Gå til innhold

Drømmen om en liten en:)

Iselin87

Anbefalte innlegg

Velkommen hit, og lykke til med prøvinga! Håpar du slepp å bli her inne lenge. :klem:

Tusen takk for det :)

Ja,krysser fingre for at alt går fort :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen alle sammen :)

Har ikke hatt mulighet til å oppdatere siden min før i dag,har vært en travel helg med julebord og greier :ler:

Men jeg har uansett ingen gode nyheter..tanta kom på fredagen :tristbla: -en dag før den skulle komme..men det er bare bra for da går det fortere til vi kan begynne å prøve igjen :jepp: ..Er vel ferdig med besøket hennes nå,så i denne uka og neste uke blir det mye kos,for å si det sånn :fnise:

Vi håper på bedre lykke på PP2..da er det jo også større sjanse for at vi kan bli gravide også :) ..Så jeg har fortsatt motet oppe :jepp:

I denne PP skal jeg la være å tenke så mye på det (veet det er vanskelig:S),men prøve å få det litt på avstand og ikke teste så mye før den dagen jeg kan :jepp:

Har så innmari lyst te å bli gravid før jul,sånn at jeg kan gå inn i det nye året med godt mot og vet at vi i løpet av neste år ,med sikkerhet, får en liten en :)

Så nå er det bare å telle ned igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikkje klaffa nå. :kose:

Men i PP2 sit spira. :tommelsmil::duskedame:

La vera å tenka så mykje på prøvinga - ja, det er enklare sagt enn gjort, altså. :ler: Men eg var også verst i første PP. Eg svidde av ein del unødvendige testar... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at :heks: kom :troest:

Får satse stort og masse :sengekos: inn mot neste runde da :fnise:

:danser: :danser: :danser:

for at PP2 er tingen

:danser::danser::danser:

Som du sier, det å ikke tenke på det er noe av det vanskeligste.. Prøver hardt hver runde :):klem:

Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikkje klaffa nå. :kose:

Men i PP2 sit spira. :tommelsmil::duskedame:

La vera å tenka så mykje på prøvinga - ja, det er enklare sagt enn gjort, altså. :ler: Men eg var også verst i første PP. Eg svidde av ein del unødvendige testar... :sjenert:

Jaa..veldig skuffende var det :tristbla: ..men det hjelper ikke å tenke så my på det nå :) Må heller se fremover og tenke positivt :jepp:

Å ja..håper du har rett assa..det hadde vært helt utrolig om det skjedde :)

Det er viktig å ikke henge seg oppi det så mye ja tror jeg,uansett hvor vanskelig det er :ler: ...skal prøve å ikke overdrive med EL testing og graviditets testing når den tid kommer :) Det har gått med en del tester her også je-for å si det mildt :fnise:

Hvor mange prøveperioder hadde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at :heks: kom :troest:

Får satse stort og masse :sengekos: inn mot neste runde da :fnise:

:danser: :danser: :danser:

for at PP2 er tingen

:danser::danser::danser:

Som du sier, det å ikke tenke på det er noe av det vanskeligste.. Prøver hardt hver runde :):klem:

Det var det :tristbla:

Jaa..så absolutt...satser høyt også denne gangen ..kanskje enda mer :fnise:

Men jeg skal ikke henge meg sånn oppi det,denne gangen..i første pp ble til at jeg nærmest satt og kjente etter symptomer ol..og det ble bare slitsomt :sukk:

Så denne gangen skal jeg bare nyte all :sengekos: ... :skratte:

Prøve så godt jeg kan å ta det med ro-selv om det er noe av det vanskeligste ja-:gjeiper:...så kommer det av seg selv :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa..veldig skuffende var det :tristbla: ..men det hjelper ikke å tenke så my på det nå :) Må heller se fremover og tenke positivt :jepp:

Å ja..håper du har rett assa..det hadde vært helt utrolig om det skjedde :)

Det er viktig å ikke henge seg oppi det så mye ja tror jeg,uansett hvor vanskelig det er :ler: ...skal prøve å ikke overdrive med EL testing og graviditets testing når den tid kommer :) Det har gått med en del tester her også je-for å si det mildt :fnise:

Hvor mange prøveperioder hadde du?

Eg begynte prøvinga i juni, blei gravid på første forsøk, men mista etter veke 9. Nå er eg i PP2 etter SA (totalt 3 PP), og IKM er rett rundt hjørnet. Spennande, men likevel litt skummelt! :hoppe:

Kan vel seia at eg svei av ganske mange testar allerede i første graviditet. Fleire negative testar (lenger syklus enn antatt, så det blei ein del negative testar tidlig) og fleire positive testar (måtte jo sjekka om det faktisk kunne stemma). :sjenert:

For meg er EL-testar heilt genialt, altså. Eg slepp å vera usikker på når eg kan venta neste mens, og i tillegg vil eg kunna beregna termin nøyare om (når?) eg skulle bli gravid. Sist gong trudde eg at eg var over 2 veker lenger på veg enn eg antagelig var. (Eg trudde eg var ca 11+4 då eg mista. :sukk: ) Men, har du relativt stabile syklusar, er det jo ingen grunn til å gå gal med EL-testar med mindre ein har veldig lyst. ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at :heks: kom! :klem: Alltid like kjipt når man håper på en liten en... :babysmokk:

Jaa...ble veldig lei meg :tristbla:..men jeg kan ikke sitte å tenke på det nå..for nå er det bare å se fremover og prøve igjen :jepp: ..og håpe på bedre lykke neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over en trøste kos :klemmer: med håp om bedre lykke neste periode.

Kos dere masse denne og kommende uke! :)

ÅÅh..tusen takk for det ja :) kjempe koselig å få slike meldinger :jepp:

Jaa..d skal vi gjøre..allerede godt i gang vi :ler:

Håper det klaffer i denne perioden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: for litt action dei neste dagane. :sjarmor:

God helg! :klemmer:

Ooh yeah :fnise: ..vi er i full gang vi vettu :ler:

Er så spent om jeg får en koselig liten førjuls gave (med positiv test) altså :jepp:

Det hadde vært tidenes best julegave :)

Spennende jaaa :)

God helg :klemmer:

Endret av Iselin87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja..da kan jeg puste lettet ut ifht til eksamen:)

Jeg sto!!!!! :) weeee :ler:

Er så lettet nå altså..

Nå kan jeg fokusere helt og holdent på denne PP,og slippe å sitte med nesa i bøkene hver eneste da :jepp: ..herlig ja :)

Har EL i disse dager... :) ..men prøver å tenke minst mulig på det,ifht at jeg blir så fort opphengt i det og stresset,det ble jeg i forrige PP nemlig :sjenert:

Nei,spennende er det uansett :jepp:

Tenker sånn at er det meningen at jeg skal bli gravid nå,så blir jeg det uansett :jepp:

Endret av Iselin87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på :goodbye:

Lykke til :)

Hei hei :goodbye:

Tusen takk for det :)

Er såå gira på at alt skal gå bra denne gangen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kom deg bort fra PCen jente :lur:

Jaaa..vet :gjeiper: ..Nå har jeg nettopp hatt litt :sengekos: ,, :fnise:

Ligger med beina opp igjenna veggen nå..så jeg må bare finne på noe mens jeg ligger her i 10-15 min til :ler: ..kjedelig :søvn: ..hehe

Bare det blir resultater av dette nå da :jepp: ...weeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa..vet :gjeiper: ..Nå har jeg nettopp hatt litt :sengekos: ,, :fnise:

Ligger med beina opp igjenna veggen nå..så jeg må bare finne på noe mens jeg ligger her i 10-15 min til :ler: ..kjedelig :søvn: ..hehe

Bare det blir resultater av dette nå da :jepp: ...weeee

Ikke værts at du har dratt med deg pcen inn i det minste ;)

Jeg blir alltid liggende der alene uten noe å lese på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...