Gjest Pupsilure Skrevet 20. desember 2008 #281 Del Skrevet 20. desember 2008 Husker du det såret/hullet du hadde som revnet? Det har jeg og!! Men har ikke turt å revne det Det er et lite hull, og jeg er sikker på at det kan revnes. Kan jo hende at det gjør vondt hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 21. desember 2008 #282 Del Skrevet 21. desember 2008 Håper at du har ei fin helg! Takk, jeg har hatt det fint Håper du også har hatt det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 21. desember 2008 #283 Del Skrevet 21. desember 2008 Husker du det såret/hullet du hadde som revnet? Det har jeg og!! Men har ikke turt å revne det Det er et lite hull, og jeg er sikker på at det kan revnes. Kan jo hende at det gjør vondt hos meg... Så merkelig at du også har fått det! Har det akkuat "kommet"? Mitt var ganske lite når jeg fikk det tror jeg, men så utvidet det seg liksom. Det var bare tilfeldig at det revnet fordi jeg hadde munnen for høyt oppe når jeg pratet.. Men det var absolutt ikke vondt altså. Kanskje du bare skal la det være og så skjer det av seg selv når tiden er inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 21. desember 2008 #284 Del Skrevet 21. desember 2008 Så merkelig at du også har fått det! Har det akkuat "kommet"? Mitt var ganske lite når jeg fikk det tror jeg, men så utvidet det seg liksom. Det var bare tilfeldig at det revnet fordi jeg hadde munnen for høyt oppe når jeg pratet.. Men det var absolutt ikke vondt altså. Kanskje du bare skal la det være og så skjer det av seg selv når tiden er inne? Ja, jeg så det første i går. Det har vært litt mye puss og skorper akkurat der. Og nå var det jammen meg et hull der. Det er rett ved siden av drøvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 22. desember 2008 #285 Del Skrevet 22. desember 2008 Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 1. januar 2009 #286 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 1. januar 2009 #287 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nyttår fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 4. januar 2009 #288 Del Skrevet 4. januar 2009 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 5. januar 2009 #289 Del Skrevet 5. januar 2009 Godt nyttår:) Har du og slettet deg, eller gidd du bare ikke logge inn? Godt å se at du kan spise igjen. Mat er best :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 6. januar 2009 #290 Del Skrevet 6. januar 2009 Både Glambabe og pupsi har sletta seg *skal løpe ut i gata og rope "WHYYYYYYYYYYY"* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 6. januar 2009 #291 Del Skrevet 6. januar 2009 Satser på du kommer opp som fugl phønix av asken, og gir meg et hint hvor jeg finner deg igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå