Iselin87 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 17. november 2008 Velkommen hit, og lykke til med prøvinga! Håpar du slepp å bli her inne lenge. Tusen takk for det Ja,krysser fingre for at alt går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin87 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 17. november 2008 Hei igjen alle sammen Har ikke hatt mulighet til å oppdatere siden min før i dag,har vært en travel helg med julebord og greier Men jeg har uansett ingen gode nyheter..tanta kom på fredagen -en dag før den skulle komme..men det er bare bra for da går det fortere til vi kan begynne å prøve igjen ..Er vel ferdig med besøket hennes nå,så i denne uka og neste uke blir det mye kos,for å si det sånn Vi håper på bedre lykke på PP2..da er det jo også større sjanse for at vi kan bli gravide også ..Så jeg har fortsatt motet oppe I denne PP skal jeg la være å tenke så mye på det (veet det er vanskelig:S),men prøve å få det litt på avstand og ikke teste så mye før den dagen jeg kan Har så innmari lyst te å bli gravid før jul,sånn at jeg kan gå inn i det nye året med godt mot og vet at vi i løpet av neste år ,med sikkerhet, får en liten en Så nå er det bare å telle ned igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. november 2008 #23 Del Skrevet 17. november 2008 Synd det ikkje klaffa nå. Men i PP2 sit spira. La vera å tenka så mykje på prøvinga - ja, det er enklare sagt enn gjort, altså. Men eg var også verst i første PP. Eg svidde av ein del unødvendige testar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 17. november 2008 #24 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Kjedelig at kom Får satse stort og masse inn mot neste runde da :danser: for at PP2 er tingen :danser: Som du sier, det å ikke tenke på det er noe av det vanskeligste.. Prøver hardt hver runde Endret 17. november 2008 av Høstjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin87 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 17. november 2008 Synd det ikkje klaffa nå. Men i PP2 sit spira. La vera å tenka så mykje på prøvinga - ja, det er enklare sagt enn gjort, altså. Men eg var også verst i første PP. Eg svidde av ein del unødvendige testar... Jaa..veldig skuffende var det ..men det hjelper ikke å tenke så my på det nå Må heller se fremover og tenke positivt Å ja..håper du har rett assa..det hadde vært helt utrolig om det skjedde Det er viktig å ikke henge seg oppi det så mye ja tror jeg,uansett hvor vanskelig det er ...skal prøve å ikke overdrive med EL testing og graviditets testing når den tid kommer Det har gått med en del tester her også je-for å si det mildt Hvor mange prøveperioder hadde du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin87 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 17. november 2008 Kjedelig at kom Får satse stort og masse inn mot neste runde da :danser: for at PP2 er tingen :danser: Som du sier, det å ikke tenke på det er noe av det vanskeligste.. Prøver hardt hver runde Det var det Jaa..så absolutt...satser høyt også denne gangen ..kanskje enda mer Men jeg skal ikke henge meg sånn oppi det,denne gangen..i første pp ble til at jeg nærmest satt og kjente etter symptomer ol..og det ble bare slitsomt Så denne gangen skal jeg bare nyte all ... Prøve så godt jeg kan å ta det med ro-selv om det er noe av det vanskeligste ja-:gjeiper:...så kommer det av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. november 2008 #27 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Jaa..veldig skuffende var det ..men det hjelper ikke å tenke så my på det nå Må heller se fremover og tenke positivt Å ja..håper du har rett assa..det hadde vært helt utrolig om det skjedde Det er viktig å ikke henge seg oppi det så mye ja tror jeg,uansett hvor vanskelig det er ...skal prøve å ikke overdrive med EL testing og graviditets testing når den tid kommer Det har gått med en del tester her også je-for å si det mildt Hvor mange prøveperioder hadde du? Eg begynte prøvinga i juni, blei gravid på første forsøk, men mista etter veke 9. Nå er eg i PP2 etter SA (totalt 3 PP), og IKM er rett rundt hjørnet. Spennande, men likevel litt skummelt! Kan vel seia at eg svei av ganske mange testar allerede i første graviditet. Fleire negative testar (lenger syklus enn antatt, så det blei ein del negative testar tidlig) og fleire positive testar (måtte jo sjekka om det faktisk kunne stemma). For meg er EL-testar heilt genialt, altså. Eg slepp å vera usikker på når eg kan venta neste mens, og i tillegg vil eg kunna beregna termin nøyare om (når?) eg skulle bli gravid. Sist gong trudde eg at eg var over 2 veker lenger på veg enn eg antagelig var. (Eg trudde eg var ca 11+4 då eg mista. ) Men, har du relativt stabile syklusar, er det jo ingen grunn til å gå gal med EL-testar med mindre ein har veldig lyst. Endret 18. november 2008 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 18. november 2008 #28 Del Skrevet 18. november 2008 Så kjipt at kom! Alltid like kjipt når man håper på en liten en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin87 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 18. november 2008 Så kjipt at kom! Alltid like kjipt når man håper på en liten en... Jaa...ble veldig lei meg ..men jeg kan ikke sitte å tenke på det nå..for nå er det bare å se fremover og prøve igjen ..og håpe på bedre lykke neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChrissyX Skrevet 21. november 2008 #30 Del Skrevet 21. november 2008 Sender over en trøste kos med håp om bedre lykke neste periode. Kos dere masse denne og kommende uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin87 Skrevet 21. november 2008 Forfatter #31 Del Skrevet 21. november 2008 Sender over en trøste kos med håp om bedre lykke neste periode. Kos dere masse denne og kommende uke! ÅÅh..tusen takk for det ja kjempe koselig å få slike meldinger Jaa..d skal vi gjøre..allerede godt i gang vi Håper det klaffer i denne perioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. november 2008 #32 Del Skrevet 22. november 2008 for litt action dei neste dagane. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin87 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) for litt action dei neste dagane. God helg! Ooh yeah ..vi er i full gang vi vettu Er så spent om jeg får en koselig liten førjuls gave (med positiv test) altså Det hadde vært tidenes best julegave Spennende jaaa God helg Endret 24. november 2008 av Iselin87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin87 Skrevet 24. november 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Ja..da kan jeg puste lettet ut ifht til eksamen:) Jeg sto!!!!! weeee Er så lettet nå altså.. Nå kan jeg fokusere helt og holdent på denne PP,og slippe å sitte med nesa i bøkene hver eneste da ..herlig ja Har EL i disse dager... ..men prøver å tenke minst mulig på det,ifht at jeg blir så fort opphengt i det og stresset,det ble jeg i forrige PP nemlig Nei,spennende er det uansett Tenker sånn at er det meningen at jeg skal bli gravid nå,så blir jeg det uansett Endret 24. november 2008 av Iselin87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. november 2008 #35 Del Skrevet 25. november 2008 Innom å hilser på Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin87 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 25. november 2008 Innom å hilser på Lykke til Hei hei Tusen takk for det Er såå gira på at alt skal gå bra denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin87 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #37 Del Skrevet 27. november 2008 Positiv EL-test i dag ..weee Da er det bare å kjøre på de siste dagene Spennende spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. november 2008 #38 Del Skrevet 27. november 2008 Kom deg bort fra PCen jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin87 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 27. november 2008 Kom deg bort fra PCen jente Jaaa..vet :gjeiper: ..Nå har jeg nettopp hatt litt ,, Ligger med beina opp igjenna veggen nå..så jeg må bare finne på noe mens jeg ligger her i 10-15 min til ..kjedelig :søvn: ..hehe Bare det blir resultater av dette nå da ...weeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. november 2008 #40 Del Skrevet 27. november 2008 Jaaa..vet :gjeiper: ..Nå har jeg nettopp hatt litt ,, Ligger med beina opp igjenna veggen nå..så jeg må bare finne på noe mens jeg ligger her i 10-15 min til ..kjedelig :søvn: ..hehe Bare det blir resultater av dette nå da ...weeee Ikke værts at du har dratt med deg pcen inn i det minste Jeg blir alltid liggende der alene uten noe å lese på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå