Frk edderkopp Skrevet 24. november 2008 #121 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Vaske badet: check Vaske gulvene: check Kaste søppel og papp: check Fornøyd nå ja så flink du er! Endret 24. november 2008 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 24. november 2008 #122 Del Skrevet 24. november 2008 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 24. november 2008 #123 Del Skrevet 24. november 2008 Sov til kl 14.00 i dag jeg Det går jo ikke an. Har spist frokost og henta posten, pluss surra litt på nettet. Nå er det vel på tide med litt eksamenslesing.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 24. november 2008 #124 Del Skrevet 24. november 2008 Haha, du liker det der å være våken seint ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 24. november 2008 #125 Del Skrevet 24. november 2008 Check-point Charlie!! Så flink du har vært. Lykke til med eksamenslesning idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 24. november 2008 #126 Del Skrevet 24. november 2008 Haha, du liker det der å være våken seint ja Hihi ja Jeg har begynt å gjøre det sånn at jeg legger meg samtidig med min kjære og koser og nusser litt, og så står jeg opp igjen når han vil sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 24. november 2008 #127 Del Skrevet 24. november 2008 Check-point Charlie!! Så flink du har vært. Lykke til med eksamenslesning idag!! Takk! Har fått lest litt, men har mye igjen før jeg kan si meg fornøyd med dagen.. Men jeg har goood tid, så lenge som jeg har sovet blir jeg vel ikke trøtt før i 05.00 tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 25. november 2008 #128 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) La meg i 03.00 tiden, og stod opp kl 12.00 ca. To timer tidligere enn i går da, yaay Neida, men det er ikke bra og sove for lenge. Blir så tung i hodet. Nå ser jeg på days of our lives, og småleser litt i reklamepausene. Skal lese ordentlig når det er ferdig. Har satt meg lesemål i dag som jeg SKAL klare. God tirsdag til alle! Endret 25. november 2008 av Gl@mB@be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 25. november 2008 #129 Del Skrevet 25. november 2008 Kjenner meg sånn igjen i deg. Eg og legger meg seint og står opp seint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 26. november 2008 #130 Del Skrevet 26. november 2008 Ja det blir fort en vond sirkel det der.. I stad når jeg var ute med søpla så jeg til min store overraskelse at det har snødd! Det var såååå koselig. Mørkt, utelys og nysnø.. Ikke ett fotspor i snøen, ingen bilspor. Bare meg og verden. Magisk! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 26. november 2008 #131 Del Skrevet 26. november 2008 I dag har jeg følte meg ganske uggen. Sånn "nå-blir-jeg-syk" følelse. Det passer ekstremt dårlig!! Med tanke på eksamen og mandelfjerning.. Anyway, i dag har jeg vært på jobb. Og så har jeg shoppa av julegave. Nå er det tid for litt ryddig og klesvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 26. november 2008 #132 Del Skrevet 26. november 2008 Går det an å være så effektiv? Jeg har bare drukket julebrus jeg...og lest 1,5 kapittel i eksamen :gjeiper: Flinkis altså. Spis masse hvitløk fremover, og tran, så blir du ikke syk til operasjonen. Trust me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 26. november 2008 #133 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har lest NULL til eksamen i dag da.. Men når sant skal sies tror jeg at jeg trengte en lesefri dag (høhø..) Åå, julebrus. Nammenam. Kos! Funker omega 3 like bra tro? Har ikke tran, men har en boks med det. Får vel skaffe noe hvitløk og muligens solhatt eller noe i løpet av morgendagen. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 26. november 2008 #134 Del Skrevet 26. november 2008 Omega 3 funker det. Tar to slike, 1 multivitamin, jern 2-3 ganger i uka og spiser sikkert hvitløk hver dag i middagen. Frisk som en fisk! Håper du blir frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 26. november 2008 #135 Del Skrevet 26. november 2008 Så flink du er da! Du må jo ha jernhelse Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 26. november 2008 #136 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jeg er forresten dødstrøtt. Så tidlig liksom. Enda et tegn på at jeg ikke er helt bra Får vel ta omega 3 og så krype under dyna. God natt! :søvn: Endret 26. november 2008 av Gl@mB@be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 27. november 2008 #137 Del Skrevet 27. november 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 27. november 2008 #138 Del Skrevet 27. november 2008 Takk Jeg har ikke blitt noe verre siden i går, så jeg håper at dette går over uten å bli det helt store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 27. november 2008 #139 Del Skrevet 27. november 2008 Hvitløk hjelper ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 27. november 2008 #140 Del Skrevet 27. november 2008 God bedring! Håper det gir seg. Jeg også er pjusk idag, og dytter innpå med alt jeg vet av virkemidler og kjerringråd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå