Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

vel....da er vi hvertfall tre som sitter hjemme mutters alene i kveld.

Tror muligens jeg skal ta meg en tur å kino.

Hadde vi bodd i nærheten av hverandre så kunne vi snudd byen på hodet, men jeg regner med vi bor i hver vår ende av landet.

Lagde meg middag i dag...hold dere fast: jeg spiste kalde kyllingvinger rett fra posen...

Det begynner virkelig å ta på å være alene

Da er vi 4, og d er slett ikke mindre kjedelig her... believe me

Middag alene er en sak for seg selv, ei helg her for en stund siden hadde jeg følgende middag på hele helgen: 1 hermetikkboks med lapskaus.... oooh spennende? godt? egentlig ikke noen av delene :-) må le, blir bare komisk. hvordan finner man andre i samme situasjon i nærheten, så kanskje vi kan gjør noe med d...???

Hold on! D ordner seg alltid for snille jenter og gutter! kanskje... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaste bort tid på KG eller rydde denne særdeles shabby leiligheten... Men det komme rikke besøk denne måneden heller så jeg driter nok i ryddingen.

Hahahah!! :skratte:

Og sånn går nu dagan.... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt rastløs idag. Spesielt siden jeg har lest til eksamen de siste 2 ukene. Endelig ferdig med det. Hm... Se om det skjer noe gøy ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ferie så har vært alene mesteparten av uka faktisk, men har vært litt på farten i nærmiljøet så kvelden skal benyttes til noe så fornuftig som brødbaking. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! En helt ny fredag som er bare min... :biggrin:

Enig! En hel helg uten en eneste plan. Kjempedigg. Tror jeg skal leie tre filmer og spise masse godteri. Dessuten kan jeg ikke gjøre stort med forstuet kne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikveld skal jeg sitte hjemme og KJEDE MEG, mens alle vennene mine koser seg hjemme med KJÆRESTENE SINE!!! :(

Skal straks dra ut på shopping, så håper jeg finner meg noe fint. :) Begynner på skole neste uke.

Har lyst til å se bra ut selv om jeg er singel OG INGEN VIL HA MEG .... :(

Skikkelig deppings idag, ja ... skjønne ikke hvordan dere andre single klarer å tenke positivt. Det virker som om dere har det bra selv om dere må sitte alene hjemme en fredagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld skal jeg sitte hjemme og KJEDE MEG, mens alle vennene mine koser seg hjemme med KJÆRESTENE SINE!!! :(

Skal straks dra ut på shopping, så håper jeg finner meg noe fint. :) Begynner på skole neste uke.

Har lyst til å se bra ut selv om jeg er singel OG INGEN VIL HA MEG .... :(

Skikkelig deppings idag, ja ... skjønne ikke hvordan dere andre single klarer å tenke positivt. Det virker som om dere har det bra selv om dere må sitte alene hjemme en fredagskveld.

Tror du trenger en :klemmer:

Jeg har ikke vært singel lenge nok til å kjenne på at det kan være kjipt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du trenger en :klemmer:

Jeg har ikke vært singel lenge nok til å kjenne på at det kan være kjipt...

:)

har vært singel hele livet ... så blir litt frustrert iblandt.

men shopping vil forhåpentligvis gjøre dagen bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Null stress å være hjemme alene på en fredag! Jeg har jo selskap i katta hehe. Og ikke mangel på tilbud heller, jeg kunne dratt på fest her og der men jeg orker bare ikke. Har så stressende jobb så da er det digg å slappe av i sofaen. Med pus. Og smågodt. Og ansiktsmaske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og koser meg med pus, som nettopp NØS på meg, av alle ting. Men vi skal snart se skrekkfilmen på Viasat4, og ser frem til det. DEEEEEEILIG å slappe av etter en lang og krevende uke på jobb. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter alene foran tv og dataen alene og kjeder vettet av meg meg. Ikke en dritt på tv, ingen å dra ut med heller. Litt småsjuk i tillegg. Nei, blir nok snart senga gitt :natti:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste feriedag :( . Har vært ute og sjauet litt båtgreier og skal nå ha bedre middag og kvalitetstid ved PC (igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Måneden er snart over, og det har ikke vert noe besøk, så jeg driter i å rydde denne helgen også. Forøvrig bør en snart pakke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda en nsom kjedeli fredag.

har ikke så mang bekjente, ikke lett få kontakt med folk

slekta bur langt unna.

ikke våger jeg meg ut å treff folk/ kanesje en som kunne blitt ilag med

så da bli det ensom kveld igjen

huff å bursdagen nærme seg

kjiipt å fylle rundt tall å så ingen å feire ilag med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt at noen kan syns det er stusselig å være hjemme med seg selv på en flott fredag?!? Det er jo det beste selskapet en kan ha jo! Uansett hva en sier eller gjør, så får en vettuge svar og respons en fortjener. Jeg gleder meg til en kveld i mine armer, hehe...eller noe sånt. lol :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men sitter ensom nesten hele dagene hele tia...så når d da bli fredag å lørdag å en vet at mang par koser seg sammen med kino resturanter elle besøk hos venner osv...

da bli det kjiiipt å vær alene fredag å åsså lørdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...