Gå til innhold

Dagen er 22.august 2009 :)


flub

Anbefalte innlegg

Velkommen til min bryllupsdagbok! :)

Min kjære samboer fridde den 18.oktober 2008. Da hadde vi vært sammen i litt over 6 år og bodd sammen i 4 år.

Planleggingen startet den dagen han fridde, for vi hadde ikke noe tanker om bryllupet i hodet fra før av. Spennende, denne perioden vi har foran oss!

Vi gleder oss stort til den store dagen! En dag vi ønsker å dele med familien og gode venner.

Dette er min drømmeKjole. Fargene er Pearl og champagne istedenfor rød.

Endret av flub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Gratulerer med forlovelse og gifteplaner :strix:

og :velkommen: hit i bryllupsdagboksgjengen :) Blir gøy å følge med på planlegginga deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:) har aldri gjort dette før så det blir spennede. (med dagbok altså)

Sendte mail til et par fotografer i stad da, for å få info om priser og slikt. *flinke meg* :) Er det noen som har erfaring med FAME-fotografene her? Synes de er flinke, men stusser litt på at de bruker hvit bakgrunn også til bryllup,hvor det ofte er hvit kjole. Synes liksom kjolen blir litt borte på bildene som er fremstilt på hjemmesiden deres. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaKristin

Så koselig dagbok du har!Blir superkoselig å følge med på ideene dine:) Så får vi utveksle litt tanker!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med forlovelse! :)

Vi bestemte oss ganske tidlig for kun å ha familie og forlovere til middag og venner til kaffe... men vi har ganske liten familie begge to da, så kanskje litt verre for dere... vet at endel inviterer litt fjernere slekt som kusiner og fetre til kaffe... lykke til med planleggingen i allefall :)

Blir spennende å følge med fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det dere :)

Vi bestemte idag at vi skulle ha de vennene som begge kjenner på middag, og øvrige på kaffe og fest. Da blir det 72 til middag, og 89 til fest. Mange, men vi har lokale til det for å si det sånn. Får slå til! Ville så gjerne ha med fetterne mine, og da ble det naturlig med tanter og onkler osv... Foreldrene våre støtter oss med endel så vi satser på at budsjettet holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Kjolen min. Isteden for rød er den i champagne :)

Booket fotograf også for den store dagen. :) Kommer mest sannsynlig til å ta bildene hjemme på gården. Gleder meg mer og mer. Klarer nesten ikke tenke på noe annet.

Så gøy at det er bursdagen din LindaKristin!!

Endret av flub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Gratulerer så mye med forlovelsen, og lykke til med bryllupsplanleggingen! :strix:

Kjolen var kjempefiiiin! :rødme:

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Dumpa tilfeldigvis innom her jeg.. Koselig med enda en augustbrud-dagbok! :jepp: Lykke til med videre planlegging, skal nok følge med her! :lur: Så gøy at du har funnet kjole allerede forresten! Fin!! :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hei:

Ramlet over dagboka di jeg :) Gratulerer så mye med forestående :bryllup:

Det blir moro å følge med videre i planleggingen deres :popcorn:

:wow: flott kjole :jepp: Skal du ha hvit og champagne eller ivory og champagne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hei:

Ramlet over dagboka di jeg :) Gratulerer så mye med forestående :bryllup:

Det blir moro å følge med videre i planleggingen deres :popcorn:

:wow: flott kjole :jepp: Skal du ha hvit og champagne eller ivory og champagne?

Takk og takk :) Den er ikke helt hvit, litt off-white. Er usikker på hvilken farge ivory er så det er vanskelig å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...