Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen :klemmer: Og tusen takk for alle koselige hilsener!!! Dere er så skjønne!!

Nå har lille Ekornprinsen begynte å småkicke mammaen sin, og såvidt begynt å romstere litt inni der :rødme: Det er veldig rart og kjempestas :hjerte: Igår hørte vi på hjertelyden, og den var sååå sterk og så godt har vi aldri hørt den!!

Idag må jeg finne meg en ny mammabukse...har bare en bukse som passer nå :fnise:

OG: lille ekornprinsen sin morfar skal lage vugge til å ha i stua til vår lille skjønning :rødme: Snille pappaen min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kos med sånn vugge i stua :)

Jøss... vokser du fort ut av disse buksene? ;)

Noen butikker du kan anbefale som har fine mammaklær... vil ikke se ut som den kjerringa etterhvert heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, så koselig med spark og hjertelyd :hjerte: Jeg blir skikkelig sånn spent inne i meg når jeg leser om det, da kan jeg ikke engang tenke hvordan det må føles på ordentlig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig!!! Jeg gleder meg til den dagen jeg og må ut og kjøpe mamma-klær!! :rødme:

Ja, det er veldig koselig...men det finnes utrolig mye stygge mammaklær.. Fant meg heldigvis en ny bukse og en fin strikket tunika. Veeeldig fornøyd :jepp: Og snille mannen min betalte det for meg :nigo:

Håper du snart kan ta turen ut på mammaklær-shopping Cypress!!!

Å så kos med sånn vugge i stua :)

Jøss... vokser du fort ut av disse buksene? ;)

Noen butikker du kan anbefale som har fine mammaklær... vil ikke se ut som den kjerringa etterhvert heller

Ja, vugge i stua er stor stas, gleder meg til vi får den på nyåret en gang :jepp:

hehe, har ikke vokst ut av noen mammabukser ennå nei, kun ut av mine gamle bukser. Så jeg har ikke hatt mer enn en mammathights og en mammabukse...det holder ikke i lengden. Og buksene på HM er ikke så ille altså :) jeg har i allefall funnet noen som sitter fint :) Av topper, så passer jo det meste ennå :)

Så koselig med vugge da. :rødme: Og så gøy at han har begynt å sparke fra seg litt. ;)

Det er så stas å kjenne liv :rødme: Igår drakk jeg iskaldt vann, og da ble det liv i lillegutt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååh.. :rødme: Kanskje det er en liten fotballspiller du har inni magen din! :ball:

Det skal du ikke se bort i fra at det er :fnise: Men min kjære tror heller at han er den nye Thor Hushovd eller Petter Nordthug :fnise:

Ååh, så koselig med spark og hjertelyd :hjerte: Jeg blir skikkelig sånn spent inne i meg når jeg leser om det, da kan jeg ikke engang tenke hvordan det må føles på ordentlig :rødme:

Ja, det er helt spesielt å kjenne :rødme:

Næmmen, så koselig det var å lese her inne da :hjerte:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FFK trenger nye spillere :lur:

så bare å rekrutere :fnise:

:kyss2:

:fnise: Vi skal gjøre vårt beste for FFK :nigo:

Idag skal vi på UL igjen :) Siden han ikke ville flytte så mye på seg sist, så må det sjekkes mer idag, og også for å følge med på den ekstra morkaken...merkelige greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lykke til på ultralyden i dag :hug:

UL i dag også? :)

Fortell om det er noe spennende :)

Tusen takk :) Det gikk helt fint, og vi fikk igjen "hilst" på vår skjønne lille prins :rødme:

Vel, det er jo ikke så spennede,men jeg har en biplacenta (ekstra liten morkake) som må følges litt ekstra med på fremover. Så jeg skal tilbake til fødselslege den 7.12 også, og da blir det nok enda en UL. I tillegg er lille gutten vår litt sjenert og sta, så han vil ikke vise seg frem så veldig.. Derfor fikk de ikke sett nøye på hjerte og nyrer sist, og denne gangen fikk de iallefall sjekket hjertet, og de fant den ene nyren, så alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bounty cappucino?? Hva er det, og hvor får man tak i det? :klø: Hørtes godt ut!!

Det er utrolig godt, ble introdusert for den av en kollega idag, og jeg er hekta :sikle: Man ber bare om en cappucino med sjokolade og kokos-sirup...helt fantastisk god!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...