er jo helt utrlolig, blir spennende på neste kontroll 31 aug ikke så lenge til det :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!!

Tusen takk for hilsner er så koselig når dere er innom selv om jeg er dårlig til oppdatering.

Formen er enda ikke bra så det blir ikke mye nett på meg, men formen begynner og bedres selv om jeg er forferdelig sliten.

Så har nok med jobb, spise og sove :sjarmor:

På tirsdag var jeg på første kontroll, jeg var kjempe nervøs ville alt være bra med mine to nurk eller kom de ikke til og finne noen hjertelyd :veldigsur:

Først var jeg hos hos kontordama som sikkert er sykepleier e.l noe i den duren.

BT: 100/70 :sjarmor:

HB: 13,4 :sjarmor:

vekt: opp 2 kilo :veldigsur: :sjarmor: vet ikke om det er bra eller dårlig

Så var det inn til legen, det ble tatt Ul og babyene kom fort frem.

Ser her ja her er de begge to......

"Ser det bra ut"

Det kan ikke se bedre ut....åhh det var en lettelse :sjarmor:

Fikk høre hjertelyden på begge to så dette kom det til og bli unger av sa han :sjarmor::sjarmor:

Nå skal jeg på kontroll 30 sept.

Snakket litt om svimmelheten min det var ikke noe farlig, men var mer ubehagelig for meg.

Så nå kunne jeg bare kose meg og nyte graviditeten :sjarmor::sjarmor:

Klemmer fra pia 12 + 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Blir veldig glad når noen vil støtte meg i denne ventingen. Nå er ventetiden over og jeg har testet positivt.

Tusen tusen takk for støtten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg igjen uff ja blir ikke så titt med oppdatering, ikke så lett når formen ikke er bra.

Har i dag vært hjemme fra jobb masse kramper i magen, utslett med brystene og knall vondt i hode.

Håper formen bedrer seg dette er ikke noe særlig synes jeg :-(

I morgen er det tannlegen håper jeg har null hull uff liker ikke tannleger jeg.

Men vil jo på sjekk så da er det greit og få det unna før jeg får alt for stor mage hi,hi.

Satser og gå på jobb i morgen da er det bare 1 dag så helg åhh synd helgene er så alt for korte.

Klemmer fra Pia 13+3 med to i magen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg kjære venn!!

Formen er ikke så bra leser jeg :-? ...huffda, kjenner meg igjen der ja..og det er sikkert ikke bedre når man venter 2!! :o ...men du får trøste deg med at i de aller fleste tilfellene så blir formen bedre etterhvert....håper det gjelder deg også, for det er slitsomt i engden å være uvel hele tiden.....

Tenk at du allerede er i uke 14!! :o :o ..kan ikke begripe det jeg!!!...tiden går så fort!!

Har du fått no mage enda da?? Siden du venter tvillinger så synes det vel tidligere??..jeg fikk vel mage rundt uke 16 ca....det var stooooor stas!! :D

Lykke til videre med magen og alt det som hører med!!...kos deg i helga da!!

goklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener i dagboka mi Pia :-)

Skjønner godt at du synes det er litt tungt. Syntes det var tungt nok med en jeg :oops:

Uansett, så går dette fort fremover skal du se. Snart vil du savne denne tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pia!!!!

Husker du meg?????

Gratulere så mye med to nurk i magen. KJEMPEGØY!!!

Du har masse å se frem til. Guttene mine er blitt 15 måneder, de er høyt og lavt og overalt. Ufattelig søte, og litt av en håndfull :ler::ler:

Begynte å jobbe for en uke siden, og fant ut at jeg ville printe ut den gamle dagboken min, og da måtte jeg sjekke hvordandet går med deg og de andre.

LYKKE LYKKE TIL i tiden som kommer. Dette fikser du!!!

Jeg er å finne på en tvillingside som heter Dobbel glede, om du vil spørre om noe. Jeg er stort sett på avdelingen for barn mellom 1 og 3 år, men jeg tror du kan sende private meldinger.

Igjen: GRATULERE SÅ MYE.

Stooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?)

Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556

Ha en fin dag! :klem: fra Månebarnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten cyberklem og "meddele" at jeg tenker på deg.

Ikke noe kjekt å høre at formen ikke er noe særlig.

Men da får trøsten være at: :hoppe: YES du er gravid. :hoppe:

Tid og tårer tok det, men her sitter du med kul på magen.

Svangerskapsproblemer er "glemt" i det du blir mamma.

Tenk på det positive - det hjelper.

Og det er alltid noen som har det verre. :wink:

Selv om dette er en regel jeg ikke lever etter selv;

synes jeg det er greit å fortelle den til alle andre... :ler:

Får du ekstra ultralyd nå siden du har tvillinger?

Når skal du?

Vil dere vite kjønn?

Fortell, fortell... :Hehe:

Masse klemmer fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen, Angel :sjarmor:

Så koselig dere stikker innom dagboka mi :kose:

Klart jeg husker deg Tarus skal si tvillingene har blitt stire må nok snart ta turen til Dobbel glede har ikke meldt meg inn der enda, blir jo så mange forum phu.

Formen har den siste uken vært mye bedre det er deilg, men synes det er slitsomt og være på jobb.

Ikke bare bare og passe 20 barn.

Men er glad jeg har en jobb til og gå til tenk og gå hjemme hele svangerskapet det hadde blitt noen lange mnd.

Ja jeg får ekstra oppfølging Mayamor siden det er tvillinger.

så frem til uke 20 går jeg hver mnd etter det er det hver 14 dag.

Vet ikke hva det er enda, men er nok ikke så mange ukene til jeg vet det.

Har vært veldig itvil om jeg ville vite, men blir nok at vi skal vite det.

Blir spennende :sjarmor::sjarmor:

Klemmer fra Pia :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg syk og hjemme fra jobb :-(

Det er kjedelig og holde seg vekke fra jobb, men helsa kommer først selvfølgelig.

Formen de to siste ukene har vært veldig bra så det er herlig og endelig kunne leve normalt hi,hi

Og ikke minst treffe litt folk føler jeg har vært isolert i 3 mnd :hoho::hoho:

Og det kommer jeg vel til og være i begynnelsen av mars også.

Endelig helg det er deilig og sove lenge om morgenene må bare nyte det mens jeg kan.

Neste torsdag er det ny kontroll spennende håper alt står bra til med de i magen, det er sikkert litt tidlig, men kansje jeg legen kan se hvilke kjønn det er??

Ha en fin helg alle sammen :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! :P

Ikke gøy å være syk nei,er litt småuggen og forkjøla selv ennå.Men jeg har fri i dag og nyter det.

Har magen din begynt å vise litt da? Blir nok spennende på kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...