Gå til innhold

Gl@m all the way


Gjest Gl@mB@be

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gl@mB@be

Takk :klem: Jeg som egentlig er max pyse når det komme til sykehus og sånne ting :fnise:

Men det er så vondt å drikke.. Det liksom svir og stikker etter hvert svelg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Nå skjønner jeg virkelig ingen ting. Jeg har nettopp spist en bolle, og det var ikke vondt. Men så prøver jeg å drikke litt, og det gjør dritvondt. Hva skjer? Burde det ikke vært omvendt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Babe, hvordan fikk du til sånn der smily i signaturen? Jeg prøvde meg på denne :duskedame: men så kom bare koden opp : duskedame : :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
lime den inn i img-taggen i signaturfeltet.

Hva er img-taggen? Den store hvite firkanten, som jeg har signaturen for dagboken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Hva er img-taggen? Den store hvite firkanten, som jeg har signaturen for dagboken?

Okei, det var tydeligvis feil. Hvor finner jeg img-taggen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Du går inn på kontrollpanel og endre signatur, sant? Så kommer den boksen der du kan skrive og sånn. Over der så er det flere ikoner du kan trykke på. Trykk på den som heter "sett inn bilde" når du holder pekeren over. Når du trykker på den kommer det opp en boks du kan lime inn den linken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke vært så mye ute. Men jeg har gått til postkassa hver dag da! :ler: Og så var jeg en liten tur hos svigermor i går. Men det gikk veldig fint det altså.

Trodde du var på mine innlegg jeg, men tydeligvis ikke!

Kjenner igjen den turen til postkassa fra jeg har vært syk og puslete og den gjør underverker :fnise:

Det må være så deilig å bare ha det gjort, fra nå blir det bare bedre vet du :jepp:

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Trodde du var på mine innlegg jeg, men tydeligvis ikke!

Kjenner igjen den turen til postkassa fra jeg har vært syk og puslete og den gjør underverker :fnise:

Det må være så deilig å bare ha det gjort, fra nå blir det bare bedre vet du :jepp:

God bedring! :klem:

Ja, deilig å være ferdig med det. Og så er jo den verste tiden over nå forhåpentligvis. Den turen til postkassa gjør godt ja :ler:

Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...