Gå til innhold

Gl@m all the way

Gjest Gl@mB@be

Anbefalte innlegg

Gjest Pupsilure
Skrevet

Oj, dato! :overrasket: Da skal du oppereres før meg, og jeg vil ha fullt referat om hver minste lille detalj :ler:

Det går nok bra, skal du se :kose:

Gjest Gl@mB@be
Skrevet
Ååh nemmen! Du skal få masse klemmer!! Jeg er livredd for slike ting. Tannleger og doktorer. De er så skumle. Men du er tøff, og det vil gå suuuper bra!!:):):) Har du forresten sett at jeg har sengt deg pm?

Tusen takk, det hjelper masse nå :kose: Gruer meg skikkelig merker jeg, det ble med ett mye mer "virkelig" med en dato. Jeg har sett PM'en, jeg skal svare når jeg ikke har sambo susende rundt meg :) :)

Gjest Gl@mB@be
Skrevet
Oj, dato! :overrasket: Da skal du oppereres før meg, og jeg vil ha fullt referat om hver minste lille detalj :ler:

Det går nok bra, skal du se :kose:

Ja, dato :overrasket: Ble plutselig mye mer skummelt nå! Du skal få skikkelig referat, believe me ;) Hvis jeg ikke havner i koma eller noe sånt da :(

Takk, håper det går bra :klem:

Gjest Pupsilure
Skrevet

8 dager etter deg :) Så da sitter vi her og klager begge to tenker jeg ;)

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Garantert ;) Men spørs om jeg skal skal skrive noe den 7. dagen (da de fleste er på smertetoppen), sånn at jeg ikke skremmer deg fra å gjøre dette :ler:

Gjest Pupsilure
Skrevet
Garantert ;) Men spørs om jeg skal skal skrive noe den 7. dagen (da de fleste er på smertetoppen), sånn at jeg ikke skremmer deg fra å gjøre dette :ler:

:ler: :ler: :ler:

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Har vært mye stress de siste dagene med skole og jobb. Det skal bli så ufattelig deilig med juleferie og sykmelding :lur:

Nå har jeg akkurat fått lønn, så har betalt noen regninger.

Planer for dagen:

* lese til eksamen

* rydde leiligheten

* trene

Lurer på om jeg skal starte med litt lesing nå, og så stikke på treningssenteret når jeg går lei. Så kan jeg heller fortsette å lese litt senere.

Ha en fin dag folkens :)

Gjest TittTitt
Skrevet

Jeg og har fått betalt regninger, det er deilig! :hoppe:

Mange dager er det no til opperasjonen? Jeg har ingen planer idag, eneste jeg skal er å gå på jobb, for også legge meg når jeg kommer hjem, tidlig vakt imorgen :sur:

Ha en fiiin dag :kose:

Gjest Gl@mB@be
Skrevet
Jeg og har fått betalt regninger, det er deilig! :hoppe:

Mange dager er det no til opperasjonen? Jeg har ingen planer idag, eneste jeg skal er å gå på jobb, for også legge meg når jeg kommer hjem, tidlig vakt imorgen :sur:

Ha en fiiin dag :kose:

Ja, det er deilig å få unna regningene :) Bare synd jeg sitter igjen med så lite etterpå :sukk:

Nå er det 3 uker til operasjonen. Gruer meg.. Oh, der minnet du meg på at jeg må ringe sykehuset. Ser ut som jeg skal legges inn over natten? Det vil jeg ikke! Jeg vil hjem etterpå.. Skjønner at det er blødningsfare og greier, men jeg bor ikke langt unna sykehuset. Dessuten blir utført dagkirurgi mange steder uten at innleggelse er nødvendig, så hvorfor må jeg..?

Usj, kjedelig med senvakt og så tidlig morgen etter =/ Lykke til på vakt :klem:

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Fikk ringt sykehuset i dag ang innleggelse, og hun som har med det å gjøre skal ringe meg i morgen. Hun hadde gått for dagen. Men virket egentlig som det skulle gå bra med dagkirurgi, så krysser fingrene :)

Nå har jeg hatt en skikkelig omgang i dusjen. Uff, den kunne misforstås ser jeg :skratte: Jeg mente at jeg har dusjet og barbert alt som er. Legger, armhuler og hønemor. Så nå kan sambo bare komme hjem fra trening og ta uttøyinga med meg :lur:

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg skulle ØNSKE jeg fikk bli over natten jeg :sjenert: Jeg skal dra hjem rett etterpå, syntes det virker litt skummelt jeg! :redd:

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Ja det virker litt skummelt å skulle dra hjem, men jeg ser for meg at sykehuset er så kaldt og ukoslig. Vil hjem til sofaen, teppet, pc'en.. :sukk: Kan jeg ha med sambo til å overnatte der med meg, tror du?

Gjest Pupsilure
Skrevet

Nei, du kan nok ikke det.... De har sikkert ikke plass. Pleier ikke sykehus å være ganske fulle da? :klø: Eller skal du på sykehotell? Hvorfor må du overnatte? Fordi de mener det kan skje noe/at du trenger å ha leger/sykepleiere i nærheten? Da syntes jeg det er ganske uforsvarlig å sende meg rett hjem :frustrert: Samboeren min er halvferdig utdannet sykepleier, så jeg håper han passer godt på meg! Selv om han strøyk på eksamen, og sluttet på studiet.... :ler:

Bor du langt unna sykehuset?

Gjest Gl@mB@be
Skrevet (endret)

Det er på sykehus ja, ikke noe sykehotell. Jeg kan godt dele senga mi jeg :sjenert: Eller så kan han sove i en stol syns jeg :snurt: Jeg bor et stykke unna det sykehuset jeg skal opereres på, men vi har et sykehus i nærheten av her jeg bor også. Men de utfører ikke mandeloperasjoner.. Det var som jeg trodde, pga blødningsfare. Ikke ofte det skjer sa hun, men det kan jo skje. Og da var det visst viktig at jeg var på sykehuset, for da måtte man i narkose på nytt igjen ganske kjapt eller noe. Hun var ganske streng på dette her, hvis jeg ikke ville legges inn så måtte jeg bare avlyse og ta det privat :fnise: "Joda, neida, jeg tar timen min jeg.." :ler:

Samboeren din passer sikkert godt på deg :kose:

Endret av Gl@mB@be
Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg syntes det er litt ekkelt at jeg bare skal inn på et kontor, i narkose, fjerne mandlene og hjem igjen, når det er så stort andre steder....

Vi bor ikke så langt unna klinikken, og diverse sykehus i oslo, så det kan jo være derfor da :klø:

Men men, de gjør jo dette hver dag, så de vet vel hva som er best. :) Tenk at det er noen som fjerner mandlene AKKURAT NÅ!! Litt rart å tenke på :sjenert:

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Skal du ta det privat? Ja de vet helt sikkert hva de gjør :) Hun jeg prata med presiserte at "sånn gjør vi det HER." Så det er ikke nødvendigvis vanlig praksis alle steder. Ja, det er litt rart å tenke på.. Og om bare 3 pittesmå korte uker så er det min tur :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...