Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

idag skal jeg bare leie meg noen filmer :) legge meg i senga å se på alt jeg orker.. bare slappe av og ta livet med ro :) skal bli utrolig deilig! :popcorn:

Du fortjener det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Akkurat kommet opp av badekaret etter et langt varmt bad. Sprettet en kald øl og og nyter at det endelig er helg. :D

Skader ikke å se ut på 10 kalder grader heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og ungene har bakt pepperkaker ikveld. Nå har jeg funnet roen i sofaen med et glass rødvin, sjokolade, levede lys og xfator. Herlig :) God helg alle sammen.

Madde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Muligens sprite opp kvelden med å klø meg i nesa. har ikke bestemt meg ennå, men det ser ut som om kvelden tar helt av. Så da er det vanvittig digg å avslutte med en tilfredsstillende busejakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg skal på jobb imorgen, så har ikke akkuratt helgefølelsen =( Heldigvis har jeg fri på søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt syk :forkjola: Innmari kjedelig!!

Så da blir det snart suppe til middag! Også te og hostesaft mens jeg ser på Tv/film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - jeg slenger meg på her. Har dristet meg til en cider med skogsbær. Halvparten er skylt ned og jeg føler meg allerede svimmel. Slik er det vel å være nysingel med null matinntak i løpet av 4-5 dager. Blir vel bingen snart. Se på den nye bopelen min i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt juletre i dag, vasker klær, fyrer i ovnen, ser på tv, drikker øl. Nyter mitt eget selskap!:) Synes synd på han mannen som går glipp av det! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp - jeg slenger meg på her. Har dristet meg til en cider med skogsbær. Halvparten er skylt ned og jeg føler meg allerede svimmel. Slik er det vel å være nysingel med null matinntak i løpet av 4-5 dager. Blir vel bingen snart. Se på den nye bopelen min i morgen.

Er det lite matinntak fordi du er lei deg?

Edit: øøh... Ikke at jeg har noe med det :P

Det er lov å ikke svare på det, om det er for privat, åffkåsh :)

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på rommet mitt alene akkurat nå og teller dager til jeg får sett kjæresten min... Buhuuu... savner han sånn! :frown: Når jeg ser han neste helg, skal jeg gi han en klem han sent vil glemme... :fnise:

Avstandsforhold er dritt noen ganger... men på den andre siden, går vi ikke fort lei av hverandre. Dessuten er det sunt å savne partneren sin en gang i blandt... En utrolig herlig følelse å få se kjæresten sin igjen. Føles jo nesten som om man er nyforelsket. :rødme: Skal jo nevnes at han kun bor 1,5 t. fra meg, da..^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag har jeg vært på jobb, handla litt julegaver og nå installerer jeg WoW (MÅ få kjøpt Cataclysm!!) biggrin:

Hvis du logger inne på kontoen din, på battlenet, kan du kjøpe det der, så får du spilt med en gang.

Jeg syns spillet har blitt bedre, men jeg forstår meg fortsatt ikke på folk som spiller det dag inn og dag ut. Noen timer i uka holder i massevis for min del, i de periodene hvor jeg spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også begynt å bli neseforkjølet, men jeg har satt opp ovnen, tatt på meg en ekstra fleecegenser og ullsokker. Det regner faktisk ute, tro det eller ei... Jeg er mett og god, og en deilig trøtthetsfølelse har bredd seg i kroppen. Spiller ingen rolle for meg hva døgnet kalles. Alle dager er den samme. Finnes ingen tid,- bare rom.

Jeg tror faktisk ikke at det kan bli stort bedre nå, i alle fall ikke før kveldens høydepunkt

når jeg kryper inn i min dynes myke favn. Jeg gleder meg virkelig til å sove i kveld. Så herlig at jeg har all verdens tid og muligheter til å gjøre hva jeg vil - når jeg føler for det. JEG er rik på muligheter. I kveld er det godt å leve. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Hvis du logger inne på kontoen din, på battlenet, kan du kjøpe det der, så får du spilt med en gang.

Jeg syns spillet har blitt bedre, men jeg forstår meg fortsatt ikke på folk som spiller det dag inn og dag ut. Noen timer i uka holder i massevis for min del, i de periodene hvor jeg spiller.

Jeg skal kjøpe i morgen, orker ikke å gjøre det nå :skya:

Jeg syns det blir kjedelig hvis man spiller døgnet rundt, så det blir noen timer i uka her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...