Bettie Skrevet 25. januar 2004 #221 Del Skrevet 25. januar 2004 Det er godt å ha noen som duller rundt en når man ikke er helt i form. Lykke til med stingfjerning og kontroll i morgen. Håper føret er bedre da, for det er slitsomt å kjøre på skøytebaneveier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. januar 2004 #222 Del Skrevet 28. januar 2004 På mandag fikk vi reist til Haugesund. Alle stingene ble fjernet og legen var veldig fornøyd med arret. Fikk en salve jeg må smøre på en gang per dag for å hindre bakterier. Skal ringe legen i slutten av februar for å fortelle hvordan det går og høre resultatet på det som har blitt fjernet. Skal på en kontroll i juni. Det går bra med meg, men jeg blir veldig fort sliten og uopplagt. Orker ikke å gjøre så for tiden. Men det kommer seg vel etter hvert. Jeg var innom her i går,men jeg orket ikke å skrive noe. Skal prøve å komme tilbake litt senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. januar 2004 #223 Del Skrevet 28. januar 2004 Innom med en god bedring - hilsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. januar 2004 #224 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei, da er det på tide å skrive noen ord igjen. Det går bra med meg. Etter at stingene ble fjernet på mandag så har det gått bedre og bedre for hver dag som går. Nå klarer jeg å gjøre litt mer uten at det gjør så vondt. Blir fortsatt sliten, men ikke på den måten som før. Min kjære renser såret og smører på en salve hver dag for å hindre bakterier. Synes det er veldig hyggelig å være her inne igjen. Jeg har savnet dere alle veldig mye. Jeg tenker masse på dere. Føler at skolen går rett vest. Er fortiden sykemeldt og ikke opplagt til å lese i dete hele tatt. Klarer ikke å sitte bøyd over ei bok pga operasjonssåret. Jeg er av den typen som noterer samtidig som jeg leser. Føler jeg henger utrolig etter og vet ikke hvordan jeg skal ta det igjen. Jeg får kontakte foreleserne for å fortelle hvordan situasjonen er. Dette var noen ord fra meg. Kanskje jeg blir være inne på KG litt i kveld / natt. Jeg får se. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 30. januar 2004 #225 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei Trulselinemor! Ville bare sende deg en god bedring klem!! Ikke tenk på studiene nå, først må du bli helt bra! Husk; dette er ikke noe du kan gjøre noe med, så da må du tenke positivt og gjøre det beste ut av situasjonen! Ha en fin-fin helg! :D Klem, Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. februar 2004 #226 Del Skrevet 1. februar 2004 Kanskje foreleserne kan gi deg kompendier av forelesningene slik at det blir litt mer komprimert det du skal lese. En jeg kjenner fikk en venninne til å ta opp forelesningene på kassetter da hun var syk, så kunne hun høre på dem og dermed være litt mer oppdatert. Er det en mulighet? Fint at det går så bra med deg, at du kommer deg og at du får mer krefter. Du må jo bare ta tiden til hjelp, for det er ikke noe du kan forsere. Takker også for klem jeg fant i en annen tråd... Forstatt god bedring og jeg ønsker deg en god uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. februar 2004 #227 Del Skrevet 3. februar 2004 I fra og med i dag er jeg friskmeldt. Men jeg er fortsatt ikke helt bra. Jeg prøvde i går å sitte å lese litt, men det gikk ikke. Jeg klarte ikke å sitte i den stillingen jeg bruker å sitte, når jeg jobber med skolearbeidet. Jeg går desentralisert, så det er ikke så mange forelesninger. Jeg henger etter, og det er ikke så lite heller. Jeg vet faktisk ikke hvor de andre holder på i studiene. Ikke finner jeg pensumlisten til fagene heller. De skulle ligge på nettet, men jeg finner de ikke. Har mest lyst til å gi opp, føler alt litt håpløst akkurat nå. Dette ble et klageinnlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. februar 2004 #228 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er lov å klage, da. Siden du er en desentralisert student, så kjenner du kanskje ikke så mange av dine medstudenter. Dere har ikke fått en mail-liste eller noe sånt, sånn at du kunne maile til noen og bli oppdatert på pensumframgang og pensumsliste. Hvis du ikke finner det du trenger, kan du prøve å ringe utdanningsinstitusjonen gor å få dem til å sende deg pensumsinformasjon direkte. Det er tungt å gå på når det butter, men jeg håper det er mulig for deg å ta gjen det tapte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. februar 2004 #229 Del Skrevet 9. februar 2004 Nå er det på tide å oppdatere litt. Vet ikke om det er så mye å oppdatere, men jeg skal prøve. Fikk svar fra sykehuset ang operasjonen. Det var en godartet forandring i ørespyttkjertelen og de hadde klart å fjerne hele kulen. Jeg ble så utrolig glad. Jeg skulle egentlig ikke fått noe svar før den 23 februar. For da skulle jeg ha ringe møte med legen. Jeg skal på kontroll i mai. Det ser ut som operasjonen har satt kjepper i hjulene for utdannelsen min. Fikk først mail fra den ene foreleseren at jeg måtte ta oppigjen hennes fag helt, dersom jeg var borte en time til. Fikk en annen mail fra en annen foreleser om at han måtte snakke med en annen foreleser og en i adm. for å høre hva de skulle gjøre med meg. Det ser ut som om jeg ikke får ta noen eksamen til våren. Jeg har vært borte på 2 samlinger og må mest sannsynlig være borte på neste, da jeg ikke klarer å bære så mye etter operasjonen. Iallefall ikke en stor sekk med klær for ei uke + mat, skolesaker og annet skolematerial. Fikk brev fra Aetat med innkallelse til møte. Skal til henne på fredag. Føler hun ikke er helt fornøyd med situasjonen min. Dette går ikke helt etter planen. Jeg skal til legen kl 11.15 i dag og er spent på hva han sier. Helt ny lege for meg. Dette er min 9 lege på 3 1/2 år. Helt håpløst. Heldigvis ikke noe turnuskandidat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. februar 2004 #230 Del Skrevet 9. februar 2004 Fint at du fikk svar så raskt - og at det var positivt. Synd hvis dette gjør at du må utsette eksamen. Du kan ikke få en legeattest, da, - i hvertfall til møtet med A-etat? Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. februar 2004 #231 Del Skrevet 14. februar 2004 Er bare innom med et ønske om en god helg. Hvordan gikk møtet med A-etat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. februar 2004 #232 Del Skrevet 14. februar 2004 Det har blitt natt til lørdag og jeg har ikke skrevet her på noen dager. Jeg skulle egentlig på møte med Aetat på fredag, men pga migrene så måtte jeg avlyse det. Skal ringe på mandag å avtale nytt møte. Jeg har fått sykemelding som jeg skal levere på aetat og håper det er nok dokumentasjon. Ellers går det bra med meg. Jeg er fortsatt litt sliten og uopplagt etter operasjonen. Men det har blitt bedre en det var for noen uker siden. Nå skal vi legge oss. Vi er stup trøtte. GOD NATT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 14. februar 2004 #233 Del Skrevet 14. februar 2004 Sov godt da Trulselinemor....! Ville bare stikke innom og si at jeg ikke har glemt deg! :klem2: Klem, Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. februar 2004 #234 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg må prøve å være litt mer våken når jeg skriver i dagboka mi. Satt å skrev natt til søndag, men klarte å skrive at jeg satt natt til lørdag. :oops: Jeg hadde møte med Aetat per telefon i går, vi fant ut at det var det enkleste så lenge hun var så opptatt. Det var godt å slippe å reise ned til henne. Jeg har det bra selv om jeg er litt fortvilet over studiesituasjonen min. Jeg henger veldig etter og om 3 mnd er det eksamen i fleng. Vet ikke helt hvordan dette skal gå. Jeg får ta en dag om gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. februar 2004 #235 Del Skrevet 20. februar 2004 Fint at det går bra med deg.Og sånne telefonmøter - de kan være minst like bra som frammøter. Kortere tid tar det også. 3 mnd til eksamen - har en eksamen (men bare en, da) om en måned, så jeg leser for harde livet nå. Ønsker deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. februar 2004 #236 Del Skrevet 22. februar 2004 Det har blitt søndagsmorgen og jeg har vært oppe en halvtimers tid. Min kjære ligger å sover enda. Han skal få sove i et par timer til, tror jeg. I går ringte min far og da spurte han etter om jeg hadde snakket noe med min søster. Jeg svarte at hun ikke ville ha noe mer kontakt med meg og fortalte om tekstmeldingene i sommer. Jeg har båret på det i 7 mnd nå så det var veldig godt å få det ut. Han ble skuffet og sint over oppførselen hennes. I dag skal jeg lage lapskaus til middag. Da bestefar levde så lagde han så god lapskaus, så jeg prøver å herme etter han. I dag snør det og det vil vi ikke ha noe av. Tusen takk for alle som stikker innom og skriver noen ord, det gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. februar 2004 #237 Del Skrevet 22. februar 2004 Kanskje vi skal starte "foreningen mot snøvær i slutten av februar"? Tror det kan bli en stor forening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 24. februar 2004 #238 Del Skrevet 24. februar 2004 Hei kjære venn!! Det har snødd MASSE her også i dag, liker det ikke, men bor man i trøndelag må det nok påberegnes litt snø i februar...! Men snart er det mars, så blir det april, og snart VÅR!!!!! Vil bare ønske deg en fortsatt fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. februar 2004 #239 Del Skrevet 26. februar 2004 Heisan Stikker bare innom med en torsdagshilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. mars 2004 #240 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei du Hvordan går det med helsa og med studiene? Ønsker deg ei god uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå