Gå til innhold

Hvorfor er dere ikke utro?


Gjest Gjest_Kamilla_*

Anbefalte innlegg

Gjest NastyNice

Har vært fristet (det er jo menneskelig...), og faktisk havnet i situasjoner hvor det har vært en mulighet.

Men har hver gang ikke hatt problemer med å si nei, fordi jeg ikke har lyst til å ødelegge det jeg har. Har funnet meg en bra gutt som jeg vil være sammen med i fremtiden også.

Dessuten har man blitt såpass moden at man klarer å tenke litt mer moralsk korrekt. I tillegg skjønner man kanskje litt mer av hva noe sånt bringer med seg av konsekvenser....

Så dersom man legger alt sammen, så er det rett og slett ikke verdt det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv
Enkelt spørsmål.. Når dere er i et forhold og blir fristet av en annen, sier dere nei fordi dere ikke har lyst eller fordi det er galt?

Jeg har etpar ganger blitt fristet av utrolig flotte menn, som jeg har skikkelig lyst på, men jeg sier nei fordi det er galt..

Jeg har ikke opplevd å ha lyst på en annen mann siden jeg ble sammen med kjæresten min. Så jeg er heldig sånn sett :D Jeg er en person som bruker lang tid på å bli forelska i noen, og jeg kan ikke tenke meg å rote med noen jeg ikke er forelska i. Sånn har jeg alltid vært. Noen synes det er rart, jeg synes det må være rart å bli tiltrukket av folk man ikke kjenner :)

Når det er sagt, dersom jeg hypotetisk sett skulle blitt fristet av noen så ville jeg aldri i verden gitt etter. Jeg er i et veldig bra forhold, og jeg tviler på jeg ville fått det så bra med noen andre. Tviler på at jeg hadde fått disse følelsene for noen andre, iom at jeg aldri har hatt de før... Så jeg ville ALDRI risikert å miste det jeg har for en natt med en annen mann. Hvordan i all verden kan det være verdt å miste kjæresten sin for noe sånt egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Fordi jeg ikke klarer å gjøre noe slikt mot min kjære.

Og egoistisk sett fordi jeg ikke vil risikere forholdet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt lengre enn et par timer frem i tid, og det frister ikke å ligge med noen, for deretter å ha ødelagt et forhold, en familie som er kjempeviktig for meg. Rusen er ikke verdt bakrusen for å si det sånn.

Joda, jeg kunne latt være å si noe etterpå, men det hadde gnagd og gnagd. Jeg hadde ikke klart å leve som ingenting i forholdet, hvis jeg hadde gjort noe så fælt mot partneren min.

Kan uansett aldri tenke meg at et ONS kan være så himmelsk fantastisk at det er verdt å ofre familien for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla

Sjelden det er så stor enighet som her i en tråd.

Jeg er enig med de fleste.

Jeg er ikke utro fordi:

1) Jeg vil ikke gjøre noe sånt mot mannen min. Han fortjener det virkelig ikke, så god som han er. Dessuten hadde det ødelagt selvbildet mitt.

2) Jeg har ikke lyst. Det frister ikke. Jeg har ikke alltid lyst på mannen min heller, og har vel ikke spesielt høy sexlyst. Kanskje er jeg også "mett" siden jeg aldri går uten sex over lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Annapanna_*
Enkelt spørsmål.. Når dere er i et forhold og blir fristet av en annen, sier dere nei fordi dere ikke har lyst eller fordi det er galt?

Jeg har etpar ganger blitt fristet av utrolig flotte menn, som jeg har skikkelig lyst på, men jeg sier nei fordi det er galt..

jag sa inte nej till en liten romans eller till het sex med nån främmande man.

Att jag var gift spelade ingen roll för mig. Ej hällre att jag hade egna små barn. Jag ville ha uppmärksamhet og sex o då tog jag för mig!

Anna, 34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...