Gå til innhold

Dagen er 22.august 2009 :)


flub

Anbefalte innlegg

De har sikkert noe som funker, men jeg vil anbefale deg å gå til en skobutikk hvor de ansatte har litt peiling. Altså ikke en av de kjedebutikkene med tyggistyggende 17-åringer bak disken.. :sjenert::plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Oi sann. På tide å oppdatere litt kanskje.

Jeg har kvittet meg med skoene fra ebay, som var altsor store og altfor høye, dessverre. De var jo veldig flotte, men faktisk også en anelse for mørke i fargen.

Hehe, også må jeg le av oss og at vi har ombestemt oss ENDA en gang med tanke på gjestelista. :biggrin::hjerte::Gjesp::Hehe: Nå er det endelig altså. 84 gjester får invitasjon forhåpentligvis i løpet av et par uker nå. Vi venter bare på printark fra panduro, som de naturligvis var utsolgt for.

I påsken var jeg og største lillesøstern i hovedstaden for å finne sko til brudekjolen. :) Gud, så dårlig service det er rundt omkring. Null oppfølging mange steder. Og når vi lurte på brudesko, var det mange ekspeditører som satt opp et spørretryne; Hæ? eller Hva er det? På det første stedet vi var innom var det kjempeutvalg på sko, og fant flere som jeg ville prøve. Men siden de var innelåst, tok det jammen sin tid. Prøvde et par, og ventet lenge før hun kom tilbake, og da var hun ikke begjelpelig. Dette fikk meg til å bare ville gå. Men etter en lang runde med leting, dro vi tilbake dit, for jeg hadde sett meg ut et par som jeg ikke hadde prøvd. Denne gangen var servicen litt bedre fra samme jenta, og jeg kjøpte et ar til 650 kr. hvit satinsko, med 6,5cm hel, pumps med åpen tupp, veldig gode å gå i! :D

På torsdag var jeg og tilpasset brudekjolen, som var kommet, fra produsenten i kina, før påske. :jepp: Den er bare såå utrolig vakker! :lillesky::bolledeig::strix: Det er en forferdelig tanke at jeg bare skal bruke den 1 dag. Spesielt med tanke på prislappen. Men skal ikke tenke sånn! :scorpis: Følte meg vakrere enn noen gang i den! :sukk:

Hadde vært på prøvetime hos frisøren dagen før, så prøvde å sette det opp litt lignende mens jeg hadde den på meg. Og kjøpte slør, det minste de hadde, til 1200 kroner???! De kan ta hva de vil for varene sine hvertfall. Grøss og gru. Men det var fint da :)

Det nærmer seg med stormskritt nå, og jeg tror alt faller på plass etterhvert nå, med pynt, musikk, bordplassering ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med alt som ordner seg!! :bolledeig:

Synes også det er merkelig at det er så dårlig service rundt omkring, brudeutstyr er jo ikke akkurat billig, og da må man jo kunne forvente å bli behandla på en bra måte! :scorpis: Bra du fant sko til slutt da! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Oi som tiden flyr. Prøve å få ut litt tanker av hodet. Svirrer mye inni her nå.

Jeg skal hente hjem kjolen på torsdag :) Har igjen 2800 å betale, så måtte vente til etter lønning med å hente den selvom den har vært klar lenge.

Min kjære skal kjøpe seg dress til uka også. Det er på tide, for er nok endel ukers leveringstid på det også. Håper det går i orden.

Har skrevet S.U. innen 1.juni. Så det er først da vi kan sette opp bordplassering, bestille mat, kjøpe inn pynt, lage program med meny, bordplassering, sanger. Program i kirken også kanskje.

Møte med presten: Nevne ønske om annen organist som vi kjenner. Solofløyte m/piano.

Vi har lagt ut ønskelister på flere steder, så håper de blir brukt!

Må snart begynne med tale til gutten min!

Sende inn forlovererklæring, navnendringsskjema, prøving av ekteskapsvilkår, osv.

Oi, vi må kjøpe inn endel drikke til. Velkomst? Hvitvin til forrett? En drøy kartong mer med rødvin, Likør til kaffen, baylies til baren, kaffe, mineralvann på flasker/bokser? Hva tilbyr vi min kjære venninne som ikke tåler druer, derav drikker ikke vin, og som ikke er glad i øl. Vi har drinker, så tenker at rusbrus og cider kan vi la være. Hun sier at vi ikke skal tenke på henne. Men...

Har sendt liste over deltakere til utdrikningslag som mine kjære forlovere ba om. Er utrolig spent på hva de planlegger for meg. Hvor mange er det vanlig å invitere i utdrikningslag?

Har mye å tenke på i sommer vi...

I kveld er vi bedt på gallamiddag for et lokalt idrettslag i det lokalet vi skal ha bryllupet i. Så vi håper å suge til oss noen tips om servering, litt praktiske løsninger. (Ta med notatblokk kanskje?) hehe..

Deilig med helg og vår og snart sommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...