Gå til innhold

Gl@m all the way

Gjest Gl@mB@be

Anbefalte innlegg

Tjoho!! Fantastisk med enda en dagbok hvor vi kan skravle :)

Jeg har også vasket og ryddet :nigo:

Nå har sambo kommet hjem fra jobb, så blir antagelig lite KG resten av kvelden. Han er ikke helt fornøyd med at jeg henger så mye her inne, han tror det eneste vi gjør er å snakke dritt om menn :fnise:

Det tror min også :ler:

"Skriver du om hvor teit kjæresten din er nå igjen???"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gl@mB@be
Tjoho!! Fantastisk med enda en dagbok hvor vi kan skravle :)

Ja, ikke sant? :nigo:

Det tror min også :ler:

"Skriver du om hvor teit kjæresten din er nå igjen???"

:ler:

Verste av alt er at min er oppriktig bekymret over dette. For hvis jeg leser noe her inne så pleier jeg å spørre om det samme gjelder for han, om han kunne gjort det og det osv. Dakar mannen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pupsilure

Min kjæreste er ikke redd for at jeg skriver at han er teit. Men alltid hvis jeg blir kjempekosete når jeg har lest litt her, eller plutselig skryter av hvor snill og flink og god han er, sier han : " leser du om slemme menn igjen nå da" og det stemmer nesten hver eneste gang :fnise: :fnise: Da skjønner jeg hvor heldig jeg er. Det er skikkelig terapi, hvis jeg er litt sinna på han eller noe, så kan man alltid finne noen som har menn som er mye verre :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Min kjæreste er ikke redd for at jeg skriver at han er teit. Men alltid hvis jeg blir kjempekosete når jeg har lest litt her, eller plutselig skryter av hvor snill og flink og god han er, sier han : " leser du om slemme menn igjen nå da" og det stemmer nesten hver eneste gang :fnise: :fnise: Da skjønner jeg hvor heldig jeg er. Det er skikkelig terapi, hvis jeg er litt sinna på han eller noe, så kan man alltid finne noen som har menn som er mye verre :jepp: :jepp:

:fnise:

Disse mannfolka er jo litt søte også da :ler: Godt tips det siste der! Kanskje jeg skal begynne med det når jeg er litt småsur på min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Hmmm, er vi lette å avsløre? :sjokk:

Vi er visst det ;)

Nå har jeg bare surret og puslet med tull siden jeg stod opp. Det er jo typisk meg det når jeg har fri fra skolen. Hvorfor gjøre noe fornuftig liksom? Jeje. Jeg skal ihvertfall ta meg en dusj når jeg har skrevet ferdig dette innlegget, så er det gjort. Skal på jobb litt senere.

Jeg må bare fortelle noe søtt om sambo. Han drar alltid på jobb før jeg står opp, og før han går kommer han alltid inn til meg og gir meg nuss, koser meg gjerne litt på ryggen, og før han går pakker han dyna godt rundt hele meg og koser meg litt på føttene. Han er så skjønn :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure
Vi er visst det ;)

Nå har jeg bare surret og puslet med tull siden jeg stod opp. Det er jo typisk meg det når jeg har fri fra skolen. Hvorfor gjøre noe fornuftig liksom? Jeje. Jeg skal ihvertfall ta meg en dusj når jeg har skrevet ferdig dette innlegget, så er det gjort. Skal på jobb litt senere.

Jeg må bare fortelle noe søtt om sambo. Han drar alltid på jobb før jeg står opp, og før han går kommer han alltid inn til meg og gir meg nuss, koser meg gjerne litt på ryggen, og før han går pakker han dyna godt rundt hele meg og koser meg litt på føttene. Han er så skjønn :rødme:

Akkurat det der gjør min og! :) Og jeg MÅ gjøre det samme tilbake :fnise: De er nå søte :hjerte:

Endret av Pupsilure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Vært på jobb i kveld, jeg. Greit det, så føler jeg liksom ikke at jeg har surra bort hele dagen. Mens jeg var der snødde det skikkelig, så jeg gruet meg veldig for å kjøre hjem igjen. Men det gikk heldigvis bra. Nå har jeg bare slappet av på sofaen, og sett den nyeste episoden av Grey's Anatomy. Elsker den serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Det er koselig når det snør da :) Men ikke så gøy å kjøre på!

Hva jobber du med, hvis du vil si det?

Jeg har sett alle episodene av unge mødre på nett-TV i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gl@mB@be

Ja, veldig koselig når det snør :)

Jeg jobber deltid i en dagligvarebutikk ved siden av studiene. Ikke så fryktelig spennende, men blir jo noen ekstra kroner av det. Vært på jobb i dag også, så nå er jeg sliten. Lørdager er bare stress.

Nå sitter vi og ser på conair, sambo og jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Så koselig :) Vi har akkurat sett Løvebakken, det er så morsomt! :)

Jeg har også jobbet i matbutikk. Det er greit for en periode, men hadde aldri orket å ha det som fulltidsjobb.

God helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gl@mB@be

"Du har fått tid til innleggelse og operasjon ved ØNH-avdeling tirsdag 02.12.08" :overrasket:

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Ååh nemmen! Du skal få masse klemmer!! Jeg er livredd for slike ting. Tannleger og doktorer. De er så skumle. Men du er tøff, og det vil gå suuuper bra!!:):):) Har du forresten sett at jeg har sengt deg pm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...