Gjest Trulselinemor Skrevet 2. mars 2004 #241 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg fikk beskjed i går at jeg ikke får ta noen eksamen til våren pga mye fravær. Det er utrolig trist. Men slik er det nå bare. For sent å rette på det nå. Helse går det bedre med. Merker ikke så mye av arret nå. Skal på kontroll i mai, men det gruer jeg meg ikke til. Skal prøve å få oppdatert dagboka litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. mars 2004 #242 Del Skrevet 5. mars 2004 Det var leit. Synd at sykdom skal sette en midlertidig stopper for skolegangen. Jeg synes at reglene er vel firkantet innimellom, men det er vanskelig å endre dem. Vil du fortsette å følge undervisningen - eller????? Helsa er jo det viktigste da, så det er fint at du ikke merker så mye til arret lenger. Ønsker deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 5. mars 2004 #243 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei Trulselinemor! Det var synd du ikke får ta eksamene. Vil uansett ønske deg ei god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. mars 2004 #244 Del Skrevet 6. mars 2004 Hei, her er jeg igjen! Fortiden orker jeg ingenting. Etter at jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk ta eksamen til våren så har det ikke blitt mye lesing på meg. Jeg mistet motivasjonen til skolearbeidet. Det gjenstår to samlinger for dette året, men jeg vet ikke om jeg kommer til å møte. Jeg føler at det ikke er noe vits å være der. Samlingene sliter veldig på meg. Det er dårlig miljø i klassen og på hybelhuset sitter jeg alene. Føler meg veldig stengt ute. Jeg har en bror og to søstre. Ingen av de har jeg hatt kontakt med på ei lang stund. Men for noen dager siden fikk jeg en tekstmelding av den ene søstra. Hun ville ha kontakt med meg igjen. Da ble jeg utrolig glad. Den andre søstra kommer det ikke til å skje med. Hun har gitt meg klar beskjed at hun ikke vil ha kontakt med meg så lenge jeg bor i sammen med min kjære. Jeg gjør det ikke slutt med han for å bli godtatt av henne. Vi er som hund og katt. Min bror går på stoff og det gjør kona også. Jeg har sendt han mange meldinger for å høre hvordan det står til og skriver alltid hvem det er i fra,men får alltid svar tilbake at han ikke vet hvem jeg er. Jeg tolker det slik at han ikke vil ha noe med meg å gjøre. Dette var en liten oppdatering. Skal prøve å skjerpe meg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. mars 2004 #245 Del Skrevet 9. mars 2004 Hei du Takk for hilsen! Det er godt å se at andre har slitt med tannlegeskrekk og har overvunnet den. Det gir litt mot, det. Det er ikke så rat at motivasjonen har fått en knekk, da. Men toget går kanskje neste år også???? Eller er det mulig å ta eksamen til jul? Et godt miljø å lære i, det er veldig viktig. Ikke noe trivelig å føle seg utenfor. Kanskje det blir bedre neste gang? Så hyggelig at søstern din har tatt kontakt med deg igjen. Håper det blir bare positivt. Det er jo ikke sånn at man kan velge sine slektninger, men kjærester velger man jo, ikke sant? Ønsker deg en fortsatt god uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. mars 2004 #246 Del Skrevet 9. mars 2004 Tusen takk for at du stakk innom dagboka mi Bettie. Jeg har forstått det slik at jeg må ta opp igjen andre året før jeg kan ta eksamen. Det synes jeg er ufattelig trist. Om jeg startet igjen til høsten, vet jeg ikke. Det kommer helt ann på om jeg blir gravid eller ikke. Blir jeg gravid så er det like greit jeg tar meg et fri år. Vi har jo planer om å flytte på oss og da har jeg lyst til å flytte slik at jeg kan være student på heltid og møte opp til forelesninger hver dag. Men da må avstanden være så kort at jeg kan bo hjemme og pendle. Da er Hamar et alternativ og som vi har vurdert. Ellers går det bra med meg. Jeg har hjemlengsel og gleder meg til å komme hjem en tur. Jeg håper at det blir flytting til sommeren, vi søker nettet etter boliger og bestiller prospekter av det som faller til interesse. Men vi er avhengig til prisen. Vi vet ikke hvor mye vi får for det huset vi bor i dag. Skal prøve å skrive litt mer en annen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. mars 2004 #247 Del Skrevet 11. mars 2004 hei du Hamar er en trivelig by - i hvert fall å være besøkende i. har ikke bodd der, men har vært på besøk flere ganger - både sommer og vinterstid. Håper dere finner en bolig som passer både dere og lommeboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. mars 2004 #248 Del Skrevet 12. mars 2004 Ville bare stikke innom for å si hei. "Hei" Og du - det kommer lysere dager etter dette. Ting er tunge nå, jeg skjønner det. Men det er jo ikke noe annet alternativ enn å komme seg gjennom det. Og det klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 12. mars 2004 #249 Del Skrevet 12. mars 2004 Heisann! Er rundt og kikkar litt i 'nabolaget' eg i dag. Synst det er veldig merkeleg viss du må ta heile året på ny for å få gå opp til eksamen - du har jo fullført store deler av det! Ei venninne av meg var vekke 1/2 år på grunn av sjukdom, og har no begynt på ny (i klassen under der ho eigentleg gjekk), men ho tek berre det som ho ikkje har hatt frå før - både av oppgåver og forelesningar. Synst det virkar veldig urimeleg at det ikkje skal vere slik for deg òg! Ynskjer deg ei fin helg - og håpar ting legg seg til rette for dykk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mars 2004 #250 Del Skrevet 12. mars 2004 Det er veldig kjekt å se at noen stikker innom dagboka mi å skriver. Det gjør meg veldig glad. Jeg er helt oppgitt av hele studie og vurderer å finne på noe annet. Jeg er under aetat (attføring) og er avhengig til å få hjelp derifra. Til og med mamma synes det med studiet var trist og hun har ikke brydd seg så mye om utdannelse tidligere. Jeg får gi meg her. Vi skal nedover å handle for helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 12. mars 2004 #251 Del Skrevet 12. mars 2004 Kjære Trulselinemor! Vil bare stikke innom og gi deg en og ønske god helg!!! Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. mars 2004 #252 Del Skrevet 18. mars 2004 Fant ut at det var på tide å stikke innom dagboka mi. Det er lenge siden sist. Etter at jeg leste om Bettie sin tannleggeskrekk og jeg fortalte henne om min, så bestemte jeg meg for å bestille time uten at samboeren maser på meg. Jeg skal til tannlegen på onsdag. Gleder meg gjør jeg ikke, men det er greit å få det overstått. Nå har jeg sendt et brev til Aetat og fortalt hvordan ting ligger ann ang studier, og har bedt om et møte med henne. Håper jeg snart blir innkalt. Jeg vil så gjerne vite hva som skjer fremover. Ellers bruker vi masse tid til å lese/studere prospekter fortiden. Skal få en takstmann til å vurdere huset vi bor i nå. Håper det blir flytting i løpet av året. Stikker innom senere. I mellom tiden håper jeg mange skriver i boka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. mars 2004 #253 Del Skrevet 21. mars 2004 og jeg skal tilbake til tannlegen denne uka, jeg også. Så da kan vi ikke-glede oss begge to. Vi er tøffe damer! Håper du får et raskt svar fra A-etat, og i den retningen du ønsker deg. Ønsker deg ei god uke, så skal jeg tenke masse på deg på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 21. mars 2004 #254 Del Skrevet 21. mars 2004 Heisann! Håpar du har hatt ei fin helg (kanskje funne prospektet til drømmehuset?) - og ynskjer deg lukke til hjå tannlegen på onsdag! (Det vert nesten alltid betre enn ein forventar!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 23. mars 2004 #255 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei! Stikker innom for å ønske deg en god dag! Og lurer på hvorfor du skal bosette deg på feil side av Mjøsa???? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. april 2004 #256 Del Skrevet 3. april 2004 Heisan bare innom med en god-helg-hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. april 2004 #257 Del Skrevet 3. april 2004 Håper det står bra til med deg! Vil bare ønske deg en trivelig PÅSKE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 6. april 2004 #258 Del Skrevet 6. april 2004 INNOM FOR Å ØNSKE DEG GOD PÅSKE! Kos deg og slapp av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 8. april 2004 #259 Del Skrevet 8. april 2004 Hei Trulselinemor.Hvordan står det til med deg?Tenker ofte på deg. Vil bare ønske dere en kjempe fin påske.Ha det brad vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. april 2004 #260 Del Skrevet 8. april 2004 Nå er det jammen meg på tide at jeg skriver noen ord igjen. Det er lenge siden sist. Jeg har ikke vært så mye på dataen i det siste. Det er mye å ordne med her i huset. Jeg klarte endelig å somle meg til tannlegen og det gikk bedre en forventet. Null hull. Jeg har også vært på møte med Aetat. Vi ble enige om å legge lærerhøgskolen på is så lenge og finne på noe annet. Men hva? Jeg og samboeren har tenkt litt sammen og funnet ut at jeg kanskje burde satse på noe innen for leder stilling. Jeg er egentlig utdannet omsorgsarbeider. Ellers har vi hatt takstmann og eiendomsmegler hos oss før påske. Vi venter på å få takstpapirene. Håper de kommer rett over påske. I slutten av mnd regner vi med at huset lyses ut til salgs. Det var litt rart å se de studerte eiendommen og tok bilder og notater. Vi har funnet ut hvor vi vil bo og det blir på tiktige siden av Mjøsa, så sant ikke noe annet interessant kommer ut for salg i mellomtiden. Dette var en liten oppdatering fra meg. Tusen takk for dere som har vært innom å skrivet hilsen. Det er utrolig koselig. GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå