Gå til innhold

Dagen er 22.august 2009 :)


flub

Anbefalte innlegg

Ikke lett med familiekabalaen når det kommer til jul nei. Vi skal for første gang lage våre egne tradisjoner. Har jo rukket å få to små, så da er det jo på tide. Skal ha foreldrene mine og ene broren min her i tillegg. Har ikke den store tiden for å tenke bryllup jeg heller. Skal jo ha barnedåp midt i romjula også, så bryllupsplanene foregår egentlig mest her inne på KG. Januar blir nok den store statusmåneden ifht at da vil vi ha klart musikk, meny o.l.

Vi må gjerne minne hverandre på det med den treningsbiten. Har klart å gå ned en del i vekt, men må trene for å stramme opp en del. Trener på Akropolis til vanlig.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Oioioioioi.... her var det dårlig med oppdateringer. Har funnet ut at desember ikke er min KG-måned! hehe. Igår gikk det opp et lys for oss da, meg og min kjære, vi skal jo gifte oss i år!! jippi!!! Vi har forøvrig snakket mye om mat til den store dagen i det siste. Og det ser ut som vi lander på svinefilet og fløtegratinerte poteter i hvertfall. Mmmmm... Spørsmålet er om noen cateringfirmaer i nærmiljøet har sånt på menyen, for det kommer ikke på tale å lage middag selv til 80 gjester! Puh. Noen som vet om det er vanlig på cateringmenyer?

Godt nyttår forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært flink til å være aktiv inne her i desember jeg heller.. Har vært så mye anna å farte med! :) Men vi kommer sterkere tilbake dette året :)

Nå¨går det jammen meg fort til den store dagen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt sikkert.....

Vi var å bestlte oss ringer i går vi!! De var mye finere i virkeligheten!! Utrolig gøy! Vi glemte å spørre om leveringstid da. Noen som veit hvor lang tid det tar? Er så spente! Kan forresten avsløre at de er 4mm i hvitt gull, med et veldig stilig mønster på hver side. Det skal graveres forlovelsesdato og bryllupsdato i tillegg til din.... inni begge:) Håper det blir plass!? hehe. De skal brukes som forlovelsesringer nå og frem til bryllupet. Vi tenkte å sette i en diamant i min ring i forkant av bryllupet så blir den litt anderledes fra da av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt sikkert.....

Vi var å bestlte oss ringer i går vi!! De var mye finere i virkeligheten!! Utrolig gøy! Vi glemte å spørre om leveringstid da. Noen som veit hvor lang tid det tar? Er så spente! Kan forresten avsløre at de er 4mm i hvitt gull, med et veldig stilig mønster på hver side. Det skal graveres forlovelsesdato og bryllupsdato i tillegg til din.... inni begge:) Håper det blir plass!? hehe. De skal brukes som forlovelsesringer nå og frem til bryllupet. Vi tenkte å sette i en diamant i min ring i forkant av bryllupet så blir den litt anderledes fra da av.

Høres kjempefine ut!! Satte sammen våre på lykkeringen.no vi :) Vi mått vel vente i ett par uker meiner jeg å huske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ringene. :hjerte: De hørtes veldig fine ut. Vi bestilte våre ringer fra chanti.no. Tror det tok tre-fire uker før vi fikk dem. Da var de med gravering. De får plass til endel, så det skal nok gå, så lenge dere ikke har veldig lange navn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med ringene. :hjerte: De hørtes veldig fine ut. Vi bestilte våre ringer fra chanti.no. Tror det tok tre-fire uker før vi fikk dem. Da var de med gravering. De får plass til endel, så det skal nok gå, så lenge dere ikke har veldig lange navn. ;)

Håper ikke det tar så lang tid <3 Gleder oss sånn til å få de på fingeren. Jeg har 12 bokstaver og han 11. :sjenert: Vi krysser fingrene.. :)

Bare innom for å si hei! Ha en deilig dag :kose:

Så hyggelig LindaKristin! :) Har en lang dag i dag med personalmøte på kvelden. Så det er hyggelig med hilsner. (Det er det jo forsåvidt alltid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiiihaaaaaa.... Hentet ringene nå vi:) Kjempefine på!! Synes det var fort:) Vi bestilte dem på lørdag og har de på nå. Er så glade nå vi. Og må nok en runde rundt å vise dem fram i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiiihaaaaaa.... Hentet ringene nå vi:) Kjempefine på!! Synes det var fort:) Vi bestilte dem på lørdag og har de på nå. Er så glade nå vi. Og må nok en runde rundt å vise dem fram i kveld.

Så koselig!!!! :klemmer:

Kanskje vi får se bilde?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka på frisyren du har lyst på. Moro! Hun som har satt opp håret er søsteren til hun på bildet. Og de er fra Gjøvik der jeg er ifra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kikka på frisyren du har lyst på. Moro! Hun som har satt opp håret er søsteren til hun på bildet. Og de er fra Gjøvik der jeg er ifra:)

Jøss, for en artig tilfeldighet! Verden er ikke stor. Håper min frisør kan klare noe lignende:) Er brunette da, men like fint det vil jeg tro. :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei hei!!

Vi skal gifte oss på samme dag :danser:

Du har jammen kommet langt i planleggingen! Nydelig kjole!

Jeg har nesten ikke begynt, har bare booket lokale, kirke, fotograf og frisør........har veldig mye igjen. Men skal nok få det til :)

Blir kjekt å følge deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikker innom for å si hei! :vinke:

Håper alt står bra til :klem:

Jada, her går det fint. Får ikke vært så mye her inne å oppdatert meg gitt. MÅ bli flinkere! :)

Hei hei!!

Vi skal gifte oss på samme dag :danser:

Du har jammen kommet langt i planleggingen! Nydelig kjole!

Jeg har nesten ikke begynt, har bare booket lokale, kirke, fotograf og frisør........har veldig mye igjen. Men skal nok få det til :)

Blir kjekt å følge deg videre :)

Hei!!! :) Så gøy Buffy! :D

Blir gøy å følge deg også! Funnet kjole el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd litt siden sist da. Vi har så og si bestemt menyen og cateringfirma. Helstekt oksefilet med grønnsaker og fløtegratinerte poteter til hovedrett. ...mmmm...

Og våre kjære foreldre (til sammen er de 6 stk. med nye partnere) har hatt møte og stortsett blitt enige om hvor mye de skal støtte oss :D Snille er dem!! Vi fikk i oppgave å skrive liste over alkoholen vi ønsker å ha til festen, så skulle de bruke kvota på turer til sverige. Superdupert, tenkte vi da! hehe..

Skal ha prøvetime med frisøren min allerede i april :) Hun ville ha to stykker for å være helt sikker, og da betaler jeg kun for den ene! :) Det blir gøy! Har nesten bestemt at jeg ikke skal ha slør da. Mest siden kjolen er så fin bak. Men får se. Kanskje jeg ombestemmer meg. Du sier vi har kommet langt i planleggingen Buffy, og det har vi jo forsåvidt, men føler det er 100 ting igjen. :S Men vi kommer vel i mål får vi tro. ;)

Har forøvrig bestemt meg for å ha en forlover til selv også. Jeg har spurt henne og hun sa ja:) Så nå har vi to forlovere hver. I mitt vedkommende er det fint, for de kjenner meg på litt forskjellig måter og utfyller hverandre litt. Etterhvert får vi bli enige om oppgavene og hvordan de fordeles.

Gleder meg, GLEDER meg, GLEDER MEG!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen godt du joina Project Hottie Bride, for du hadde ramla ut av Mine innlegg! :fnise: Men nå er du på plass der igjen, så jeg kan følge med her! :Nikke:

Hva slags reaksjoner fikk dere på ringene? Og, ble det plass til alt dere hadde tenkt å gravere? :fnise:

Maten dere har bestilt høres kjempegod ut forresten! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...