Viggo Skrevet 27. august 2010 #741 Skrevet 27. august 2010 Jada... Min fredag så langt; sluttet på jobben litt senere enn vanlig. På vei hjem kjøpte meg en ny skjorte som jeg er syns var veldig fin! Veldig lys blå Bertoni. Gikk deretter innom butikken og handlet en 1,5l pepsimax, sixpack med Corona, to stk lime, tortelini og parmesan. Kom hjem, fikk i gang tortelinien, fyrte opp i peisen og åpnet en flaske rødvin. Spiste i stua foran peisen, hørte på litt forskjellig jazz og så på regnet. Nå ligger jeg på sofaen med mac´n på fanget og drikker corona med en deilig følelse av ro i hele kroppen. God helg folks!
MissStiles Skrevet 3. september 2010 #742 Skrevet 3. september 2010 Absolutt ikke min dag idag. Jobbhelg, så jeg har fortsatt noen timer igjen på jobb. Gleder meg til å bare komme hjem og slappe av på sofaen!!
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2010 #743 Skrevet 3. september 2010 Denne dagen har vært kjempefin og det kommer til å bli enda bedre etterhvert! hihihi....
Gjest Thefainter Skrevet 3. september 2010 #744 Skrevet 3. september 2010 Ikke min dag i dag heller. Skulle egentlig ha besøk familien min, men har blitt skiiiikkelig sjuk
MissStiles Skrevet 10. september 2010 #746 Skrevet 10. september 2010 Endelig fredag!!! Det har vært en LANG uke!! Ikveld er det utdeling av vitnemål og middag på skolen.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. september 2010 #747 Skrevet 10. september 2010 Uventet nok ble jeg sittende bak en gammel kjerring med gammel kjerring parfyme. Er det mulig å forby kokosparfymer?
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 10. september 2010 #748 Skrevet 10. september 2010 Uventet nok ble jeg sittende bak en gammel kjerring med gammel kjerring parfyme. Er det mulig å forby kokosparfymer? Kokosparfyme hørtes jo himmelsk ut i forhold til endel andre "kjerringparfymer"
MissStiles Skrevet 17. september 2010 #749 Skrevet 17. september 2010 Endelig helg og fredag!! Synes dette har vært en bra dag. Vant dagens konkurransen på jobb og fikk en vinflaske. Utrolig gøy! Det blir en rolig fredagskveld. Se på X factor og spise godteri
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #750 Skrevet 17. september 2010 Endelig helg og fredag!! Synes dette har vært en bra dag. Vant dagens konkurransen på jobb og fikk en vinflaske. Utrolig gøy! Det blir en rolig fredagskveld. Se på X factor og spise godteri Hei Miss`y Du sitter for mye hjemme på fredagskveldene. Du virker som en kvinne som en skikkelig mann ville se på som en skatt så du burde være et sted hvor du møtte kjærligheten. Mann
MissStiles Skrevet 24. september 2010 #751 Skrevet 24. september 2010 Hei Miss`y Du sitter for mye hjemme på fredagskveldene. Du virker som en kvinne som en skikkelig mann ville se på som en skatt så du burde være et sted hvor du møtte kjærligheten. Mann Hehe, takk! Endelig fredag igjen. Etter 12 dager med jobb, kan jeg endelig nyte denne kvelden. Lage litt god mat og X-factor. Dere da?
Gjest Thefainter Skrevet 24. september 2010 #753 Skrevet 24. september 2010 Ikke noe samma her. Dessuten så er pusen min borte, så jeg er veldig trist. Dette har vært en stygg fredag
MissStiles Skrevet 1. oktober 2010 #754 Skrevet 1. oktober 2010 Det blir kino med kolleger på meg idag
MissStiles Skrevet 22. oktober 2010 #755 Skrevet 22. oktober 2010 Idag skal jeg på danskebåten. Eller dansebåten, som det heter. Tror det kan bli gøy. Lenge siden jeg har vært på harry tur!!
Gjest brutal_mann Skrevet 22. oktober 2010 #756 Skrevet 22. oktober 2010 Bake bake bake bake bake bake.. øh... sånn kake...
Gjest KateW Skrevet 22. oktober 2010 #757 Skrevet 22. oktober 2010 Her gikk brannalarmen mens jeg lå og onanerte. Full evakuering og faktisk brann, og jeg halvnaken med røde roser i kinnene. Strålende start på helgen.
Gjest brutal_mann Skrevet 22. oktober 2010 #758 Skrevet 22. oktober 2010 Her gikk brannalarmen mens jeg lå og onanerte. Full evakuering og faktisk brann, og jeg halvnaken med røde roser i kinnene. Strålende start på helgen. Masse kjekke menn i uniform mao
Gjest KateW Skrevet 22. oktober 2010 #759 Skrevet 22. oktober 2010 Var ikke det jeg tenkte mest på, jeg tenkte mer på hvordan jeg skulle få skrudd av den som vibrerte mellom bena på meg der jeg sto. Latet som jeg skalv fordi det var kaldt.
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2010 #760 Skrevet 22. oktober 2010 Greit å vite hvem man ikke skal tro på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå