Gå til innhold

Drømmen om en liten en:)


Iselin87

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer er nå i vår første pp.Jeg sluttet på p-plasteret juni var det vel,men det er først i denne syklusen at vi har bestemt oss for å prøve for fullt

SPENNENDE:)

Tenkte jeg skulle opprette denne dagboken for å komme i kontakt med flere prøvende og håper flest mulig vil følge min prøve periode(som jeg selvfølgelig håper blir veeldig kort),og at jeg kan følge deres vei mot det store målet.

Hadde EL for en uke siden og tenker å ta en test allerde etter helgen:)Er så spent at jeg ikke klarer å vente lenger :fnise:

Har hatt en del smerter/stikking i nedre del av magen/rett over underlivet siden 2-3 dagen etter EL,og er veldig spent på hva det betyr...

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,hei! :)

blir spennende å følge med videre hær :)

Lykke til :) :)

Heisann :biggrin:

Tusen takk for det :)

Krysser fingre og tær og håper på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for velkomshilsen alle sammen:)

Så artig at dere vil følge med videre her:)

Så kan vi kanskje dele erfaringer og opplevelser med hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lykke til med prøvinga! Håpar du slepp å bli her i prøvar-forumet for lenge. ;)

:duskedame:

Heisann:)

Tusen takk for det:)

Ja,d håper jeg,kryseer fingrene for at det går fort :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag morges som viste Negativ :tristbla: .men trøster meg for at det er for tidlig enda..mensen er jo ikke ventet før lørdagen:)

Testet også med sånn billig strips..og regner ikke med at de er så gode at de kan finne ut av svaret så tidlig..

Skal ta en test igjen om ett par dager..krysser fingrene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det litt friskt blod i do og litt når jeg tørket meg :tristbla: ..Er enda 3 dager til IKM..

Det var veldig lyse rødt/rosa og virket veldig som friskt blod.Bruker å ha mye rødere farge når jeg har mensen.

Noen flere som har opplevd dette,og likevel vært gravid?

Eller er dette et tegn på at TR er på vei?

Har aldri spottet før IKM tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tenkte å titte innom for å si hei :goodbye:

Ser du skal teste deg i helgen, spennende!! :popcorn:

Jeg er i min første PP selv, så litt usikker når IKM er. Tror det er mandag eller tirsdag, så blir testing på meg rett over helga ;) frister veldig å ta det i helgen, men burde egentlig vente. Har hatt murring imagen nå (les mer på min side) som har holdt på i over ett døgn, så krysser fingra :)

Ser innom deg til helgen for oppdatering! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det :)

Veldig spennende ja..håper på det beste :jepp:

Vanskelig å vente ja...kjenner til det der :fnise:

Men nå skal jeg vente til i helgen med å teste igjen og bare håpe på at TR ikke kommer i mellom tiden :jepp:

I dag når jeg var på do kom det litt brun-farget utflod :sukk:

Er dette et tegn på at IKM nærmer seg??Har ikke hatt det sånn tidligere når jeg ventet på den,da har det bare gått direkte til å være skikkelig rødt og ganske mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

god morgen Iselin! :goodbye:

I dag når jeg var på do kom det litt brun-farget utflod

Jeg har hatt litt av dette tidligere da jeg har ventet mensen, men ikke flere dager før, heller noen timer før jeg begynner å blø.. men har lest om flere her inne som har hatt slik, også ved IKM testet positivt, så kan være det :)

Oi, så spent jeg er på testing! skal du teste deg imorgen? kommer til å sjekke nettet hele dagen vet du ;) jeg er veldig usikker på når jeg skal teste, men tror det blir søndag. burde kanskje vente en dag til, men tror jeg tar sjansen :ler:

lykke lykke til!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen Iselin! :goodbye:

Jeg har hatt litt av dette tidligere da jeg har ventet mensen, men ikke flere dager før, heller noen timer før jeg begynner å blø.. men har lest om flere her inne som har hatt slik, også ved IKM testet positivt, så kan være det :)

Oi, så spent jeg er på testing! skal du teste deg imorgen? kommer til å sjekke nettet hele dagen vet du ;) jeg er veldig usikker på når jeg skal teste, men tror det blir søndag. burde kanskje vente en dag til, men tror jeg tar sjansen :ler:

lykke lykke til!!

:klemmer:

Heija Linnah :)

Tetstet meg i dag og den var negativ :tristbla: ...syntes jeg skimtet en svak svak skyggestrek,men sikkert bare en innbillning :gjeiper:

Har ikke mistet håpet enda da,det er der så lenge TR holder seg unna :jepp:

Skal teste i løpet av helgen igjen,hvis hun ikke kommer meg i forkjøpet da :ler:

Krysser fingrene for deg da :) Lykke til :jepp:

hvordan dag er du på syklusen osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at den var neg :sukk: men det er fortsatt mulighet!

jeg er i min første PP siden jeg sluttet med pillen, så er litt usikker på syklus enda (selv om TR faktisk kun var 4dager senere enn pillemensen..).

Oversikt:

Siste TR: kom 21. oktober

siste EL: litt usikker, men tipper ett sted mellom 3-6 nov (brukte ikke EL test) Men vi passet på å :sengekos: flere ganger daglig den perioden :fnise:

IKM: om sykluslengde er 28dager: 17/18 nov

Jeg har jo hatt symptomer som kan være tegn på at det har klaffet, men man vet jo aldri..

ahh..blir helt gal av denne ventingen :filer: godt det er helg, går gjerne litt fortere da :)

Holder deg oppdatert! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...