Devilina Skrevet 13. november 2009 #1041 Del Skrevet 13. november 2009 :rødme: ekornprinsen! God helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. november 2009 #1042 Del Skrevet 13. november 2009 God helg til deg og lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. november 2009 #1043 Del Skrevet 13. november 2009 God helg Til Nøttemor og sønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1044 Del Skrevet 16. november 2009 Hei alle sammen Og tusen takk for alle koselige hilsener!!! Dere er så skjønne!! Nå har lille Ekornprinsen begynte å småkicke mammaen sin, og såvidt begynt å romstere litt inni der :rødme: Det er veldig rart og kjempestas Igår hørte vi på hjertelyden, og den var sååå sterk og så godt har vi aldri hørt den!! Idag må jeg finne meg en ny mammabukse...har bare en bukse som passer nå OG: lille ekornprinsen sin morfar skal lage vugge til å ha i stua til vår lille skjønning :rødme: Snille pappaen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. november 2009 #1045 Del Skrevet 16. november 2009 Å, så koselig!!! Jeg gleder meg til den dagen jeg og må ut og kjøpe mamma-klær!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. november 2009 #1046 Del Skrevet 16. november 2009 Å så kos med sånn vugge i stua Jøss... vokser du fort ut av disse buksene? Noen butikker du kan anbefale som har fine mammaklær... vil ikke se ut som den kjerringa etterhvert heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. november 2009 #1047 Del Skrevet 16. november 2009 Så koselig med vugge da. :rødme: Og så gøy at han har begynt å sparke fra seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2009 #1048 Del Skrevet 16. november 2009 Nååh.. :rødme: Kanskje det er en liten fotballspiller du har inni magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. november 2009 #1049 Del Skrevet 16. november 2009 Ååh, så koselig med spark og hjertelyd Jeg blir skikkelig sånn spent inne i meg når jeg leser om det, da kan jeg ikke engang tenke hvordan det må føles på ordentlig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. november 2009 #1050 Del Skrevet 17. november 2009 Næmmen, så koselig det var å lese her inne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 17. november 2009 Forfatter #1051 Del Skrevet 17. november 2009 Å, så koselig!!! Jeg gleder meg til den dagen jeg og må ut og kjøpe mamma-klær!! :rødme: Ja, det er veldig koselig...men det finnes utrolig mye stygge mammaklær.. Fant meg heldigvis en ny bukse og en fin strikket tunika. Veeeldig fornøyd Og snille mannen min betalte det for meg Håper du snart kan ta turen ut på mammaklær-shopping Cypress!!! Å så kos med sånn vugge i stua Jøss... vokser du fort ut av disse buksene? Noen butikker du kan anbefale som har fine mammaklær... vil ikke se ut som den kjerringa etterhvert heller Ja, vugge i stua er stor stas, gleder meg til vi får den på nyåret en gang hehe, har ikke vokst ut av noen mammabukser ennå nei, kun ut av mine gamle bukser. Så jeg har ikke hatt mer enn en mammathights og en mammabukse...det holder ikke i lengden. Og buksene på HM er ikke så ille altså jeg har i allefall funnet noen som sitter fint Av topper, så passer jo det meste ennå Så koselig med vugge da. :rødme: Og så gøy at han har begynt å sparke fra seg litt. Det er så stas å kjenne liv :rødme: Igår drakk jeg iskaldt vann, og da ble det liv i lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 17. november 2009 Forfatter #1052 Del Skrevet 17. november 2009 Nååh.. :rødme: Kanskje det er en liten fotballspiller du har inni magen din! Det skal du ikke se bort i fra at det er Men min kjære tror heller at han er den nye Thor Hushovd eller Petter Nordthug Ååh, så koselig med spark og hjertelyd Jeg blir skikkelig sånn spent inne i meg når jeg leser om det, da kan jeg ikke engang tenke hvordan det må føles på ordentlig :rødme: Ja, det er helt spesielt å kjenne :rødme: Næmmen, så koselig det var å lese her inne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. november 2009 #1053 Del Skrevet 17. november 2009 FFK trenger nye spillere så bare å rekrutere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. november 2009 Forfatter #1054 Del Skrevet 19. november 2009 FFK trenger nye spillere så bare å rekrutere Vi skal gjøre vårt beste for FFK Idag skal vi på UL igjen Siden han ikke ville flytte så mye på seg sist, så må det sjekkes mer idag, og også for å følge med på den ekstra morkaken...merkelige greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. november 2009 #1055 Del Skrevet 19. november 2009 Lykke til på ultralyden i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. november 2009 #1056 Del Skrevet 19. november 2009 UL i dag også? Fortell om det er noe spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 20. november 2009 Forfatter #1057 Del Skrevet 20. november 2009 Lykke til på ultralyden i dag UL i dag også? Fortell om det er noe spennende Tusen takk Det gikk helt fint, og vi fikk igjen "hilst" på vår skjønne lille prins :rødme: Vel, det er jo ikke så spennede,men jeg har en biplacenta (ekstra liten morkake) som må følges litt ekstra med på fremover. Så jeg skal tilbake til fødselslege den 7.12 også, og da blir det nok enda en UL. I tillegg er lille gutten vår litt sjenert og sta, så han vil ikke vise seg frem så veldig.. Derfor fikk de ikke sett nøye på hjerte og nyrer sist, og denne gangen fikk de iallefall sjekket hjertet, og de fant den ene nyren, så alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 20. november 2009 Forfatter #1058 Del Skrevet 20. november 2009 nammenam Bounty-cappucino...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. november 2009 #1059 Del Skrevet 20. november 2009 Bounty cappucino?? Hva er det, og hvor får man tak i det? :klø: Hørtes godt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 20. november 2009 Forfatter #1060 Del Skrevet 20. november 2009 Bounty cappucino?? Hva er det, og hvor får man tak i det? :klø: Hørtes godt ut!! Det er utrolig godt, ble introdusert for den av en kollega idag, og jeg er hekta Man ber bare om en cappucino med sjokolade og kokos-sirup...helt fantastisk god!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå