Gå til innhold

Da er det fredag...

Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Jeg får besøk av daten min idag. Vi skal lage middag sammen. Gleder meg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss

Siden det ikke ble noe av den festen jeg skulle på så vurderer jeg om jeg skal tilbringe kvelden på sofaen eller gå på byen. Det er litt deilig å slappe av hjemme også, siden jeg skal i bursdag i morgen. Jeg får se om jeg blir rastløst utover kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det helg igjen. Noen planer for i kveld?

Jeg skulle egentlig på fest idag men siden jeg kom hjem først nå så dropper jeg det. Bestilt pizza og skal kose meg foran TVen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring

Jeg skal jobbe noen timer. Og så skal jeg tilbringe litt kvalitetstid med tv`n min... som om jeg ikke gjør nok av det fra før av :gjeiper:

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer rett fra jobb og skal bare skifte klær så skal jeg møte noen venner i byn. Litt fredags pilsing i solen så går vi vl inn et sted etterpå og drikker litt til ;) Skal bare kose oss og ta det rolig.. Ha en fin kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe noen timer. Og så skal jeg tilbringe litt kvalitetstid med tv`n min... som om jeg ikke gjør nok av det fra før av :gjeiper:

Hva med deg?

Jeg driver og lager meg middag nå. Tenker jeg bare skal se på TV/film ikveld. Ta det med ro hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg har invitert en venninne på middag. Det blir vel en rolig kveld med litt vindrikking. Kanskje vi går ut en tur hvis vi blir for rastløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_damen_*

Nada egentlig. Er nyinnflyttet i ny leilighet, så jeg er nok nødt til å ta noen tak i opprydding her hjemme. I morgen skal jeg jobbe, så det blir uansett en rolig hjemmekveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest MissBella
Endelig fredag og helg. Noen planer?

Jeg koser meg hjemme idag. Var ute igår så da er det godt å ligge på sofaen og se på tv. Også skal jeg jobbe imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld kommer en venninne på besøk og vi skal ta noen øl. Blir vel en tur ut på byen etterpå tenker jeg! Var på en kjip date i går, så i dag er det Girls Only!

Ha en god fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...