Gå til innhold

Hvorfor er dere ikke utro?


Gjest Gjest_Kamilla_*

Anbefalte innlegg

Gjest LindaKristin

Jeg er så heldig at jeg har funnet mannen jeg vil gifte meg med.I løpet av de snart 3 årene vi har vært sammen,har jeg ikke vært fristet av noen annen mann.Jeg LAR meg ikke friste. Men hadde jeg vært det,hadde det uansett vært en utenkelig ting for meg å gjøre.For meg er sex en del av et nært forhold til en jeg elsker og et resultat av sterke følelser for et annet menneske. Jeg hadde aldri kunnet såre gutten min på den måten. For meg er vårt forhold viktigst av alt.

Jeg forstår såklart at de fleste kommer opp i en"fristesituasjon"....men jeg hadde aldri ødelagt vårt forhold bare for å ha sex med en annen. Det er teit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ennå tilgode å bli fristet av noen annen, men hadde jeg blitt det hadde jeg sagt nei fordi det strider med den felles enigheten jeg og samboeren har om hva forholdet vårt går ut på.

Støttes. Det betyr ikke at jeg ikke ser at det finnes andre sjarmerende menn rundt omkring. Det betyr bare at jeg har tatt et valg om å leve med mannen min og at jeg ikke ønsker å ødelegge det fine vi har sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til framstår mange som helt selvutslettende dedikerte til sine menn... *Den eneste som noen gang kan tenne meg er min mann... sukk...*

JA - jeg får oppmerksomhet fra andre menn når jeg er ute, JA jeg har vært fristet og NEI jeg har ikke vært utro. Fordi det er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke utro fordi jeg vet hvor vondt det ville blitt for mannen min- Kan ikke såre noen slik. Ikke at jeg har vært særlig fristet heller, men tenker på motsatt situasjon og hvor knust jeg skulle bli, så er det ikke så venskelig å holde seg unna andre. Pluss at jeg har det bedre her enn jeg noen gang har hatt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg blir fristet av ideèn om de følelsene man har når alt er nytt og spennende. Og vet at når tankene blir virkelig så er det ikke gøy mer. Altså det er tanken som frister og er deilig, ikke virkeligheten....Derfor.

Dessuten greier jeg aldri å få til GOD sex med en mann som jeg ikke vet med sikkerhet er glad i meg og liker meg. For mer enn akkurat sex! Og da er hele poenget med sex borte! Heldig for mannen min da, som får desto mer. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den jeg ønsker i livet mitt, han er den som tenner meg, som jeg har lyst på, den som frister meg, ingen andre kan måle seg opp mot han så det er nok ingen der ute som er gode nok for meg til å friste meg til å havne i en slik situasjon :jepp:

Jeg mener også at mennesker som er utro mangler noe essensielt i forholdet sitt, noe som mangler, den gode følelsen er ikke der, man har brutt noe som ikke kan fikses. Skjønner ikke at folk kan gjøre noe slik mot et annet menneske. Det er faktisk noe av det værste man kan gjøre mot et annet menneske, å bryte all tillitt og såre et menneske som elsker deg. Helt grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri vært utro i noen av mine forhold fordi jeg syns det er galt.vet jeg hadde fått fryktelig dårlig samvittighet..utroskap er noe av det mest røtine som er syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke, jeg. Jeg elsker mannen min grenseløst, og tanken på å såre ham på en slik måte gjør meg dårlig innvendig. Han er bestevennen min, sexy og pen og alt det jeg har drømt om.

Then again, sånn tenker kanskje alle? Til og med de som er utro? Så kanskje det bare er flaks at jeg ikke har vært utro...

Jeg er vel neppe den første personen i universet som har "bestemt meg" for å aldri være utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt spørsmål.. Når dere er i et forhold og blir fristet av en annen, sier dere nei fordi dere ikke har lyst eller fordi det er galt?

Jeg har etpar ganger blitt fristet av utrolig flotte menn, som jeg har skikkelig lyst på, men jeg sier nei fordi det er galt..

Jeg ser pene og lekre mannfolk overalt, jeg, og har nok hatt noen småforelskelser på andre enn samboer. Men det kunne ikke falle meg inn å hoppe på et annet mannfolk, samme hvor lekkert mannebeinet er, da jeg har altfor stor respekt for samboeren min til å kunne bedra han. Og disse småforelskelsene ser jeg rett og slett på som litt krydder i hverdagen - når mandagen er grå og trist - hva er vel da bedre enn å vite at man om tre timer skal prate med Per? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser pene og lekre mannfolk overalt, jeg, og har nok hatt noen småforelskelser på andre enn samboer. Men det kunne ikke falle meg inn å hoppe på et annet mannfolk, samme hvor lekkert mannebeinet er, da jeg har altfor stor respekt for samboeren min til å kunne bedra han. Og disse småforelskelsene ser jeg rett og slett på som litt krydder i hverdagen - når mandagen er grå og trist - hva er vel da bedre enn å vite at man om tre timer skal prate med Per? ;)

Jeg håper menn har samme type samvittighet og moral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en typisk en-manns-kvinne, jeg blir ikke fristet av andre enn ham jeg er forelsket i. Da jeg ikke var i forhold, hadde jeg endel ONS som var nitriste - sex uten forelskelse er visst ikke noe for meg.

Litt enig med Tigress også; har andre ting å drive med enn mannfolk og drit, og hvor skulle vi ha den der sexen, liksom, fullt hus overalt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier som Wadjet, at jeg observerer kjekke menn rundt meg. Men de frister ikke. Jeg er også en typisk en-manns-kvinne.

Min mann er min beste venn, en jeg elsker og er forelsket i. Han har alt jeg kan tenke meg, gjør meg lykkelig og jeg har vlagt å dele resten av livet med han og bare han!

Kunne aldri falle meg inn å såre han på noen måte. Hadde jeg gjort det hadde det betydd slutten for oss, jeg kunne aldri levd videre i et forhold med en jeg hadde bedradd selv om han hadde tilgitt meg. Jeg hadde aldri tilgitt meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Fordi jeg ikke er fristet til å ha sex med andre enn han som jeg har det med.

2. Fordi det er en forkastelig ting å gjøre mot noen du elsker.

Dersom jeg en gang skulle bli fristet holder grunn nr 2 lenge i seg selv, men for øyeblikket er jeg ikke fristet. Jeg er forsynt hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke fristet.

Det er godt for selvtillitten å vite at det finnes andre som har lyst på meg, men det tar jeg også som en slags selvfølge, og jeg trenger ikke gå til sengs med dem for å få noen ytterligere bekreftelse. Jeg har selvtillitt nok til at jeg vet at jeg er attraktiv, og jeg blir derfor ikke sjarmert i senk så snart noen viser at de synes det (mindre pene jenter ser jeg til stadighet bli sjarmert av den minste oppmerksomhet).

Jeg ville følt meg som et dårlig menneske om jeg var utro. Ovenfor kjæresten min, ovenfor den jeg hadde sex med, ovenfor alle som fikk vite om det, og mest av alt ovenfor meg selv. Dette har med selvrespekt å gjøre. Er jeg et menneske som er utro? Nei, jeg er for god til det = Selvrespekt.

Å ha sex med noen andre er galt så lenge man er i et forhold hvor det ikke er tillatt. Å lyve til kjæresten sin om en så alvorlig ting som utroskap, er så synke så dypt som det går an å synke. Kan du ikke være ærlig mot din aller nærmeste, så lyver du egentlig for deg selv. Jeg tror mennesker som lyver for seg selv har store problemer med å noen gang bli lykkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi jeg elsker mannen min, og viktigere; han elsker meg.

Ja, ikke sannt. Han elsker meg, og jeg vil ikke gjøre noe som gjør at jeg ikke fortjener å bli elsket på den måten han elsker meg.

Jeg har absoludt blitt fristet, men aldri gått over en eneste grense. Jeg vet jo veldig godt at en natt med en annen ikke på noen måte kan måle seg med alt det gode jeg har med mannen min. Ingen kan noen gang måle seg med ham, så om jeg er fysisk tiltrukket av noen utgjør det bare en liten del og kan ikke konurere mot alle de andre tingene jeg har med mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke trenger bekreftelser fra andre menn.

Fordi all bekreftelsen jeg trenger er at kjæresten min elsker meg.

Fordi jeg elsker kjæresten min

Fordi jeg ikke vil gjøre noe så simpelt, det er ikke verdt det.

Fordi ONS er kjedelig

Fordi jeg ikke kan tenke meg at noen kan være bedre i senga enn kjæresten min.

Fordi jeg vet hvor heldig jeg er som har han og jeg vil ikke miste han.

Fordi jeg vil klare å se meg selv i speilet om morgenen

Fordi det er bare EN GUTT (mann) for meg og det er kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg virkelig ikke har lyst og fordi det blir for meg fullstendig galt. For meg er det et av det verste jeg kunne gjøre mot min kjære, så det ville jeg ikke finne på en gang.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det ikke fordi det ødelegger bildet jeg har av meg selv. Fordi det bryter ned selvbildet mitt og ødelegger grensene for anstendighet inni meg.

Jeg gjør det ikke fordi jeg vil ha ren samvittighet og fordi jeg ikke vil ødelegge det jeg har sammen med kjæresten min - det er dessuten verdt mer enn allverdens fristende tilbud er.

Og jeg har gjort det - i tidligere forhold - og da likte jeg ikke meg selv. Det vil jeg ikke havne oppi igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...