Gå til innhold

Drømmen om en liten en:)


Iselin87

Anbefalte innlegg

Jeg tok en graviditetstest i dag(billig stav),men den var ikke positiv :tristbla: ..kikket på den en stund etterpå og da skimtet jeg en svak strek,men regner med at det uansett hadd gått for lenge til jeg så på den igjen.

Tok også en el test til og den var mye svakere enn den jeg tok i går..så jeg skjønner ingenting av dette jeg :sukk: ..ikke lett å bli klok på det nei...

Har vært veldig kvalm siden jeg stod opp i dag også,så jeg har ikke begynt å se svart på det enda nei :sjenert:

Golden Girl:jeg hadde heller ikke hørt om det,før jeg tilfeldigvis kom over det på nettet..så det er mye jeg har lært hitill i denne prossesen altså :fnise: ..kjekt det :)

Tenker ikke å ta nå ny test før evt tirsdagen,hvis ikke TR melder sin ankomst da :goodbye:

Hvordan går det med deg og testing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ test i dag også..BT :tristbla:

Er 11 DPO i dag da..så jeg skal ta en ny test i morgen,tenkte jeg :)

Da skal jeg bruke CBD..satse på bedre lykke med den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en CBD og den viste -IKKE GRAVID- :tristbla: Men kan ikke deppe av den grunn..bedre lykke neste gang? :)

Er 12 DPO i dag..så nå er bare å vente på mensen som skal komme fredag :sjenert:

Skal jo ha en måneds pause nå..men vi kommer sterkere tilbake etter nyttår :jepp:

Og da SKAL spiren sitte :enig:

Nå er det bare å se fram mot jul og at jeg reiser til syden nyttårsaften :jepp:

Gleder meg kjempe masse til å komme meg litt bort og komme på andre tanker for en liten stund :) Det tror jeg at jeg bare har godt av,for det har vært et par måneder med en del stress og litt slitsom prøving og ikke minst et humør som har vært opp og ned :sukk: Det tar på å prøve å lage baby ja :ler:

Så vet jeg at det blir vår tur også,jeg håper bare at det ikke tar så lang tid :) Men at det skjer når det er meningen at det skal skje :jepp:

Men nå kjenner jeg at gnisten er på vei tilbake og håper at 2009 blir et fantastisk år :) Jeg skal ivertfall gå inn i det nye året med godt mot og humør og legge alle de prøve forsøkene vi har hatt bak meg og starte heeelt på nytt igjen :jepp:

Så skal jeg unne meg ett par øl også..har ikke drukket på over to måneder :ler: ..

__________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 DPO - alt håp er vel ikkje ute ennå? ;)

:popcorn:

Nja...regner vel med at siden CBD skal vise svaret allerede 4 dager før IKM,så jeg må nok stole på den ja :tristbla:

Men det hadd vært tidenes beste overraskelse hvis TR ikke kommer og jeg evt bare produserer Hcg veeldig seint da :jepp:

Skal fortsatt håpe uansett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit
Nja...regner vel med at siden CBD skal vise svaret allerede 4 dager før IKM,så jeg må nok stole på den ja :tristbla:

Men det hadd vært tidenes beste overraskelse hvis TR ikke kommer og jeg evt bare produserer Hcg veeldig seint da :jepp:

Skal fortsatt håpe uansett da :)

Krysser fingrene for dere Iselin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...